הסרת שיער Shr

הסרת שיער בשיטת Shr ראשי תיבות של Super Hair Removal היא שיטה חדשה להורדת שיער בלתי רצוי לצמיתות, מכל אזורי הגוף (מלבד אזורים אשר קרובים לעיניים). שיטה זו מורידה את השיער העודף באמצעות אנרגיית אור. השיטה מאופיינת בחוסר הכאב, אשר הוא אחד מיתרונותיה הגדולים. רוב המטופלים אשר טופלו בשיטה זו דיווחו כי אף נרדמו באמצעיותו של הטיפול, כאשר זה נעשה על שטחי גוף גדולים. ההרגשה במהלך הטיפול נדמית לנעימה בניגוד לשיטות הסרת השיער האחרות.

מכיוון ששיטת הסרת שיער Shr הינה שיטה חדשה, יש לוודא טרם הטיפול על מקצוענותם וניסיונם של העוסקים בכך. כמו כן, כדאי לוודא על אפקטיביות הטיפול באופן סובייקטיבי ואורכו, ולשוחח עם מטופלים אחרים אשר טופלו בשיטה זו. ניסויים קליניים אשר נעשו עם מכשיר זה הוכיחו את שביעות רצונם של המטופלים אשר הצליחו להוריד כ 75%-85% מהשערות הלא רצויות בגופם. טיפולים חוזרים אף היטיבו עם נתון זה. טכנולוגיה זו היא פרי המצאה ישראלית מבית ALMA Laser , אשר עברה את אישורי FDA ו CE,ומשמשת במדינות רבות כשיטה יעילה ומומלצת.

למי מיועדת שיטת הסרת שיער Shr?

הן נשים והן גברים, בשנים האחרונות, נכנעים לתכתיבי היופי הדוגל בעור חלק ומשיי. הסרת שיער Shr מיועדת לכל סוגי השערות והעור. אין הגבלה על צבע השיער או טיב השערה הקיימת. לעומת שיטות אחרות אשר דורשות שיהיה ניגוד משמעותי בין צבע העור וצבע השערה (שערות שחורות על גבי עור בהיר), בהסרת שיער Shr קיימת האפשרות להסרת שיער גם במצבים בהם ניגודיות הצבעים פחות מורגשת (שיער כהה על עור כהה)

ההמלצות לפני הטיפול אינן כוללות אי חשיפה לקרני UV או קרני שמש בדומה לשיטות הסרת השיער האחרות. הטיפול יכול להיעשות גם על עור שזוף. ההמלצות לפני הטיפול כן יכללו גילוח האזור הרצוי, על מנת שהמכשיר יעבוד ביתר יעילות על שורשי השיער. גם לאחר הטיפול, ההמלצה הינה לא להיחשף לאור השמש, אולם המלצה זו אינה חריפה עוד כמו בשיטות הסרת שיער אחרות כמו הסרת שיער me. לכן, ישנה אפשרות לבצע הסרת שיער Shr בכל עונות השנה, לרבות בעונת הקיץ החמה והשמשית.

הסרת שיער Shr – הטכנולוגיה החדשה

המכשיר החדשני פועל על אנרגיית אור נמוכה אך בעלת תדירות ועוצמה גבוהים. הבזקי האור מחממים באופן הדרגתי אך לא בררני, את האזור הרצוי. החימום העמוק המגיע עד שכבת הדרמיס, גורם לפירוק הפרוטאין בשערה ומנתק את כלי הדם. כך גורם חימום זה לשיבוש גדילת השערה ומונע ממנה לגדול שוב. שכבת העור העליונה (האפידרמיס) לא ייפגע מפעולה זו. לייעול הטיפול כולו, מגדילים את חלקיקי האור בטווח קרני האור (AFT) ובכך גורמים לטיפול להיות מהיר ואפקטיבי. כמו כן שיטת ההסרה נעשית במהלך תנועת המכשיר באופן רציף, כך שכל אזורי הגוף מכוסים והרגשת הכאב פוחתת.

הטיפול עצמו הינו מהיר ויכול להימשך כשעה כאשר המדובר על אזור נרחב, או כמה דקות כאשר המדובר על אזורים ממוקדים. לרוב, יהיה צורך בכמה טיפולים, בממוצע של 6-10 כאשר ביניהם ישנם מרווחי זמן של מספר שבועות. מכיוון שאנרגית האור נמוכה יותר בהשוואה לשיטות אחרות, קטן הסיכון לכוויות על שטח העור ותופעות לוואי כמו אדמומיות. כמו כן, הכאבים הנגרמים משיטה זו פחותים בהרבה, גם מכיוון שידית המכשיר מקוררת ובאה במגע עם העור, כך שהעור לא סופג את כל עוצמת החום. יתרון נוסף לשיטה זו על פני האחרות, הוא באפשרות הטיפול בילדים ומתבגרים, אשר מסיבות שונות מרגישים צורך בהסרת שיער.

