המסת שומן בלייזר

[kkstarratings]

המסת שומן בלייזר הפכה זה מכבר לאופציה המועדפת בקרב מנתחים פלסטיים ומטופליהם אשר מעוניינים לעבור פעולה רפואית להצרת היקפים בסיכון מינימלי, תוך תקופת החלמה קצרה, ולהשיג תוצאות משביעות רצון וכל זאת תחת טיפול בודד אחד. להלן המידע השלם אודות טכנולוגיה חדישה זו להצרת היקפים, עבור מי היא מיועדת וכמובן – כמה היא עולה.

 

המסת שומן בלייזר הטכנולוגיה כבר כאן

קרני לייזר הנן קרני אור ממוקדות אשר חוזקן והיכולת שלהן לעבור אל תוך שכבות העור העמוקות נקבעת ע"י מכשיר אשר פולט אותן בתדר מסוים וקבוע. מכשירי הלייזר אשר משמשים לצורכי המסת שומנים בלייזר פולטים קרני אור חודרות אל תוך שכבות העור, פוגעות בתאי השומן והופכות אותם לנוזליים יותר.

תהליך זה מאפשר למנתח הפלסטי לבצע ניתוח שאיבת שומן ללא הליך כירורגי מלא – על הרופא לחתוך חתכים זעירים בעור ולשאוב דרכם את השמן הנוזלי ביתר קלות. שיטה זו הנה אופציית בחירה אשר מוצעת כיום ע"י מנתחים פלסטיים רבים, שכן שיטה זו הנה ידידותית מאוד למבצע, הרופא, והן למטופליו.

המסת שומן בלייזר

מי מתאים לעבור המסת שומן בלייזר?

מאחר והמסת שומן בלייזר הנה שיטה להצרת היקפים, אלה אשר מתאימים לטיפול זה הם כל אותם אנשים אשר סובלים מעודף משקל קל או בעלי משקל אידיאלי אשר סובלים מהצטברויות של שומן באזורים "עקשניים" אשר ישמרו על מסת שומן זו גם לאחר שינוי אורחות החיים, דיאטה קפדנית ופעילות ספורטיבית אירובית או הרמת משקולות.

על אילו אזורים מדובר?

  • המסת שומן ב- "סנטר כפול".
  • המסת שומן בישבן.
  • המסת שומן ברגליים ובירכיים.
  • המסת שומן בידיים – במיוחד יד אחורית.

עבור כל אלה אשר התייאשו ממראה השומן המתדלדל גם לאחר תקופה ארוכה של פעילות ספורטיבית וחזרה לכיוון של משקל תקין יש כעת את האפשרות להשיל מעצמם את עודפי השומן אשר לא ייעלמו מעצם וזאת באמצעות המסת שומנים.

המסת שומן בלייזר או ניתוח לשאיבת שומן?

  • שיטה זו מציגה מספר יתרונות לא מעטים ואף משמעותיים בהשוואה לניתוח לשאיבת שומן המסורתי :
    המסת שומן בלייזר מאפשרת שאיבת שומן פחות אגרסיבית וללא שטפי דם.
  • כירורגיה – ניתוח לשאיבת שומן הנו הליך כירורגי לכל עניין ודבר בעוד שהמסת שומן לא מוגדרת בתור ניתוח.
    המסת שומן באמצעות לייזר מתבצעת באמצעות הרדמה מקומית בלבד.
  • תקופת התאוששות מינימלית – לאחר שעתיים מעת ביצוע התהליך ולאחר ביקורת קצרה משתחרר המטופל לביתו.
    חזרה מהירה לשגרה – ניתן לחזור כעבור יומיים עד שלושה לעבודה ולחיי השגרה בתיאום עם המלצות הרופא.

 

כמה עולה המסת שומן בלייזר ?

על שאלה זו ניתן לענות תוך פיצול התשובה ל– 2 :
מי הרופא או המרפאה אשר תבצע את ההליך?
סדר גודל החלק בגוף אשר מיועד לעבור טיפול.

המסת שומן בלייזר

המסת שומן בלייזר מחיר


באופן כללי, מחיר המסת שומן בלייזר נעה בין 7,000 ל– 15,000 שקלים כתלות בשני הגורמים אשר הוזכרו לעיל. להיקף האיבר אשר מיועד לעבור טיפול ישנו חלק מרכזי בקביעת המחיר שכן אין דינו של טיפול בסנטר כפול בדינו של טיפול ביד אחורית או בירכיים. גם בתחום הרפואה הפלסטית ניתן למצוא מרפאות אשר מיתגו את עצמן יותר וגובות יותר כסף עבור אותו הטיפול בהשוואה למרפאות אחרות.

  • הקפידו לבחור בין מרפאות אשר מבצעות טיפול זה ולאו דווקא על פי המחיר שהן דורשות אלא על פי זהותו של הרופא שיבצע את התהליך, ניסיונו והרושם הכללי ממנו.
  • חשוב לציין כי מרפאות רבות מוזילות את המחיר משמעותית ככל שהמטופל בוחר לבצע המסת שומן בלייזר על מספר איברי גוף בטיפול אחד.

 

במרכז האסתטיקה אנו מציעים טיפולי המסת שומנים בלייזר במספר סניפים ברחבי הארץ במרכז בצפון, בדרום ובשרון, בין הערים בהם ניתן לקבל את השירות: תל אביב, רעננה, כפר סבא, חיפה, באר שבע, פתח תקווה, ראשון לציון, רמת גן, גבעתיים, נס ציונה, אשדוד, אשקלון, חדרה, יבנה, נתניה, ירושלים, רחובות, יבנה, הרצליה, הוד השרון, קרית אונו.

אהבתם את הכתבה? תנו לנו בבקשה ציון [kkstarratings]