הגדלת חזה החלמה

ההחלטה בדבר ניתוח הגדלת חזה, הנה חשובה ומשמעותית ועשויה לשנות את הרגשתה וביטחונה העצמי של המטופלת בכל תחום בחייה. משך ההחלמה לאחר ניתוח זה דורש החלמה פיזית כמו גם החלמה נפשית ורגשית. למרות שנשים רבות חושבות כי הגדלת חזה יכולה לשנות את חייהן מהקצה אל הקצה, היא דורשת תקופת הסתגלות והתאוששות. שביעות הרצון של המטופלת, תלויה בתוצאות הניתוח ובמילוי ציפיותיה מניתוח זה. ככל שתוצאת הניתוח ומראה החזה יהיה קרוב יותר לציפיותיה של האישה, כך התוצאה תיחשב לטובה ונכונה יותר.

החלמה מניתוח הגדלת חזה

על מנת שההתאוששות תהיה המהירה והטובה ביותר, על המטופלת לבחור ברופא ומרפאה מיומנים ומקצוענים. מקצוענות זו תבוא לידי ביטוי עוד בשלב ההכנה לניתוח, בו ייקבע צורת השתל וגודלו, וייעשה בירור ואבחון מקיף על ההיסטוריה הרפואית של האישה ומתן הסברים על סיבוכים ותופעות לוואי פוטנציאליות הקיימות בהליך של הגדלת חזה. על הרופא והמטופלת לשוחח בשיחה שקופה וכנה אשר יוכלו להישאל בה שאלות פתוחות אשר יקבלו מענה הולם ומספק. לאחר מכן הרופא יוכל גם לעדכן אותך במחירים להגדלת חזה.

הגדלת חזה החלמה

הגדלת חזה החלמה – שלבים בהחלמה

לאחר היציאה מחדר הניתוח, החזה יהיה חבוש בתחבושות אלסטיות, אשר תפקידן הוא לתת יציבות ולאחוז בשתלים החדשים ובכל אזור הניתוח הרגיש. המטופלת תהיה מאושפזת למשך מספר שעות לאחר הניתוח אולם תשתחרר באותו היום לביתה. גם לאחר הורדת התחבושות, החזה יכול להיראות נפוח או לא פרופורציונלי. חשוב לקחת בחשבון, כי רק לאחר ירידת הנפיחות, אפשר להתרשם ממראה השד ומתקינותו. ניתוח הגדלת חזה נחשב לניתוח גדול, ולכן זמן ההחלמה מהניתוח עלולה להיות מלווה בכאבים בפטמות, עור השד או כאבים כללים, אשר ייפתרו באמצעות משככי כאבים מסוג אקמול או אופטלגין. כאבים אלה אמורים לחלוף עד שישה ימים מרגע הניתוח.

לאחר הניתוח, תוזמן המטופלת לסדרת מעקבים. בהתייעצות עם הרופא המטפל, היא תוכל לחזור בהדרגה לפעילות גופנית סדירה ולחיי יומיום ללא הגבלות. בדרך כלל זמן ההחלמה מוערך לפרק זמן של חודש. עד הוראה זו, יהיה על האישה להיזהר מפעילות גופנית אשר מפעילה לחץ על החזה, כמו פעילות אירובית, ריצה או רכיבה על אופניים. כמו כן, לכל אורך תקופת ההתאוששות, על האישה ללבוש חזייה תומכת, ללא ברזלים, כדוגמת חזיית ספורט , אשר תוכל לשמור על השתלים ללא הפעלת לחץ מיותר. הצלקות, אשר אדמומיות בתחילה, מתבהרות, גם הן, בתהליך ארוך, שיכול להמשך עד כשנה וחצי.

הגדלת חזה החלמה עם סיבוכים ותופעות הלוואי פוטנציאלים

לאורך כל תקופת ההחלמה, יש לשים לב לסימנים מקדימים או תופעות אשר עלולות להצביע על סיבוכי הניתוח. בדרך כלל הסיבוכים מניתוח הגדלת חזה הנם נדירים, אולם ניתנים לפתרון מהיר ויעיל, ברוב המקרים. סיבוכים כאלה יכולים להיות למשל דימום אשר יצריך ניקוז, זיהום אשר יתבטא בחום ונפיחות ויצריך טיפול באנטיביוטיקה, גבשושיות או קושי אחר המורגש בשד ויטופל באמצעות תרופות או ניתוח חוזר.

סיבוכים אלה באם יקרו, ייגרמו עגמת נפש רבה הן למטופלת והן לרופא. על מנת לחסוך כאב זה, יש לנסות להימנע ממנו כמה שאפשר. ברוב המקרים כאשר ישנה הקפדה על מנוחה מלאה ומניעת פעילות גופנית למשך חודש מיום הניתוח, התוצאה שתתקבל תהיה יפה ומשביעת רצון יותר. עם זאת, חשוב להקפיד לא לשכב יתר על המידה ולחזור לפעילות שוטפת מספר ימים לאחר הניתוח. כמו כן הפסקת עישון או לפחות הימנעות ממנו לאחר הניתוח, יכולה אף היא לעזור באספקת דם טובה יותר לאזור, וקבלת תוצאות טובות יותר. המלצה נוספת, אשר יכולה להיטיב עם התוצאות המתקבלות, היא מניעת החשיפה לשמש.

רוצים לקבל מידע נוסף?
רוצים לדעת כמה עולה הגדלת חזה לרבות מידע אודות מבצעים והטבות?
צרו איתנו קשר באמצעות טופס צור קשר באתר

השירות אינו כרוך בתשלום וללא התחייבות!