הצרת היקפים בלה קונטור

למרות מאמצי דיאטה עילאיים והקפדה על פעילות גופנית נמרצת, נשים וגברים רבים אינם מצליחים לחטב את גופם בצורה מספקת ובאופן משביע רצון מבחינתם. ממחקרים עולה, כי האנרגיה הניתנת לגוף ברגעי מאמץ מגיעה ממקומות זמינים כמו סוכר ולאו דווקא מרקמות השומן. לכן תהליכים אלה איטיים יותר ומצריכים משמעת וכושר התמדה. בלה קונטור הינה שיטה להצרת היקפים באולטרה סאונד אשר מחטבת את הגוף ונותנת לו את הפרופורציות המתאימות לו. בטיפול אשר ניתן כטיפול ניסיון לפני התחלת הטיפול השלם בבלה קונטור, אפשר לצפות ולמדוד את מידת ההצרה אשר תתקבל.

בלה קונטור הצרת היקפים באולטרה סאונד מאפשרת הורדת משמנים באזורי הבטן, הירכיים ובמותניים. שיטה זו מתחייבת לתוצאות מדידות , אשר יראו באופן מיידי. יתרונו של טיפול זה הוא בעצם היותו לא פולשני ונטול סיבוכים או תופעות לוואי קשים או קיצוניים. בלה קונטור הינו טיפול המהווה קיצור דרך לגוף חטוב ורזה. עם זאת, גם לאחר הטיפול, יש להקפיד על תזונה מאוזנת ופעילות גופנית קבועה על מנת לשמר את תוצאות הטיפול ולשמור על הבריאות הכללית.

הצרת היקפים בלה קונטור

הצרת היקפים בלה קונטור באולטרה סאונד – על השיטה

שיטה זו של הצרת היקפים היא פרי המצאתו של מדען ישראלי, אשר קיבלה את האישורים הדרושים המבטיחים את בטיחותה ויעילותה של השיטה על ידי ה- FDA האמריקאי, וה- CE האירופאי. השיטה מתבססת על אולטרה סאונד ברמת עצימות נמוכה אשר פועל ברטט. בלה קונטור פועלת על התהליכים הקורים בדרך כלל באופן טבעי בגוף האדם. השומנים המשתחררים בטיפול עושים זאת, לכאורה, עקב דרישת הגוף מתאי השומן לשחרר את השומן הנמצא בהם. ההמלצה, לאחר הטיפול הוא לרוץ או לבצע פעילות גופנית מאומצת על מנת להשתחרר משומנים אלה.

בלה קונטור הפכה להיות שיטה פופולארית בכל העולם מכיוון שהיא מציגה את התוצאות המהירות ביותר, ומתאימה ל 90% מהאנשים. הטיפולים נעשים לרוב למשך פרק זמן של שישה שבועות לערך, עד קבלת האפקט הרצוי. היתרון הגדול של שיטה זו על פני אחרות הוא כי האולטרה סאונד נחשב לבטוח וללא תופעות לוואי.

 

למי מתאים השימוש בבלה קונטור?

השימוש במכשיר מתאים למרבית האנשים, עם זאת יש לברר תחילה לפני תחילת הטיפול, האם הטיפול יהיה אפקטיבי למטופל הספציפי. מרפאות רבות ייתנו את הטיפול הראשון כניסיון חינם, או בתשלום מופחת. פעמים רבות, תוצאות אשר ייראו על אדם אחד לא יושגו אצל אדם אחר. השוני בין תגובות האנשים הוא גדול, ותלוי בריכוזי השומן ובתגובה האישית.

הטיפול מיועד לנשים כמו גם לגברים, עם בעיות השמנה באזורים מסוימים, אשר לא מגיבים לדיאטה. לפעמים אנשים לאחר שאיבת שומן ייעזרו אף הם בבלה קונטור לתיקון פגמים אסתטיים. כמו כן, בלה קונטור יעיל מאד בהעלמת צלוליט. המכשיר לא נועד לטפל בשומנים הנמצאים בפנים או בצוואר, והוא משמש אך ורק לגוף ולאזור הנבחר.

התוויות הנגד אשר קיימות לטיפול זה הינן מחלות לב, סוכרת, מחלות כליה וכבד, אנורקסיה וכל מגוון המחלות הכרוניות. כמו כן, יש לדווח לרופא המטפל על כל בעיה רפואית אשר קיימת, גם אם היא לא נראית רלוונטית. ישנם מצבים רפואיים אשר מאפשרים את טיפול בלה קונטור רק באזורים מסוימים, ויהיו מצבים רפואיים שיאפשרו טיפול מלא. הטיפול מראה רמות הצלחה גבוהות מאד, היכולות להגיע עד 90%. אחוזי הצלחה נמוכים יותר נרשמו כאשר המטופל סובל מעודף שומן ברמה גבוהה, או כאשר השומן בגופו מוצק במיוחד.

 

תהליך הטיפול של בלה קונטור

הטיפול במכשיר האולטרא סאונד של ה- בלה קונטור אורך כ- 40 דקות. סידרת טיפולים תתפרס על פני 6 – 12 טיפולים (תלוי באזור המטופל), אבל ניתן לראות תוצאות כבר לאחר 2-3 טיפולים. בנוסף להצרת היקפים והפחתת הצלוליט, ישנה השפעה של טיפולי בלה קונטור על מירקם העור, באופן מתוחכם, מכשיר הבלה קונטור גורם לתאי השומן להפוך לאנרגיה זמינה לגוף לשימוש יומיומי. כתוצאה מכך ישנו שיפור בזרימת הדם ועליה בקצב חילוף החומרים של תאי העור, כך יכולת התחדשות תאי העור מואצת, העור "מתרפא", מראהו משתפר, וסימני מתיחה נעלמים או דוהים.