הסרת משקפיים בלייזר

חלומם של אנשים רבים הוא לקום בבוקר ולא להזדקק לאותו כלי אשר עוזר להם לראות טוב יותר – המשקפיים. אמנם לכל דבר ניתן להתרגל, אך הרכבת משקפיים טומנת בחובה אי נוחות מתמדת – צריך לזכור היכן הנחנו אותם, ישנה הצטברות אדים מציקה על העדשות בעת שתייה חמה ודאגה מתמדת למשקפיים שלא ישברו תוך כדי משחק עם הילדים או בזמן פעילות ספורטיבית. כיום ניתן להיפטר אחת ולתמיד מ- "חבריכם הטובים" המשקפיים וזאת בעזרת הסרת משקפיים בלייזר, פרוצדורה אשר פופולארית בימינו יותר מאי פעם.

 

באיזה חלק של העין מתבצע התהליך?

הראייה שלנו אינה מובנת מאליה וזאת מאחר ומעורבים בתהליך מספר גורמים, חלקם מכאניים וחלקם בעלי מנגנון עצבי. הסרת משקפיים בלייזר מתמקדת בחלק שנחשב מכאני יותר במנגנון הראייה של האדם והוא הקרנית. הקרנית ממוקמת בחלק החיצוני ביותר של העין והיא מתפקדת כמעין עדשה ביולוגית, אשר מעבירה את קרני האור בצורה ממוקדת אל תוך הרשתית (המנגנון העצבי האחראי לראייה). רוב בעיות הראייה מקורן משינויים או מבנה לא תקין של הקרנית, דבר אשר ניתן לתיקון באופן חיצוני באמצעות הסרת משקפיים בלייזר.

 

אני רוצה לעבור הסרת משקפיים בלייזר – מה עכשיו?

הסרת משקפיים בלייזר
מרגע שהחלטתם כי אתם רוצים להיפטר מהמשקפיים או עדשות המגע לנצח, המרחק ביניכם לבין החלום נמצא מרחק פסיעה קטן. השלב הראשון מתבצע במרפאה עם הרופא, אשר יאבחן את מצב הראייה שלכם, יבחן את מצב הקרנית וייקבע את לוח הזמנים של התהליך. כמו כן, על הרופא לקבוע באיזו שיטת הסרת משקפיים בלייזר הוא מעוניין לבצע את התהליך, כאשר קיימות מספר שיטות מובילות אשר מבוססות על טכנולוגיות חדישות ברמה הגבוהה ביותר.

מאחר ומדובר בפרוצדורה אשר מבוצעת על העין, רבים מהאנשים ממשיכים לחיות באי נוחות עם משקפיים או עדשות מגע מאחר והם פוחדים מכאב או מהסיכון הכרוך. הסרת משקפיים בלייזר לא רק שהיא אחת השיטות הבטוחות ביותר בתחום תיקוני הראייה אלא גם שהיא אינה מערבת כאב. בטרם הניתוח יטפטף הרופא המטפל לעינו של המטופל טיפות משככות כאבים מקומיות כאשר התחושה היחידה אשר אותה תרגישו תוך כדי הניתוח היא מעין תחושת לחץ קלה כאשר קרן הלייזר תעבור על הקרנית שלכם. מעבר לכך, תורגש אי נוחות קלה עקב המכשיר אשר נועד למנוע מהעין שלכם להיסגר. משך כל הטיפול הינו חצי שעה בממוצע ואתם נותרים ללא משקפיים!

 

כמה עולה הניתוח ?

המחיר לניתוח הסרת משקפיים בלייזר אינו קבוע,לרוב הוא ינוע בטווח מחירים בין 5,000-12,000 . המחיר משתנה בין מרפאה למרפאה ובין הרופאים השונים וכמובן בהתאם לסוג הניתוח.ההמלצה שלנו היא לבצע השוואת מחירים חכמה בין המרפאות השונות וכך תוכלו לקבל אינדיקציה לגבי המחיר.
לקריאה בהרחבה אודות הסרת משקפיים בלייזר מחירים

 

מהן השיטות הקיימות?

Lasik לעומת z-lasik : במהלך ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, הרופא המטפל זקוק לבצע חתך קטן בשכבה החיצונית של הקרנית, על מנת לשייף בצורה מדוייקת את הרקמה העמוקה יותר באמצעות הלייזר ותיקון הראייה. שיטת lasik הינה שיטה טובה ומוצלחת כאשר החתך הראשוני של הקרנית מבוצע באמצעות סכין מנתחים ע"י הרופא. שיטת z-lasik הינה שיטה מתקדמת יותר, בה כל התהליך מתבצע ללא מגע יד אדם, באמצעות לייזר בלבד.
Lasek : שיטה אשר מזכירה מאוד את שיטת ה- lasik אך החתך המתבצע בקרנית (ע"י הרופא המנתח) הינו שטחי יותר, דבר אשר מתאים לקרניות דקות במיוחד.
ASA : שיטה זו מתאימה לתיקון בעיות ראייה אשר נובעות מהתגרמות של שכבת אפיתל על גבי הקרנית. שיטה זו מבוצעת ללא מגע יד אדם אלא באמצעות לייזר בלבד.

יש לציין כי קיימות שיטות נוספות אשר עליהן מחליט הרופא המטפל בהתאם למצב העין ומצבה הקליני אך אין ספק כי הסרת משקפיים בלייזר הינה תחום פופולארי, נחוץ, מתחדש ומבוסס על טכנולוגיה מודרנית – הסוף למשקפיים, אחת ולתמיד.

במרכז האסתטיקה אנו מספקים אפשרות לבצע ניתוח הסרת משקפיים בלייזר בכל חלקי הארץ, במרכז, בשרון, בצפון ובדרום בין הערים בהם ניתן לקבל את השירות: תל אביב, רעננה, כפר סבא, חיפה, באר שבע, פתח תקווה, ראשון לציון, רמת גן, גבעתיים, נס ציונה, אשדוד, אשקלון, חדרה, יבנה, נתניה, ירושלים, רחובות, יבנה, הרצליה, הוד השרון, קרית אונו.