ניתוח עפעפיים עקב צניחת עפעפיים

ניתוח עפעפיים עקב צניחת עפעפיים הוא תהליך המתקן צניחת עפעפיים, אשר יכולה להיגרם מהצטברויות של שומנים באזור העפעפיים ומהיחלשות השרירים באותו אזור. מעבר למראה העייף והמבוגר אשר מקנים עפעפיים נפולים, הם יכולים לגרום גם להידרדרות בשדה הראייה. הפנים שלנו הן הדבר הראשון שאנו רואים בבוקר מול המראה כמו שהן הדבר הראשון שאנשים רואים אצלנו וכיום אין שום סיבה לפקפק או להתבייש במראה שלהן.

 

התפתחויות טכנולוגיות אסטרונומיות בתחום האסתטיקה סללו את הדרך לפתרונות רבים המתאימים לכולם. ניתוח פלסטי להרמה של העפעפיים הוא אחד המבוקשים כיום ולא פעם נעשה ביחד עם ניתוחים פלסטיים נוספים, זאת מכיוון והתהליך הוא פשוט וקצר יחסית.
יחד עם זאת, לא כולם מתאימים לניתוח להרמת עפעפיים על סוגיו השונים ובמעמד של פגישת ייעוץ ראשונית ולא מחייבת ניתן לבדוק התאמה, לקבל את כל המידע בנושא כולל עלויות, דרישות של לוחות זמנים וכל מה שרלוונטי כלפייך לפני ההחלטה. לאחר השארת הפרטים נציג ייצור איתך קשר בכדי לקשר בינך לבין המרפאות הרלוונטיות ביותר כלפייך.

ניתוח עפעפיים עקב צניחת עפעפיים – מתי עושים ניתוח מסוג זה?

 

ככל שהשנים עוברות העור באזור העפעפיים מתחיל להידרדר ונוצרת צניחת עפעפיים. צניחה זו היא תוצאה של הזדקנות העור, ניוון השרירים באזור העפעפיים ומצבורים של שומן. ניתוח פלסטי ייעודי לטיפול בנושא מנטרל את התופעות הללו ומקנה לעיניים מראה רענן וצעיר. יש לשקול ניתוח מסוג זה כאשר העפעפיים העליונים מתנפחים, ישנו עודף עור באזור העפעפיים החוסם לעתים חלק משדה הראייה, עפעפיים תחתונים נפולים החושפים חלק מלובן העין או כאשר ישנן שקיות מתחת לעיניים. כמובן שניתן לבצע את התהליך גם משיקולים אסתטיים אחרים ויש לקבוע פגישת ייעוץ בכדי לבדוק התאמה לניתוח ומה היא הדרך הנכונה ביותר להגעה לתוצאה הרצויה.

ניתוח עפעפיים עקב צניחת עפעפיים

איך מבוצע ההליך?

 

ניתוח עפעפיים עקב צניחת עפעפיים מבוצע בניתוח פלסטי האורך באזור השעתיים או בעזרת חידושים טכנולוגיים המאפשרים להגיע לתוצאות הרצויות ללא ניתוח. מרפאות רבות משתמשות באותם חידושים טכנולוגיים ויש לברר התאמה והאם המרפאה מציעה טיפול שכזה בשיחת הטלפון או בפגישת הייעוץ. ניתוח להרמת העפעפיים מבוצע על ידי רופא מנתח מומחה בהרדמה מקומית וישנן כמה דרכים לבצע אותו.

 

לעתים מבוצע חתך קטן בקפל העפעף או בצמוד לקו הריסים כך שהוא אינו מורגש. דרך אותו חתך מוציאים את השומן ורקמות השריר הנוספות. במקרים מסוימים אין אפילו צורך לבצע חתך. לאחר הניתוח ישנה תקופת התאוששות ולאחר שבוע עד שבועיים חוזרים לתפקוד מלא. במהלך תקופת ההתאוששות ואחריה יש לטפל בעיניים בעזרת דמעות מלאכותיות ומשחות על פי הוראת הרופא.

ניתוח עפעפיים עקב צניחת עפעפיים

ניתוח עפעפיים תפקודי

 

מעבר לצד האסתטי, במקרים רבים מבוצע ניתוח בעפעפיים גם מטעמים רפואיים. צניחת עפעפיים מולדת או נרכשת יכולה לגרום לאבדן שדה הראייה, לאי נוחות ולכאבי ראש. נפילת עפעפיים יכולה לגרום לחשיפת העין, פגיעה בקרנית ואפילו לדלקות חוזרות ונשנות. אותם מנתחים מומחים מבצעים את הניתוח למטרות רפואיות כמו למטרות אסתטיות מכיוון ולהם יש את מרב הניסיון והידע. קיימות אפשרויות רבות לטיפול בבעיות ויש להתייעץ עם רופא מומחה כאשר שוקלים את כולן, ניתוח זה יכול לשפר את איכות החיים בצורה משמעותית.

 

ניתוח עפעפיים עקב צניחת עפעפיים – אז מה עושים עכשיו?

 

ראשית, כדאי לזכור כי ניתוח פלסטי להרמת עפעפיים, עד כמה שהוא מקובל כיום, הוא עדיין ניתוח ויש להתייחס אליו ככזה. יש לקבל את כל המידע מן הרופא בפגישת הייעוץ הראשונית ולעתים לבדוק במספר מרפאות לפני שמקבלים החלטה סופית. לאחר השארת הפרטים נציגינו יקשרו בינך לבין המרפאות הרלוונטיות כלפייך, השאירי פרטים בטופס, זהו צעד קטן היום לכיוון מי שאת רוצה להיות מחר.

 

מאמרים נוספים באותו נושא:

ניתוחים פלסטיים הקשורים לפנים

הרמת גבות

ניתוח מתיחת פנים

מתיחת צוואר

 

צרו עמנו קשר לצורך השוואת מחירי ניתוח עפעפיים עקב צניחת עפעפיים ואנו נדאג לספק לכם מידע רלוונטי, הטבות ומבצעים ומרפאות מנתחים שיפנו אליכם לצורך הספקת מחירים שלמעשה "מתחרות" עליכם.