הסרת שיער me

הסרת שיער me הינו מכשיר אשר מיועד לשימוש ביתי להסרת שיער לצמיתות. המכשיר משתמש בטכנולוגיה משולבת של IPL וגלי רדיו (RF) הנקראת elos electro-optical synergy. מחקרים קליניים במכשיר הוכיחו את יעילות השיטה והראו כי צפיפות השיער יורדת לאחר מספר טיפולים בודדים בלבד. יתרונו הגדול של המכשיר הוא במחיר הנמוך שבו הוא נמכר יחסית לשיטות הסרת השיער הנעשות אצל הקוסמטיקאיות השונות. עם זאת מחירו יקר יותר מרוב המוצרים המתחרים הנמכרים לשימוש ביתי. מכשיר זה הוא פרי פיתוחה של חברה ישראלית, סינרון מדיקל וקיבל את אישורי התקינה מהארץ ומחו"ל.

בניגוד לשיטות אחרות, הוא מיועד לכל צבעי העור והשערות (כולל שיער בהיר וג'ינג'י). על פי הבטחות החברה, לא קיימים סיכונים לכוויות או תופעות לוואי אחרות. מכיוון שהסרת שיער me הינו מוצר חדשני אשר לא נצבר ניסיון רב בשימוש בו, כדאי להתייעץ עם מומחים מהתחום כמו גם אנשים אשר טופלו באמצעיותו, על מנת לנסות לגבש חוות דעת מושכלת ולשמוע את תגובותיהם של האנשים.

הסרת שיער me – דרך הפעולה

Close-up Of Woman Doing Leg Laser Treatment Over White Background
Close-up Of Woman Doing Leg Laser Treatment Over White Background

הסרת שיער me יכולה להיעשות בבית, ללא עזרת קוסמטיקאית או מכון מומחה הודות לידידותיות המכשיר. האינטימיות והעצמאות אשר מושגת באמצעות מכשיר זה הן גדולות ומהוות יתרון ניכר על פני שיטות אחרות. לפני הסרת שיער בשיטת ME אין צורך בגילוח או משחה מאלחשת, כמו בשיטות הסרת שיער אחרות. המכשיר הינו מבצע את עבודתו באופן מהיר ויעיל. הסרת שיער מהרגליים, למשל, תיקח בממוצע של 10 דקות. תנועת המכשיר חייבת להיות איטית על פי הבהובי האור באופן רציף על פני כל האזור הרצוי.
הסרת שיער me עובדת בצורה דומה לזו של טכניקות הסרת השיער הנעשות לצמיתות, אצל הקוסמטיקאיות השונות. עוצמות המכשיר הביתי נמוכות יותר על מנת למנוע סיבכים מיותרים, אך עם זאת הוא עדיין מצליח לזהות את הפיגמנט בשיערה, לחמם את שורש השערה ולפגום ולשבש את צמיחתה המחודשת. במהלך הטיפול, אפשר לחוש בכאב, במיוחד כאשר ההסרה מתמקדת באזורים רגישים יותר, כמו בית השחי. במקרה כזה אפשר לעשות הפסקות קצרות בין הבזקי האור. לפני קניית המכשיר, כדאי לבקש ייעוץ פרטני על שיטות ההורדה והיעילות. מידת שביעות הרצון יכולה להשתנות בעקבות ייעוץ זה.

יתרונות שיטת הסרת שיער me

מיומנותו של הלקוח המזדמן אשר רוכש את מכשיר ה- me נמוכות יותר משל רופא עור או קוסמטיקאית אשר עובדת כל חייה בהסרת שיער. עם זאת מיומנות זאת ניתנת ללמידה, כאשר המשתמש מרגיש ורואה על עצמו את תוצאות המקצועיות הנרכשת. מכיוון שעוצמות המכשיר נמוכות באופן השוואתי, הטיפול האפקטיבי ייקח זמן ארוך יותר אולם גם ילווה בפחות תופעות לוואי ואזהרות מקדימות. לרוב, התוצאות ייראו לאחר 4-8 טיפולים, תלוי בטיב השערה ובמידת ההיענות לטיפול. עם זאת, יש לקחת בחשבון שהמרווחים בין טיפול לטיפול יכולים להיות קטנים יותר, ולכן אורך הזמן נעשה פרמטר ריאלי יותר.

כמו במרבית המכשירים, לא נעשה מחקר מקיף ורב שנים אשר בודק את השפעת הבזקי האור על המשתמשים. במקרה של הסרת שיער me, כאשר האנרגיה נמוכה יותר, היתרונות יכולים להיות ברורים יותר. כמו כן, יש לזכור כי המכשיר הביתי מחייב אחריות מצד המשתמש לפעול על פי הוראות היצרן לבטיחות מקסימאלית, כמו למשל לא להשתמש עם המכשיר באזורי הפנים ולא להשתמש על עור שזוף לפני או אחרי הטיפול. יתרון נוסף להסרת שיער me הוא אופן התאמתו הן לנשים והן לגברים, ופעמים רבות הם אף יכולים לחלוק את אותו מכשיר.