עלות ניתוח אף

האף הוא האיבר המרכזי והמשפיע ביותר על צורת ונראות הפנים. בניגוד לאיברים רבים, האף והאוזניים לא מפסיקים לגדול במשך כל החיים ולעתים קרובות הם גדלים מעבר לפרופורציות המתאימות לפנים של האדם. ניתוחי אף הם מהניתוחים האסתטיים הפופולריים ביותר כיום, עובדה זו נובעת משתי סיבות עיקריות, ההשפעה של האף על מראה הפנים והקלות היחסית של ההליך. לניתוחי אף זמני החלמה קצרים וקלים יחסית ואנשים אשר עברו אותם מדווחים על עלייה באיכות וברמת החיים, שיפור הביטחון העצמי ותחושה טובה יותר לגבי המראה החיצוני שלהם, כמו כן, גם נושא עלות ניתוח אף נשאר די במקומו למעט עליות מחירים מעטות ומתונות.

ניתוח אף מחירים, אפשרויות ודברים שחשוב לדעת

לפני שעושים כל החלטה בנוגע לניתוח אף מומלץ להיוועץ עם מרפאה מומחית אחת לפחות, להבין את האפשרויות העומדות בפניך ולעשות החלטה מושכלת. לאחר מילוי הפרטים בטופס אנו נדאג לקשר בינך לבין המרפאות המתמחות הרלוונטיות ביותר אלייך אשר יספקו לך את כל הפרטים על ניתוח אף מחירים, סוגי ניתוחים, תוצאות ועוד. כיום אין שום סיבה לבהות במראה באכזבה, השארת פרטים היא השלב הראשון לכיוון המראה האמתי שלך.

מתי יש לעשות ניתוח אף

ישנן שתי סיבות למעבר ניתוח אף, קוסמטית ורפואית. ברוב המקרים, מרפאות המתמחות בניתוחי אף מסוגלות לבצע ניתוח הנותן מענה לבעיות רפואיות ואסתטיות, לכן ניתן לעתים לשלב בניתוח אף קוסמטי אלמנטים רפואיים ולהפך. כאשר מדובר בניתוח אף מחירים יכולים להיות מושפעים ממטרת הניתוח.

עלות ניתוח אף רפואי

לניתוח אף רפואי ישנן מספר סיבות והוא יעשה לאחר דרישת הרופא המטפל. ניתוח אף מסיבות רפואיות מסוגל לפתור בעיות רבות במערכת הנשימה ובכך להפחית כאבי ראש, בעיות שינה ועוד. הודות לטכנולוגיות ושיטות טיפול חדישות ניתן לתקן כמעט כל בעיה של מערכת הנשימה אשר מקורה נמצא באף, החל ממחיצות שחוקות ועד לבעיות במערכת הנשימה העמוקה. כמה עולה ניתוח אף מסוים יכול להוות שיקול כאשר מדובר בניתוח אסתטי אך במקרים רפואיים לא מומלץ לוותר או להתפשר. עלות ניתוח אף רפואי הנו הגבוה מבין ניתוחי האף ונע בין 12.000 שקלים לבין – 16.000 שקלים.

עלות ניתוח אף אסתטי

ניתוח אף מסוג זה יש לעבור רק לאחר התייעצות עם רופא מומחה והבנה של כל המשמעויות של מעבר הליך שכזה. בעזרת ניתוח אף אסתטי ניתן לשנות את צורת האף, גודלו ואלמנטים אחרים המשפיעים על הנראות שלו. כבר בפגישת הייעוץ הראשונה, הרופא המטפל יוכל להראות לך הדגמה ממוחשבת של הצורה של האף שלך לאחר הניתוח וכיצד הדבר ישפיע על מראה הפנים שלך. הודות לטכנולוגיות מתקדמות ניתן להגיע לתוצאות מרשימות ביותר ולרמת דיוק גבוהה מאוד, כך שלא יהיו הפתעות או אכזבות לאחר הניתוח. עלות ניתוח אף אסתטי הנו הניתוח שמחירו נחשב לנמוך מבין סוגי ניתוחי האף השונים ולמעשה הוא נע בין 6.500 שקלים לבין – 10.000 שקלים.

כמה עולה ניתוח אף

עלות ניתוח אף משתנה מאוד בין אדם לאדם, מכיוון והתוצאה הרצויה והנתונים הראשוניים שלך שונים משל מטופלים אחרים קשה לתת הערכת מחיר שרירותית. הדרך הטובה ביותר לקבל הערכת מחיר היא לקבוע פגישה ראשונית ולא מחייבת עם מרפאה אחת לפחות, להסביר מה הוא השינוי שברצונך לבצע ולשמוע על הדרכים להגיע לשם והעלויות שלהן. באופן כללי ביותר ניתן להגיד שטווח המחירים של ניתוח אף נע בין שבעת אלפים לכחמישה עשר אלף שקלים, אך שוב זו היא הערכה גסה ביותר. כמה עולה ניתוח אף ספציפי נקבע על פי מספר גורמים ובראשם הרופא המנתח והמרפאה בה יתבצע הניתוח. מעבר לכך גם אופן הניתוח, צוות העזר הרפואי והשתתפות קופת החולים יכולים להשפיע על עלות ניתוח האף שלך.

באופן כללי ניתן לומר שעלות נעה בין 7.000 שקלים לניתוח הפחות מורכב (האסתטי לרוב) ועד כ-16.000 שקלים כאשר מדובר בניתוח מורכב בשל בעיות פנימיות יותר במחיצות ובמעברים או בשל בעיות נשימה ועוד.

 

ניתוח אף מחירים לאחר השתתפות קופת חולים

קופות החולים השונות מציעות במסלולים מסוימים סבסוד של חלק עד לכל עלות הניתוח. עובדה זו יכולה לעזור להרבה אנשים אשר לא עברו את ההליך משיקולים כלכליים, ברוב קופות החולים ניתן למצוא עזרה בתשלום אשר תהפוך את הניתוח לאפשרי כלכלית לכל כיס. בכדי לדעת כיצד קופת החולים שלך יכולה לעזור לך יש להתקשר לקופת החולים או לשאול בפגישת הייעוץ במרפאה על אפשרויות הסבסוד שלך. כמה עולה ניתוח אף היא שאלה שהתשובה אליה יכולה להשתנות מאוד כאשר עונים עלייה לפני ולאחר השתתפות קופת החולים.

 

רוצים לדעת עוד בנושא מחירים ועלויות ? רוצים לקבל הצעות מחיר להשוואת מחירים ממרפאות מומחים ?

אנו מציעים לכם להשאיר לנו פרטים שלכם וצוות הפורטל יתקשר אליכם מיד לספק לכם מידע נוסף ומחירים.

השירות ללא עלות וללא התחייבות !