ניתוח אף ללא ניתוח

מה עובר לכם בראש כשאתם שומעים ניתוח אף? הרדמה כללית, טשטוש, אשפוז, כאבים והתאוששות ממושכת. כן, אם רוצים לבצע ניתוח אף לרוב זוהי הפרוצדורה הכרוכה בשיפוץ האף. אנשים בכל הגילאים מוכנים לעבור את התהליך הזה ובלבד שיוכלו לקבל את האף המושלם שעליו תמיד חלמו. אולם היום יש אפשרות להגיע לאותן תוצאות באמצעות ניתוח אף ללא ניתוח, שבו מבצעים פיסול אף בחומרי מילוי טבעיים. התהליך פשוט, ההתאוששות מהירה והתוצאות מצוינות.
נשמח אם תשאירו את הפרטים שלכם ואנו נעביר אותם למרפאות המובילות בתחום באזור שלכם. נציג שירות ייצור אתכם קשר כדי לספר לכם על האפשרויות העומדות בפניכם על פיסול אף. צור קשר.

 

מהו פיסול אף

 

פיסול אף זהו תהליך שבו מחדיר הרופא חומרים טבעיים, לרוב חומצה היאלורונית שהיא חומר ידידותי ונוח לעבודה. הרופא מחדיר בזהירות את החומר לתוך האף ובעזרת הידיים שלו מעביר אותו ממקום למקום ובכך ממלא שקעים, מיישר את האף ומבצע את כל התיקונים שאותם ביקש הלקוח. בדרך זו מקבלים פיסול אף מחיר אטרקטיבי, נוח ומתאים לכל אחד.

ניתוח אף ללא ניתוח מתבצע לאחר פגישה מקדימה, שבה בוחנים את מבנה האף שלכם ומבררים מהן הציפיות שלכם ומהם השינויים שתרצו לבצע בו. למשל, האם יש לכם אף נשרי ותרצו לרכך זאת, האם אתם מעוניינים להרים את האף, האם יש בו שקעים שנוצרו בגלל חבלות או בגלל הגיל. את כל הבעיות הללו מבררים מראש ומגדירים את המראה הסופי שיתקבל לאחר פיסול אף. במהלך הפגישה ימדוד המטפל את עצמות הלחיים ואת הסנטר, כדי שיוכל לתכנן פיסול אף בפרופורציה מושלמת למבנה הפנים שלכם. התוצאה שתתקבל היא אסתטית ומקצועית ופיסול אף מחיר הוגן מעניק לכם את המראה שתמיד חלמתם עליו.

 

ניתוח אף ללא ניתוח – למי מתאים פיסול אף

 

פיסול אף בתהליך של ניתוח אף ללא ניתוח מתאים לכל אחד. ניתוח אף שכרוך בתהליך כירורגי מתאים רק לאנשים שסיימו את תהליך הגדילה שלהם, קרי לא לפני גיל 17. הדבר קשור לגדילה של העצמות ולתהליך האנדוקרינולוגי שנמצא בעיצומו. אולם תהליך ניתוח אף ללא ניתוח מתאים לכולם ואינו מוגבל מבחינת הגיל.

היתרון הנוסף הוא פיסול אף מחיר הוגן, שווה לכל נפש, ללא הוצאות של הרדמה כללית ושל אשפוז. נוסף על כך תהליך התאוששות מהיר, ללא גבס וללא אדמומיות או נפיחות ממושכת ותקבלו ניתוח אף ללא ניתוח שהוא אופציה מעולה לכל מי שרוצה להשיג תוצאות יפות בתהליך פשוט.
היתרונות של פיסול אף ללא ניתוח

לניתוח אף ללא ניתוח יש כמה יתרונות:

  • פיסול אף מחיר הוגן ונוח
  • אין צורך באשפוז, בהרדמה ובהתאוששות ממושכת
  • התהליך לא כרוך בשבירה של עצם
  • ללא תופעות לוואי
  • תהליך קצר
  • אפשר לפסל את האף במקומות שונים לפי הצורך
  • כיום כל אחד יכול ליהנות מפיסול אף ולדעת שהוא יכול לבצע את זה בכל גיל, בתהליך פשוט יחסית ולהגיע לתוצאות מצוינות.
  • אין צורך להתפשר על המראה ואפשר להשיג פיסול אף מחיר הוגן וליהנות מתוצאות איכותיות ומקצועיות.

 

התהליך עצמו הוא קצר ונמשך כעשרים דקות, הוא לא מלווה בכאב וכמובן שאין צורך בהרדמה. התוצאה היא מידית, ללא צורך בחבישה או בתקופת התאוששות. האף נראה טוב מיד לאחר הניתוח ואפשר ליהנות מהמראה הרצוי כבר כשיוצאים מהמרפאה.

ניתוח אף ללא ניתוח
החומרים שבהם משתמשים לפיסול אף הם חומרים טבעיים, שבטוח להשתמש בהם אולם העמידות שלהם אינה קבועה. לכן יש לחדש את תהליך פיסול אף ללא ניתוח מדי פעם, בתקופה של חצי שנה עד שנתיים, כל אחד והתנאים המתאימים לו.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחי אף:

ניתוחי אף | מחירי ניתוחי אף | ניתוח אף לגברים | טיפים להחלמה מניתוח אף

מתלבטים ? לא בטוחים לגבי המחיר או המידע הרב ? תנו לנו לסייע לכם בתהליכי הבדיקה והלמידה אודות ניתוח זה. אנו נדאג לספק לכם את המידע הרלוונטי לאותה עת תוך העברת פרטי הקשר שלכם למרפאות הרלוונטיות לפי אזור מגוריכם לצורך השוואת מחירים לניתוח אף.