הסרת שיער SHR לעומת הסרת שיער בלייזר

תחום האסתטיקה מתפתח כל הזמן ומגיע לפיתוחים מרשימים ומדהימים. בעבר היה נהוג להסיר שיער באופן קבוע באמצעות לייזר. ואכן כבודה של הסרת שיער בלייזר מונח במקומה, אך כיום ישנה שיטה חדשה אשר נראה כי יתרונותיה עולים על אלו של הלייזר. שיטה זו היא שיטת הסרת שיער SHR. בשיטה זו משתמשים בהבזקי אור המוקרנים אל העור, כך העור מתחמם לאט לאט עד אשר השערה מתנתקת מהעור ואינה צומחת יותר. זוהי שיטה אפקטיבית ביותר המחזיקה בחובה יתרונות עצומים. לעומת זאת הסרת שיער באמצעות לייזר יכולה לגרום לכוויות, לאדמומיות, לנפיחות ולעוד שלל של תופעות לוואי. לכן נראה כי ככל שיעבור זמן יותר ויותר אנשים יבחרו בשיטת SHR להסרת שיער ושיטה זו תהיה לשיטה נפוצה ביותר בעולם להסרת שיער.

חשיבות המכון המבצע את הטיפולים

שימו לב בין אם אתם בוחרים לבצע הסרת שיער בלייזר או שאתם בוחרים בשיטת SHR, עליכם לשים דגש גדול על המכון שבו אתם בוחרים לבצע את הטיפולים. חשוב להבין כי שתי השיטות מחייבות מקצועיות גדולה ומומחיות עמוקה ואת זאת ניתן להשיג רק עם הצוות הרפואי שמבצע את הטיפולים יהיה ברמה גבוהה. ככל שהצוות הרפואי שלכם יהיה יותר איכותי כך אתם תבטיחו כי הטיפול יתבצע בצורה יותר טובה ואיכותית וזהו דבר בעל ערך עצום. לכן כאשר אתם פונים אל המכון בררו מי מבצע את הטיפול בפועל, מהי ההכשרה שלו, כמה ניסיון יש לו והאם הוא וותיק בתחום. באמצעות שאלות אלו תוכלו להבטיח כי הטיפול יתבצע בצורה הטובה ביותר שיש וללא בעיות.

הסרת שיער SHR לא רק לנשים

כאשר אנחנו חושבים על הסרת שיער SHR או הסרת שיער באמצעות לייזר אנחנו ישר חושבים על נשים העוברות את הטיפולים. אכן לא ניתן להתעלם מכך כי טיפולי אסתטיקה הן בראש ובראשונה לנשים. אך כיום יותר ויותר גברים מגלים את היתרונות של להיות חלקים. בנות זוג רבות של הגברים מעוניינות שהם יעברו את טיפולי הסרת השיער ויהיו חלקים ועל כן שיטות אלו מתאימות גם לגברים.

הסרת שיער SHR סיכונים

מי לא רוצה להיראות יפה יותר ואסתטי יותר? נראה כי כיום גם גברים וגם נשים מבינים יותר ויותר כי יופי הוא דבר נרכש וכל אחד צריך להשקיע באסתטיקה שלו ולהיות יפה יותר. כך הסרת שיער הפכה לדבר מבוקש ביותר וזאת עקב היתרונות הברורים של טיפול זה לאסתטיקה של הגוף. שימו לב הסרת שיער SHR הינה שיטה בטוחה ביותר בעלת יתרונות עצומים. השיטה שולחת גלי אור על העור שלכם וכך מפרידה מהם את השערות לתמיד. זוהי שיטה מעולה בעלת יתרונות ברורים. עם זאת לא ניתן להתעלם מהעובדה כי גם בשיטה זו יש סיכונים. סיכונים אלו באים לידי ביטוי בעובדה כי המכשיר משתמש באור להסיר את השיער, עובדה זו משמעה כי במקרים מסוימים יכולות להיווצר כוויות על העור ולגרום לנזק לעור.

הסרת שיער SHR – תופעות לוואי

עקב העובדה כי יותר ויותר אנשים מעוניינים לבצע הסרת שיער SHR, כך נשאלות יותר שאלות לגבי סיכונים של השיטה אך גם לגבי תופעות לוואי של השיטה. יש לציין כי תופעות הלוואי אינן נפוצות כלל וכלל ועם זאת יש להיות מודעים אל האפשרות כי הן יתרחשו כאשר אנחנו מבצעים את הטיפול. בין תופעות הלוואי שניתן להזכיר ישנה אדמומיות בעור, נפיחות, כאבים ואף שינוי בצבע העור. כל אלו הם תופעות שיכולות לקרות אך הן מתרחשות רק באחוז קטן מן המקרים ואנו צריכים לזכור זאת. אל תתנו לחשש מתופעות הלוואי למנוע מכם להיראות הרבה יותר טוב מכיוון שהתופעות נדירות, קלות וחולפות מהר.

כיצד אוכל להקטין את הסיכונים בהסרת שיער ?SHR

אז כיצד אוכל להקטין סיכונים כאשר אני מסיר שיער בשיטת SHR? נראה כי עליכם לנקוט במספר פעולות. קודם כל עליכם לבחור במקום עם אישורים מתאימים וזאת בכדי להבטיח כי הציוד שלו איכותי. לא רק זאת אלא שאתם צריכים לבחור גם מקום עם צוות רפואי איכותי וזאת בכדי להבטיח כי הצוות מנוסה ויודע את עבודתו כראוי. ברגע שיש אישורים וצוות רפואי איכותי אתם יודעים כי אתם יכולים להיות רגועים בנוגע לעבודת המכון.