ניתוח הקטנת חזה לגבר גניקומסטיה

גניקומסטיה הוא מצב שבו קיימת התפתחות לא רגילה של בלוטות חלב בגברים בגלל חוסר איזון הורמונלי והתוצאה היא חזה גדול ולא אופייני למבנה גוף של גבר. הדבר יוצר מראה לא אסתטי ולמבוכה. הבעיה לא אסתטית בלבד, שכן ההשלכות של גניקומסטיה עלולות להיות סרטן האשך, בעיות נפשיות וכאבי חזה. נוסף על כך לפעמים יש מקרים של גניקומסטיה לא סימטרית ובה צד אחד יותר גדול מהשני, מה שמעצים את המבוכה. כיום אין צורך יותר לסבול ואפשר לעבור ניתוח הקטנת חזה לגבר בצורה דיסקרטית, מקצועית ועם תוצאות מעולות.

אם תרצו לשמוע פרטים נוספים על ניתוח גניקומסטיה השאירו את הפרטים שלכם ונציגים מהמרפאות המובילות באזור שלכם יחזרו אליהם בדיסקרטיות ויסבירו לכם כל מה שתרצו לדעת על הקטנת חזה לגבר.

 

ניתוח הקטנת חזה לגבר גניקומסטיה

 

בגלל שהגוף מסיים את גדילתו לאחר גיל 18, אפשר לבצע ניתוח גניקומסטיה בסיום גיל ההתבגרות, מגיל 18. התנאי הוא שאין ללקוח עודף משקל מסוכן וכי הוא בריא. גורמים נוספים היכולים להשפיע על ההתאמה לניתוח הם לחץ דם גבוה, עישון ומשקל עודף, המהווים גורם סיכון לניתוח. לכן יש להפסיק לקחת מדללי דם לפני הניתוח ומומלץ מאוד להפסיק לעשן. נוסף על כך יש להשתדל לרדת במשקל שכן משקל עודף תוך כדי ניתוח עלול לגרום לסיבוכים.

דרגות ניתוח הקטנת חזה לגבר נעות לפי כמות רקמת השד ועודפי העור, כאשר לכל אחת מדרגות אלה יש טכניקות ניתוח שונות. כמובן שכל הניתוחים נערכים בהרדמה כללית ואורכים בין שעה לשעה וחצי, ולרוב אין צורך להישאר לאשפוז בלילה אלא אפשר ללכת הביתה עם סיומו.

 

התוצאות של ניתוח הקטנת חזה לגבר גניקומסטיה

כיום יש לניתוח גניקומסטיה תוצאות מעולות ואין שום צורך להסס לעבור אותו. גברים שירדו במשקל במהירות, גברים שנולדו עם חוסר איזון הורמונלי ומגיל צעיר התמודדו עם רקמת שד עודפת יכולים כיום לעבור ניתוח הקטנת שד לגבר בצורה דיסקרטית, יעילה ומקצועית. התוצאות נהדרות וגברים שעברו את התהליך מעידים על עלייה בביטחון העצמי, שיפור בקשרים החברתיים שלהם ובחיי האישות שלהם.

הניתוח מתבצע על ידי רופא מיומן שיאבחן בצורה יסודית את מצב חזה הגבר לפני הניתוח, כדי לקבוע את הסיבה לגינקומסטיה והפתרון המתאים ביותר עבורה.

ניתוח הקטנת חזה לגבר גניקומסטיה

סוגים של ניתוחי הקטנת חזה לגבר

 

יש כמה סוגים של ניתוחי הקטנת חזה לגבר והרופא המקצועי יידע להדריך אותך איזה סוג מתאים לך:

  • גניקומסטיה כפתורית – מתאימה למי שיש לו רקמת שד ושומן מעטים. זו הדרגה הקלה ביותר והיא מתאימה למי שמתלונן על "שדיים שפיציות" שבולטות כאשר לובשים חולצה צמודה, כלומר שדיים דמויי כפתור. ניתוח מהסוג הזה הוא פשוט והתוצאות שלו מעולות. יש לשאוב את תכולת כל השד ולהסיר את עודפי רקמת השד מתחתיו.
  • גניקומסטיה קלאסית – מתאימה למקרים שבהם יש רקמת שומן מרובה ובחזה עצמו יש רקמת שד, אך השדיים עצמם ללא עודפי עור. גם ניתוח מהסוג הזה הוא פשוט יחסית ויש לו תוצאות מעולות. שואבים את כל תכולת השד דרך חתך קטן והדבר מונע את עיוות צורת השד ויוצר צלקת קטנה מאוד.
  • הסרת שדיים לגבר – מדובר על רקמת שד מרובה ונוסף על כך עודפי עור. זו תופעה שסובלים ממנה גברים שירדו במשקל בצורה לא מבוקרת, שכן עור החזה לא אלסטי והוא לא הצליח להתכווץ בהדרגה. לכן ניתוח זה כולל את הסרת עודפי העור ביחס עם רקמת השד. גם פה שואבים את תכולת השד אך גם מסירים את עודפי העור. צלקת הניתוח ממוקמת בתחתית השד והיא קטנה ולא נראית. התוצאות מצוינות.

 

ניתוח הקטנת חזה לגבר גניקומסטיה מחירים

המחיר עבור ניתוח הקטנת חזה לגבר נע בין 6.000 שקלים לבין – 8.000 שקלים.
עבור הקטנת חזה לגבר בשאיבת שומן מתוך החזה המחיר נע בין 5.000 שקלים לבין 7.000 שקלים.
התייעצו עם רופא מומחה כעת – השאירו פרטים באתר ונדאג כי יחזרו אליכם מהמרפאות הרלוונטיות.