הצרת היקפים בגלי רדיו

הצרת היקפים בגלי רדיו היא אחת השיטות היעילות ביותר להגיע לתוצאה מהירה במאמצים מינימליים. הבחירה בשיטת טיפול זו, בדרך כלל, מגיעה לאחר כישלון דיאטות שונות. הצרת היקפים בגלי רדיו הינו טיפול מהיר ומדויק אשר נועד לענות על מודל יופי מערבי, אשר דוגל בגזרה רזה ודקיקה. גלי הרדיו, יכולים להגיע לרקמות העמוקות של השומן (היפודרמיס). אנרגיית החום מצליחה לכווץ את השומנים וכך גם לגרום לזרימת דם נמרצת יותר ולחילוף חומרים יעיל יותר.

יהיה צורך במספר טיפולים עד קבלת התוצאה הרצויה, אולם כאשר הצרת היקפים בגלי רדיו מושווית לשיטות הרזיה אחרות, היא נראית מהירה מאד. יתרון עיקרי שיש לשיטה זו על פני ניתוח למשל, הוא בחוסר הפולשנות המאפיינת אותה. הצרת היקפים בגלי רדיו מומלצת הן לנשים והן לגברים, בריאים בדרך כלל. שיטה זו לא באה להחליף דיאטה או פעילות גופנית קבועה, אלא היא עוזרת להגיע להיקף גוף פרופורציוני ומתאים לרצונותיו של המטופל הספציפי. לאחר סדרת הטיפולים הראשונים, בדרך כלל, יהיה צורך בטיפולים לשימור הגזרה.

 

הצרת היקפים בגלי רדיו – איך פועלת הטכניקה?

 

הצרת היקפים בשיטה זו עובדת בשלב הראשון על דחיסת השומנים באמצעות ואקום ובשלב השני על הפעלת קרני RF. קרניים אלו עובדות על כיווץ סיבי הקולגן ורקמת החיבור, אשר מהדקים את כל אותם שומנים שנדחסו. גלי רדיו הינם היחידים היכולים להגיע עד שכבה זו (25 מ"מ), באמצעות חימום הדרגתי. שיטה זו לא עובדת על המסת השומן כדוגמת הצרת היקפים בלייזר. הצרת היקפים בגלי רדיו לא מצריכה הרדמה מלאה או חלקית ואינה מלווה בכאבים. טכניקה זו, אשר הומצאה בישראל, מתבססת על גלי רדיו הוכחה כיעילה ובטוחה במגוון יישומי הרפואה השונים.

הצרת היקפים בגלי רדיו חייבת להיעשות במכון מומחה והיא מבוצעת על ידי רופא מקצועי ומיומן. כמו כן, יש לוודא כי המכשיר הינו בעל תו תקן ורישיון ומוכר על ידי ה-FDA ומשרד הבריאות הישראלי, והוא החדיש והמוכר ביותר. יתרונות נוספים לשיטה זו הם המרצת מחזור הדם, ניקוי רעלים דרך מערכת הלימפה, חילוף חומרים טוב ויעיל יותר, ובכלל הרגשה קלילה ובריאה. על פי דיווחי מטופלים רבים, ההנאה ממהלך הטיפול עצמו לא נופלת מההנאה לאחר קבלת התוצאות ומחיטוב הגוף לאחר הטיפול.

 

תהליך הטיפול בהצרת היקפים בגלי רדיו

 

הצרת היקפים בגלי רדיו מתאימה במיוחד לאזורי הירכיים, ישבן, בטן ואף נשים אשר סובלות מבעיה בסנטר. לפני הטיפול, יש צורך במפגש מקדים של המטופל והמטפל על מנת להעריך את כמות הטיפולים המומלצת, על האזור הרצוי ועוד. יש לוודא, לפני הטיפול כי קיימת תקשורת טובה עם הרופא המטפל וכי יש היענות מצדו לענות על שאלות מטרידות ולפתור בעיות אשר עולות בדרך. בדרך כלל, ההמלצה היא לעשות עד עשרה טיפולים כשלוש פעמים בחודש. ההרגשה במהלך הטיפול היא של עיסוי חמים, ולכן בעל אפקט מרגיע על הגוף כולו. הטיפול אינו מלווה בכאב ולכן אינו מצריך אלחוש. בכל מקרה של אי נעימות יש ליידע את הגורם המטפל.

במהלך הטיפול, מעבירים את המכשיר בתנועה על גבי האזור הנבחר. בידית המכשיר ישנו גורם המקרר, על מנת למנוע מהעור החיצוני (האפידרמיס) להתחמם עד כדי יצירת כוויה. אנשים רבים מגיעים להצרת היקפים בגלי רדיו דווקא לאחר שירדו באופן משמעותי ממשקלם, ואז הצוליליטיס על גבי העור, נראה בולט יתר. יעילות טכניקה זו בהעלמת הצלוליט ואפקט המתיחה והמיצוק אשר הינו נותן לעור, מושך אנשים רבים לנסותו.