ניתוח מתיחת פנים

הפנים האנושיות הינן כרטיס הביקור שלנו והמראה שלהן קובע רבות כיצד נרגיש עם עצמינו כשאנו לבדינו או בחברה. מתיחת פנים הינה הליך כירורגי נפוץ מעולם הרפואה הקוסמטית אשר נועד להקנות לפנים מראה צעיר יותר עבור אלה אשר סובלים מעור מקומט ונפול. מדוע עור פנינו מזדקן ומתקמט עם השנים? כיצד מתבצע בפועל ניתוח מתיחת פנים, מהן התוצאות וכמה זה עולה לנו?

האם שיערתם לעצמכם כיצד מוח האדם מסוגל לאבחן במהירות את גילו המשוער של האדם שמולכם? התשובה טמונה במראה הפנים. פנים צעירות, חלקות ומתוחות מעידות על אדם צעיר ואילו פנים עם עור נפול ומקומט מעידות על אדם מבוגר יותר, בדר"כ מעל גיל 40. עור פנים נפול ומקומט אם כן, הינו תוצאה ישירה של הגיל אך כמו כן ישנם פקטורים נוספים אשר מביאים לצורך לבצע מתיחת פנים והצערת עור הפנים כגון מצב בריאותי, מחלות עור, עישון וסוג העיסוק בחיי היום יום.

 

ניתוח מתיחת פנים – הצערת עור הפנים

מתיחת פנים
לפני

באמצעות ניתוח מתיחת פנים ניתן לקבל תוך זמן קצר תוצאות מרשימות של עור פנים מתוח וחלק, אשר יביא למראה פנים צעיר יותר במספר שנים לא מעטות. מתיחת פנים מתאימה בדר"כ לגברים ונשים מעל גיל 40 אשר סובלים מעור פנים נפול, כאשר יש להבדיל בין שני מצבים הנבדלים ביניהם בדרגת החומרה של מצב הפנים ובאופן ישיר מאופי הניתוח וההחלמה שלאחריו :
מתיחת פנים "מהירה" – אשר כוללת הצטלקות מינימאלית ובלתי נראית וזמן החלמה קצר ביותר. ניתוח זה מתאים לצרכי "תחזוקה" לאחר ניתוחים גדולים יותר למתיחת פנים או אצל אנשים צעירים יותר אשר עור פניהם עדיין מתוח יחסית.
מתיחת פנים "קלאסית" – מיועדת עבור אנשים אשר סובלים מנפילת עור חמורה יותר באיזור הפנים, פרוצדורה אשר טומנת בחובה זמן החלמה ארוך יותר.

 

כיצד מבוצע ניתוח מתיחת פנים?

ניתוח מתיחת פנים

באופן כללי, מתיחת פנים כוללת מספר שלבים אשר מביאים בסופו של דבר לעור מתוח (אך לא בצורה קיצונית), בעל מראה צעיר ולתקופת החלמה אשר נקבעת ע"פ מידת המתיחה הרצויה. בעוד ישנן מספר שיטות אשר נועדו לצמצם את היקף הנפיחות בפנים לאחר הניתוח ומניעת שטפי דם, כל הניתוחים זהים האחד לשני באופן עקרוני, ע"פ הסדר הבא אשר מתאר פרוצדורה "קלאסית" למתיחת פנים :
הרדמה מקומית או כללית – כתלות במורכבות הניתוח, היקפו וטיפולים נלווים לפי דרישת הלקוח.

הרופא המנתח מבצע חתך מקו האוזן עד קו הפה. החתך מבוצע כך שבסופו של דבר, תיוותר הצטלקות מינימלית ובאזור מוסתר היטב ע"י השיער והאוזניים.

העור נמתח ומוסרים ממנו עודפים אשר הביאו מלכתחילה למראה הפנים הנפול. החתך נתפר ע"י חוטים נמסים.
ברוב המקרים אין סיבוכים אשר מופיעים עם סיום הניתוח ולאחריו אך בכל מקרה יש להיות קשובים להוראות הרופא ולהגיע למרפאה לבדיקה במקרה הצורך. יש לציין כי מתיחת פנים נועדה על מנת להחזיר את רקמות העור והשומן התת עורי בחזרה למקומם ולהסיר עודפי עור. מתיחת פנים אינה מטפלת בקמטים, לכך יש שיטות פחות אגרסיביות כגון פילינג, בוטוקס וכו'.

 

מתיחת פנים – כמה זה עולה?

מחירי ניתוח מתיחת פנים נקבעים ע"פ מספר פרמטרים ביניהם מורכבות הניתוח, מצב העור, זהות הרופא המנתח והטיפולים הנוספים אשר אותם בוחר המטופל לבצע תוך כדי התהליך. עלות הניתוח נעה בין 25 ל- 40 אלף שקלים כאשר ניתן להוסיף לניתוחים אלה בעלות שולית נמוכה טיפולים נוספים כגון חידוש העור בלייזר, זריקת בוטוקס, מילוי קמטים, הרמת גבות ועוד.

במרכז האסתטיקה אנו מספקים אפשרות לבצע ניתוח מתיחת פנים בכל חלקי הארץ, במרכז, בשרון, בצפון ובדרום בין הערים בהם ניתן לקבל את השירות: תל אביב, רעננה, כפר סבא, חיפה, באר שבע, פתח תקווה, ראשון לציון, רמת גן, גבעתיים, נס ציונה, אשדוד, אשקלון, חדרה, יבנה, נתניה, ירושלים, רחובות, יבנה, הרצליה, הוד השרון, קרית אונו.