ניתוח אף מחירים

אף אחד מאתנו לא בוחר את המראה החיצוני שלו ולפעמים אנשים מסתכלים מול המראה וחושבים כיצד ניתן לשפץ פרט קטן בפנים שלהם ולשנות משהו אחר. אם בעבר ניתוחים פלסטיים היו נחלת אנשים בודדים בגלל נדירות המומחים העוסקים בנושא זה או המחיר, הרי היום מחיר ניתוח אף הוא שווה לכל נפש וכל אחד יכול ליהנות מניתוח אף שישפר את המראה החיצוני שלו ויתרום לביטחונו העצמי. אנו מזמינים אתכם להשאיר את הפרטים שלכם ונציג מהמרפאה המובילה באזורכם יצור אתכם קשר ויספק לכם נתונים על ניתוח אף מחירים ועלות ניתוח גם לאחר סבסוד קופת חולים ואפשרויות נוספות.

 

ניתוח אף מחירים – מי יכול לבצע ניתוח?

ככלל יש לבצע ניתוחי אף בסיומו של תהליך ההתבגרות, כאשר העצמות סיימו את הגדילה שלהם וכל המערכת האנדוקרינולוגית התאזנה. למרות שיש קטינים המעוניינים לבצע ניתוח אף בגילאי 13 ואף 12, לא נהוג לבצע ניתוחי אף בגיל כזה ולרוב מתחילים לבצעם מינימום בגיל 17.
כל אחד שרוצה לשנות את האף שלו יכול לבצע ניתוחי אף ואם אתם שואלים עצמכם כמה עולה ניתוח כזה תופתעו. בין אם אתם עוסקים באמנויות לחימה וספגתם מכה שעיוותה את מראה האף שלכם, בין אם הייתם מעורבים בתאונה, סובלים מנחירות ומבעיות במחיצת אף, הרי שניתוח אף הוא הפתרון עבורכם.

ניתוח אף מחירים

ניתוח אף מחירים – כמה עולה ניתוח אף ?

אנשים רבים שואלים עצמם כמה עולה ניתוח אף וחושבים שזהו חלום רחוק שאי אפשר להגשים אותו, במיוחד אם מדובר על אנשים צעירים שטרם התבססו כלכלית, אולם זוהי אמונה לא נכונה. אולי בעבר כאשר ניתוחים כאלה היו נדירים המחיר של ניתוחי אף היה מרקיע שחקים, אולם היום אפשר לבצע ניתוחי אף במחירים שווים לכל נפש ונוחים לכיס.
היום כל הגישה לניתוחי אף השתנתה. אנשים חשבו שניתוח כזה הוא נחלתן של נשים בלבד וסברו כי הוא עולה הרבה כסף. אבל היום ידוע כי גברים רבים מבצעים ניתוחי אף בהצלחה רבה, גם עבור מטרה אסתטית וגם עבור מטרה בריאותית של נשימה תקינה וקלה. ניתוחי אף הם הפתרון המושלם למראה פנים יפה, במחיר נוח והוגן.

 

ניתוח אף רפואי
12,000 – 18,000 ₪

ניתוח אף פלסטי
7,500 – 15,500 ₪

ניתוח אף חוזר
9,500 – 16,500 ₪

ניתוח אף משולב אסתטי ורפואי
11,500 – 16,300 ₪

ניתוח קונכיות האף

11.000 – 16.200 ₪

ניתוח אף פתוח

12.400 – 16.300 ₪

ניתוח מחיצת האף

10.400 – 15.500 ₪

ניתוח אף סגור

7.500 – 11.500 ₪

פיסול אף (ללא ניתוח – בהזרקת מילוי רדיאס)

4.000 – 6.000 ₪

 

כיצד מבוצעים ניתוחי אף?

הניתוח עצמו משפר את מראה הפנים ונועד לשלב את האף מבחינה הרמונית במבנה הפנים הכללי. השינוי של האף מתבצע בדרכים אחדות, כגון קיצור האורך של האף, הסרת גבנון אם יש, הצרת רוחב האף, הקטנת העצם ועוד. לפני הניתוח יש לבצע שיחת ייעוץ עם המנתח ולרוב הוא מראה למנותח הדמיות מחשב על התוצאה הרצויה ובכך ניתוחי האף הם תהליך שאפשר להתכונן אליו מראש ולבחור את המראה הרצוי.
היום אפשר לבצע ניתוח אף במרפאות מובילות בכל רחבי הארץ וזמן ההחלמה הוא נוח ומהיר. זמן הניתוח הוא כשעתיים וההחלמה מחולקת לשני שלבים. בשלב הראשון שאורך כחודש, האף חבוש באמצעות פלסטיק או בגבס. בשלב השני האף מקבל את הצורה הקבועה והחדשה שלו, לפי ההדמיה שבחר המנותח מראש.

אחרי הניתוח יש להקפיד על כמה דברים:

  • צריך לקחת אנטיביוטיקה כדי למנוע זיהומים, לפי הנחיות הרופא.
  • אפשר לקחת משככי כאבים כדי לא לסבול.
  • עדיף לא לבצע פעילות גופנית מאומצת.
  • בשבוע הראשון מומלץ לא לאכול דברים חמים או קרים מידי אלא תזונה ממוצעת בטמפרטורה פושרת.
  • הרופאים המבצעים ניתוחי אף הם מומחים לרופאה אסתטית או מנתחי אא"ג.
  • אין צורך באשפוז אלא רק להגיע למרפאה.
  • לאחר הניתוח אפשר בנוחות ללכת הביתה ולנוח ולאחר שבועות אחדים ליהנות ממראה אף חדש ויפה.
  • אם שאלתם עצמכם כמה עולה ניתוח אף תופתעו. במרפאות מובילות באזור מגורכם מבצעים ניתוח אף במחירים הוגנים, בתהליך יעיל ומהיר ובזמן החלמה נוח.

המשיכו לקרוא מאמרים נוספים בנושא זה:

ניתוחי אף החלמה

ניתוחי אף לגברים

ניתוחי אף

ניתוחי אף ללא ניתוח בפיסול אף

מתלבטים ? לא בטוחים לגבי המחיר או המידע הרב ? תנו לנו לסייע לכם בתהליכי הבדיקה והלמידה אודות ניתוח זה. אנו נדאג לספק לכם את המידע הרלוונטי לאותה עת תוך העברת פרטי הקשר שלכם למרפאות הרלוונטיות לפי אזור מגוריכם לצורך השוואת מחירים לניתוח אף.