בודי טייט מחיר – דרך נהדרת למיצוק העור בגלי רדיו

בודי טייט מחיר >> העור הוא איבר רגיש בגוף ונוטה להגיב לשינויים בקלות. אנחנו משתזפים בקיץ ובהירים בחורף, העור מלמד על הרגלי התזונה שלנו, על שעות השינה שלנו ואף על מצב הרוח שלנו. בדומה לכך משתנה העור בהתאם למשקל ולגיל שלנו. ככל שאנו מתבגרים נוטה העור לצבור קמטים ולהיות רפוי ואם אנו מעלים או מורידים במשקל הדבר בא לידי ביטוי בעור.
בעבר לא היה ניתן היה לעשות דבר כנגד פגעי המשקל והזמן שמתבטאים בעור אולם כיום יש שיטה נהדרת למצק את העור, באמצעות הצרת היקפים – בודי טייט. החיים המודרניים כופים עלינו ישיבה ממושכת ואף אם אנו מקפידים על פעילות גופנית, הרי השומן מצטבר במקומות שאי אפשר להסירו, גם לא בהתעמלות נמרצת. לכן הצרת היקפים באמצעות מכשיר אולטרסאונד היא הדרך הטובה ביותר להשגת מיצוק עור. בודי טייט מחיר בשיטה זו הוא הוגן ומתאים לכל כיס ואנו מזמינים אתכם ליצור קשר כדי לקבל פרטים על מיצוק עור וכדי לקבל הזדמנות להצרת היקפים בדרך בטוחה ובריאה.

 

הדרכים למיצוק עור

לאחרונה מוצעת דרך מעולה להצרת היקפים והיא בודי טייט באמצעות מכשיר אולטרסאונד, כלומר גלי רדיו. בדרך זו הוא נוח והתוצאות נהדרות. התהליך משחרר את עודפי השומן ואת הנוזלים המיותרים מהגוף ובכך מביא להצרת היקפים מידית. המכשיר מאפשר חדירה של גלי האולטרה סאונד לשכבת ההיפודרמיס, הוא מחמם את תאי השומן ובכך הוא משחרר עודפי שומן מתאי השומן והם מתנקזים מהגוף. כתוצאה מכך משתפרים חילוף החומרים וזרימת הדם ומשיגים מיצוק עור מוצלח. תוצאה נוספת של הטיפול היא התרבות של סיבי קולגן ויצירת גמישות ומתיחה בעור ולכן בודי טייט מחיר בדרך זו הוא כדאי. רצוי בתקופה זו לצרוך תזונה דלת שומן ודלת סוכר, וכך הגוף מנצל את השומנים העודפים ונפטר מהם.

בודי טייט מחיר
היתרונות של תהליך מיצוק עור:

מיצוק העור באמצעות מכשיר אולטרסאונד הוא יעיל ומאפשר תוצאות נהדרות של הצרת היקפים. היתרונות המרכזיים של מיצוק עור בשיטה זו הם:

  • כל טיפול הוא קצר ואפשר לחזור לשגרה מהר, מיד עם תום כל מפגש.
  • המכשיר מאפשר טיפול ממוקד רק בתאי השומן ושומר על הרקמות הסמוכות.
  • גלי הרדיו מאפשרים המסת שומן והצרת היקפים באזורים שלא הושפעו מפעילות גופנית.
  • המכשיר מאפשר לשמור את התוצאות ולתעד אותן וכך אפשר לערוך מעקב לאורך זמן.
  • מיצוק העור והצרת היקפים בשיטת מכשיר אולטרהסאונד מונעים את הצורך בהתערבות כירורגית שכוללת הרדמה מלאה וניתוח פולשני.
  • הטיפול אינו כואב ולא מעורר אי נוחות והוא בטיחותי.
  • מחיר בודי טייט להמסת השומן כולל מעקב של אנשי המקצוע וטיפול תחת השגחתם.
  • בגלל שהתהליך מגביר את שרפת השומנים, הוא מזרז תהליכי הרזיה.
  • מיצוק העור באמצעות מכשיר אולטרה סאונד מאפשר הצרת היקפים בדרך בטיחותית ויעילה, במחיר המסת שומן משתלם, ונעשה תוך כדי השגחה מקצועית ובטוחה.

 

בודי טייט מחיר הוגן ומשתלם

מיצוק עור באמצעות המסת שומן בודי טייט הוא תהליך הצערת היקפים שמתאים לכולם. הוא יכול לשפר מראה בטן אחרי הריונות ולידות, להוריד היקפים של כרס גברית, לסייע לשיקום העור אחרי ניתוח שאיבת שומן ולשפר מראה כללי לפני אירועים כמו חתונות. הצרת היקפים מומלצת לכל מי שרוצה מראה צעיר ובריא ואפשר לבצע המסת שומן באמצעות מכשיר אולטרה סאונד במכונים מורשים ומקצועיים.
מחיר בודי טייט להמסת השומן באמצעות גלי רדיו הוא כל כך נוח שכל אחד יכול להשתמש בשיטה הזו ולקבל הצרת היקפים מעולה. מיצוק העור יציב ונשמר לזמן רב, והתהליך מערער את הקשרים בין תאיי השומן ומאפשר טיפול בצלוליטיס ביעילות.

 

אז כמה עולה בודי טייט ?

עלות הטיפולים אינה נחשבת גבוהה ביחס לשיטות אחרות פולשניות או לא ומחיר הטיפול למעשה די קבוע בתוך טווח מחיר די קבוע אך משתנה בעיקר בין מרפאה אחת לשנייה, בעיקר עקב פופולריות הרופאים במרפאות, חוות הדעת והשיח התקשורתי בניהם.
בודי טייט מחיר – נע בטווח מחירים שבין 8.000 שקלים לבין – 15.000 שקלים ובהתאם לאזור הגוף, כמות העבודה וזמן העבודה שיש למטפל על מנת להגיע לתוצאות ראויות ועוד.

אהבתם את הכתבה? בבקשה תפרגנו [kkstarratings]