איזה ניתוחי חזה קיימים ומה המחירים

אם בעבר היה צריך להתפשר על המראה החיצוני ולהשלים עם מה שקיבלנו מהטבע, היום אפשר כמעט לשנות כל פרט בגוף שלנו, כולל אף, שפתיים, עור וכמובן לטפל במידות החזה ובצורתו. יש נשים המעוניינות להקטין את החזה, יש המעוניינות לבצע ניתוחי הגדלת חזה ויש המבקשות רק לשפר את צורתו שהשתנתה לאחר הריונות, לידות והנקות.

ניתוחי חזה אפשריים גם במקרים שאשה עברה ניתוחים רפואיים להוצאת גידולים.

כל אישה שלא חשה שלמה עם מראה החזה שלה יכולה להתייעץ עם מנתח מיומן ולקבל הצעות על האפשרויות העומדות בפניה כדי לעבור ניתוח קוסמטי באזור החזה, לפי התוצאות שהיא מבקשת להגיע אליהן. כדי לקבל מידע נוסף על ניתוחי הגדלת חזה, אנא השאירו את הפרטים שלכם ויחזרו אליכם מהמרפאות המובילות בתחום באזור שלכם.

איזה ניתוחי חזה קיימים ומה המחירים

איזה ניתוחי חזה קיימים ומה המחירים

ניתוח להגדלת חזה

 

 

יש סוגים שונים של ניתוחי הגדלת חזה, כאשר ההבדל העיקרי הוא אם מחדירים את השתל מתחת לשריר או מעל השריר, מה שמשפיע על תקופת ההחלמה. כאשר המנתח מחדיר את השתל מתחת לשריר, הוא צריך להפריד את השריר בחיבור שלו וזה גורם לכאב ולהחלמה ממושכת, אולם לתוצאות מצוינות, כי השתל מוגן באמצעות השריר.

בשתי האפשרויות בזמן של ניתוח הגדלת חזה המנתח יוצר כיס ושם הוא מחדיר את השתלים שבחרה המנותחת. זו פעולה שתגרום לחזה להיות מורם, מוצק ומושלם בדיוק כמו שרצתה הלקוחה. כמובן שיש לקחת בחשבון את גודל החזה שביקשה הלקוחה, את מיקום הפטמה ואת המראה הכללי שהיא ביקשה לקבל. יש לטפל באופן שונה בחזה שרק מבקשים להגדיל אותו ובחזה שעבר פרוצדורה רפואית, ולכן חשוב לבצע את הניתוח במקום מקצועי אצל מנתח מיומן.

איזה ניתוחי חזה קיימים ומה המחירים

מחירים של ניתוחי הגדלת חזה

 

 

המחירים של ניתוחים הגדלת חזה עברו מהפך בשנים האחרונות. אם פעם זה היה ניתוח לנשים אמידות בלבד, הרי שהיום כל אישה יכולה לעבור ניתוח חזה דרך קופת החולים שלה ובמקומות פרטיים במחירים נוחים מאוד. כאשר באים להבין את המחיר הכולל של ניתוחי חזה יש לקחת בחשבון את ההוצאות הבאות:

שתלים – יש שתלים זולים שמחירם בסביבות 800 ₪ ויש שתלים יקרים מאוד שיכולים להגיע אף ל-8,000 ₪.

חדר ניתוח – העלות של חדר ניתוח באופן פרטי נעה בין 2,000 – 4,000 ₪, תלוי כמובן היכן עוברים את הניתוח.

אשפוז – תלוי היכן עוברים את הניתוח, אבל מחיר אשפוז יכול להגיע למחיר של 500 – 2,000 ₪ ללילה אחד.

מחיר הרופא – כאן כמובן השמים הם הגבול. הבדלי המחירים הם גדולים מאוד בגלל שמו המקצועי של הרופא והמיומנות שלו. כמובן כאשר מדובר על רופא מבוקש המחיר של הניתוח אצלו יהיה יקר מאוד ויש לקחת זאת בחשבון בעלות הניתוח כולו.

מחיר הניתוח כולו – עליך לקחת בחשבון שמחיר ניתוחי חזה יעלו בין 12,000 – 30,000 ₪, תלוי ברופא, בבית החולים ובשתלים שתבחרי.

איזה ניתוחי חזה קיימים ומה המחירים

מאמרים מקצועיים באותו נושא:

 

הגדלת חזה החלמה

ניתוח הקטנת חזה

ניתוח הרמת חזה

 

התוצאות של ניתוחי הגדלת חזה

 

 

מומלץ לא לישון על הבטן לאחר הניתוח כדי לא לגרום ללחץ על אזור החזה. זמן ההחלמה הוא אינדיבידואלי ויכול לנוע מכמה ימים ועד לכמה שבועות, כל אחת עם הגוף שלה. מומלץ להקשיב לגוף ולא לנסות לחזור לתפקוד מלא אם סובלים מכאבים או מחוסר נוחות. כמו כן לרוב נשים יכולות להניק לאחר ניתוח חזה ולא אמורה להיות בעיה בתחום זה.

לאחר ניתוח הגדלת חזה ידוע כי נשים חשות ביטחון עצמי רב יותר ושלמות עם גופן. הדבר נכון לכל גיל ולכל מצב רפואי. החזה הוא כרטיס הביקור של האישה ולכן חשוב כל כך שתהיה שלמה עם הצורה ועם הגודל שלו. נשים שעברו ניתוחי חזה מעידות על עלייה בביטחון העצמי, שיפור הדימוי העצמי, שיפור בזוגיות ובחיי האישות שלהן.

מתלבטות ? לא "סגורות" על עצמכן ? השאירו לנו פרטים ואנו נעזור לכם ונספק לכם מידע רלוונטי והצעות מחיר ממרפאות מנתחים מומחים בניתוחים פלסטיים באזור שתבקשו לצורך השוואת מחירים.

אהבתם את הכתבה? בבקשה תפרגנו [kkstarratings]