הצערת עור הפנים

נשים רבות חולמות על מראה עור צעיר ולכן מחפשות שיטות להצערת עור הפנים. ישנן שיטות שונות בשוק המיועדות לקבלת מראה צעיר ומתוח יותר, גם לנשים מבוגרות, אשר סימני הגיל נראים עליהן. מבין האפשרויות של הצערת עור הפנים אפשר לכלול את ניתוחי המתיחה, הזרקות בוטוקס ושומן ועוד שיטת חדשניות ויעילות כמו שיטת טרינטי. התחום האסתטי הלא פולשני פורח אף הוא, וכולל שיטות שונות למילוי קמטים, פילינג כימי ומכאני עמוק וכו'. השיטות החדשניות מתחרות ביניהן על מהירות הטיפול והשפעת התוצאות. הנשים אשר עוברות טיפולים להצערת עור הפנים יהיו מעוניינות בשיטות יעילות, בטוחות ובעלות תופעות לוואי וסיבוכים מועטים ככל האפשר.

התרבות המערבית הסוגדת לצעירים ולמראה המתוח והחלק של גיל הנעורים, מעמידה בפני נשים רבות אתגרים קוסמטיים אשר אמורים להצעיר את עור פניהן. כדאי לבחור בקפידה את אחת מן השיטות להצערת עור הפנים, ואת המבצע אותן. גודל התחרות בשוק ומגוון האפשרויות הקיימות עלולים לבלבל כאשר אין הכוונה מקצועית. רופא עור או קוסמטיקאית מומחית יוכלו להתאים את הטיפול האופטימלי על פי סוג העור ומראהו, הצרכים הספציפיים והסיבוכים ותופעות הלוואי הפוטנציאליים. כמו כן, יש לוודא ולהקפיד היטב, לפני תחילת הטיפול, על בטיחות המכשירים וקבלת אישורים ורישיונות בדבר הפעלתם מרשויות הבריאות המרכזיות, כולל ה- FDA האמריקאי.

 

קילוף עור הפנים – למה זה קורה?

הצערת עור הפנים – טיפולים חדשניים
שיטות להצערת עור הפנים אשר נחשבות לחדשניות מתבססות על טכנולוגיית לייזר ואורכי גל שונים, ועל טיפולים הנעשים בעזרת פוטו טכנולוגיה או אנרגיית רדיו חשמלי. השיטות החדשניות מדויקות יותר מהעבר ומספקות תוצאות טובות הנשארות לאורך זמן. בעקבות הגיל והשפעות סביבתיות, כתמי הפיגמנטציה והנזקים העוריים נעשים חזקים ומשמעותיים יותר. פעמים רבות, יש צורך בטיפולים אשר מאפשרים להגיע לרקמות עמוקות, על מנת שהתיקון יהיה אפקטיבי יותר. נשים רבות מחפשות את התשובה להצערת העור דווקא בשיטות חדשניות אך לא ניתוחיות. ישנן שיטות להצערת עור הפנים, אשר משלבות כמה סוגי אנרגיות ביחד להשגת אפקט יעיל יותר.

שיטות אלה ינסו להשפיע על היווצרותם של האלסטין והקולגן אשר אחראים על מתיחותו ויופיו של העור. על מנת להשפיע על הרקמות העמוקות, רוב השיטות יעבדו על בסיס של אנרגיית חימום. תקופת ההחלמה בדרך כלל, לאחר שיטת אלה היא ארוכה ודורשת הגנה על העור הרגיש. אדמומיות, נפיחות ובצקות הינן תופעות לוואי צפויות לאחר מספר ימים ואף שבועות במקרים מסוימים. לאחר הטיפול יש למרוח על העור משחות קירור והרגעה אשר יינתנו במרפאה או במכון המטפל.

הצערת עור הפנים – הזרקות חומרים – להרגיש דוגמנית

הצערת עור הפנים

ההזרקות השונות, על פי החומר המוזרק נועדו על מנת להצעיר את מראה הפנים, מבחינת קמטים, צבע (חיוני ובהיר ללא כתמים), מיצוק העור והרמת נפילות עור לא רצויות. פעמים רבות, ההזרקות השונות יהיו יעילות יותר כאשר הקמטים ונזקי הגיל עוד נמצאים בראשיתם. לכן נשים בשנות ה- 30 וה- 40 לחייהן, מתחילות טיפולים אלה על מנת לשמר את המראה גם בגיל המבוגר יותר, כאשר הפתרונות מסובכים יותר. ההזרקה יכולה להיעשות בעזרת בוטוקס או הזרקת מילוי קמטים באמצעות חומרי מילוי.

הזרקת בוטוקס, אשר הינו רעלן אשר משתק את שרירי הפנים, יעילה בהעלמת קמטוטים ונגעים אחרים על פני עור הפנים. עם זאת, התוצאות נשמרות לפרק זמן קצר, של כחצי שנה לערך. מטרה נוספת של הזרקות אלה הוא לתקן חוסר סימטריה בפנים, אשר הולך ומחריף עם הגיל ולפעמים לאחר טיפולים אסתטיים שונים. הזרקות אלה בשילוב שיטות פולשניות יותר, יוכלו לתת את התוצאה הטובה ביותר אשר תגרור שביעות רצון מספקת יותר של המטופלת.

 

במרכז האסתטיקה אנו מספקים אפשרות לבצע טיפולים להצערת עור הפנים בכל חלקי הארץ, במרכז, בשרון, בצפון ובדרום בין הערים בהם ניתן לקבל את השירות: תל אביב, רעננה, כפר סבא, חיפה, באר שבע, פתח תקווה, ראשון לציון, רמת גן, גבעתיים, נס ציונה, אשדוד, אשקלון, חדרה, יבנה, נתניה, ירושלים, רחובות, יבנה, הרצליה, הוד השרון, קרית אונו.