שאיבת שומן בלייזר משולב המסת שומן בלייזר

השמנה אינה תהליך פרופורציונלי. רבים סובלים מחלק מסוים בגופם השמן יותר מחלק אחר, כך לדוגמה חלק מהאנשים מלאים יותר בבטן לעומת חלקי הגוף האחרים, בעכוז או אפילו בידיים. שאיבת שומן בלייזר משולב המסת שומן בלייזר הוא טיפול משולב שנועד בדיוק עבור אותם אנשים, פותח הליך המסת השומן בעזרת לייזר, המאפשר למוסס את השומן בחלק אחד בגוף וכך למעשה אנו מחטבים ספציפית אזור זה. כך, תהליך ההרזיה מקבל עזרה אדירה ואנו יכולים לרזות במקומות בגוף שדיאטה רגילה או ספורט אינם מסייעים להם.
המסת שומן באמצעות לייזר עושה את מה שתרגילי חיטוב הגוף אינם יכולים ואינם מצליחים ומכאן חוזקה וכוחה.

רוצים פרטים נוספים אודות מחיר שאיבת שומן בלייזר משולב המסת שומן בלייזר או כל נושא אחר הקשור בהליך? השאירו את פרטיכם בטופס שבאתר וקבלו את כל המידע הנחוץ לכם – בהקדם!

שאיבת שומן בלייזר משולב המסת שומן בלייזר
האם ישנם סיכונים בהליך?

המסת שומן בלייזר מבוצעת באמצעות הרדמה מקומית ועל כן לא חשים כאב במקום שבו מבוצעת ההמסה או בגוף בכלל. ההמסה מבוצעת באמצעות מחט קטנה מאוד שמוחדרת באמצעות חתך קטן לעור וגם כן לא גורמת לכאב כלשהו. ההליך עצמו בטיחותי מאוד ועם זאת יש להקפיד על מספר כללים בכדי לצלוח את השפעותיו בהמשך. ראשית, כדאי להימנע מאלכוהול ומעשיית ספורט למשך כמה שבועות לאחר הטיפול, בנוסף יש לקחת אנטיביוטיקה למשך מספר הימים בכדי להבטיח כי לא נגרם זיהום במקום הטיפול. כמובן שצריך להיות עם אצבע על הדופק ולדווח לרופא על כל אירוע חריג שמתרחש בגופכם כגון חום, בחילה או הקאות. חשוב לומר כי נשים בהריון או מניקות וכן אנשים שמנים במיוחד אינם מתאימים להליך ועליהם לשקול חלופות אחרות.

 

שאיבת שומן בלייזר משולב המסת שומן בלייזר – מה המחיר ?

לכאורה,טיפול שאיבת שומן בלייזר משולב המסת שומן בלייזר מתקדם אמורה להיות יקרה, ממש כמו ניתוח להצרת קיבה או הליכים אחרים מסוג זה, אולם בפועל המחיר מפתיע ומתאים לכל נפש – ובכל מקרה משתלם מאוד ביחס ליתרונות ההליך, העושה שימוש במכשור המתקדם ביותר בתחום. עקב פשטותו של ההליך ושימושו בלייזר שהינו מכשיר אמין ויעיל במיוחד, גם ההליך עצמו אינו יקר במיוחד.
עובדה זו, שהובילה לקביעת תמחור שווה לכל נפש, משמעה כי הליך זה ילך וייעשה יותר ויותר נפוץ ברחבי האוכלוסייה וסביר שנראה יותר ויותר אנשים הבוחרים בדרך זו להרזיה ולחיטוב גופם. כמובן שהמחיר הסופי אותו תשלמו תלוי במספר הטיפולים שאותם תעשו וככל שתעשו יותר טיפולים כך מחיר המסת שומן בשיטה זו יעלה. כמו כן יתכן שוני בין מחיר ההמסה לחלקים שונים בגוף וגם את זאת יש לקחת בחשבון.

 

על מה להקפיד לפני בחירת הטיפול?

 

על אף שהמסת שומן בלייזר בטוחה מאוד וזולה עלינו להקפיד על מספר דברים חשובים מאוד בכדי להבטיח כי הטיפול יהיה מוצלח כמה שיותר. הקפדה על נקודות אלו תבטיח כי תקבלו את הטיפול הטוב ביותר וכי תצליחו לרזות.
ראשית, אנו חייבים לוודא כי המרפאה בה אנו עושים את הטיפול משתמשת במכשירים ראויים ומעניקה למטופליה את הטיפול הטוב ביותר.

אנו צריכים לוודא כי המרפאה קיבלה את אישור משרד הבריאות ופועלת לפי התקנים המחמירים ביותר.

יש לוודא כי איש המקצוע עושה את עבודתו כראוי, כי הוא בעל ניסיון והכשרה מתאימה ויודע את עבודתו. בדקו את תעודותיו ושאלו אותו שאלות בכדי לוודא כי הוא מכיר את התחום.
בכדי לדעת דברים אלו ניתן לבחון את תעודות המקום אך רצוי וכדאי גם לפנות ולקבל המלצות מחברים ומשפחה אשר עברו בעבר טיפולים במרפאה.

בחירת מרפאה טובה היא המפתח להצלחת הטיפול והמסת השומן וכדאי לערוך מחקר מקיף בנושא, לברר אודות מחיר המסת שומן בדרכים שונות ועל מידת ההתאמה שלכם לסוגי הטיפולים השונים. אל תתביישו לשאול שאלות בנושא את המטפלים ואת המרפאה בה תעברו את הטיפול.

 

המחירים נעים בין 8.000 שקלים לבין – 16.000 שקלים.
המחיר משתנה בין מספר לא מבוטל של פרמטרים מקובלים ולעתים קיימים הטבות ומבצעים בתחום אך לרוב המחיר סטטי ואפקטיביות הטיפול שומרת על יציבות המחיר בתחום זה.

צרו עמנו קשר בצור קשר באתר ואנו נסייע לכם בבדיקת הטבות והשוואת מחירים רלוונטי לאותו זמן.

בהצלחה!