קטגוריות
השתתפות קופת חולים

הקטנת חזה דרך קופת חולים

אין ספק כיום מי שלא עוברת ניתוח פלסטי נחשבת לחריגה בנוף הישראלי. ניתוחים פלסטיים הפכו לדבר שבשגרה ומה שלפני עשר שנים נחשב לחריג הפך היום לדבר מקובל שכל אישה ואפילו גברים רבים בוחרים לעשות. אין ספק כי ניתוחים פלסטיים מחזיקים ביתרונות עצומים ומאפשרים לנו להיראות צעירים יותר ולשנות את מה שהטבע נתן לנו. על כן אין להתפלא כי ישנה מודעות עצומה לעולם הניתוחים הפלסטיים וסיבר שמודעות זו רק תלך ותתגבר במהלך השנים. אין ספק כי ניתוחים פלסטיים הם דבר נפלא ועלינו לברך את העולם הרפואי שהשכיל לפתח תחום זה ולשפר את חייהם מאות אלפים בישראל. כחלק מכך חשבנו כי יהיה זה נכון וראוי להתייחס אל הקטנת חזה דרך קופת חולים כללית מושלם פלטינום מחירים ודרך קופות חולים אחרות. על כן הקדשנו מאמר שלם בן 1000 מילים לנושא זה, כך שאם תקראו את כל המאמר תוכלו לדעת הכול על עולם הקטנת החזה.

הקטנת חזה דרך קופת חולים

הקטנת חזה דרך קופת חולים כללית מושלם פלטינום מחירים – למה לעשות זאת?

השאלה הראשונה שאתם צריכים לחשוב עליה כאשר אנחנו מדברים על הקטנת חזה דרך קופת חולים היא למה לעשות זאת. הרי אולי הדברים שביננו חושבים כי כל הנשים רוצות חזה גדול. אך האמת רחוקה מכך, ישנן נשים רבות הסובלות מחזה גדול ואשר לא נהנות מכך ואנו חייבים לתת את הדעת על כך. פעמים רבות חזה גדול מדי גורם לקושי, מכביד ומפריע להתנהלות היומיומית. חזה גדול מדי גורם גם לירידה בביטחון העצמי ומשפיע מאוד על מצב הרוח של הנשים. על כן אנו עדים לכך כי נשים רבות בוחרות לעשות הקטנת חזה וזוהי תופעה המשותפת לנשים רבות.

מידע אודות מחירים ודרכי הוזלה במחיר ניתן לקבל באמצעות השארת פרטי יצירת קשר עמכם

השירות אינו כרוך בתשלום וללא התחייבות !!

    שם (חובה):

    טלפון (חובה):

    ישוב (חובה):

    הקטנת חזה דרך קופת חולים מכבי שלי מחירים – האם תמיד נבצע אותו?

    שאלה נוספת כאשר אנחנו מדברים על הקטנת חזה דרך קופת חולים היא האם בכל מצב נבצע אותו והאם כל אישה מתאימה לבצע אותו. כמובן שבכדי לענות על השאלה האם אתן מתאימות לבצע את הניתוח אתן צריכות להתייעץ עם רופא פלסטי מומחה ורק הוא רשאי לקבוע בשאלה זו. אך כן ניתן לומר כי נשים עם עודף משקל רב לא יתאימו לעשות את הניתוח ואת זאת אתם צריכים לזכור. בנוסף, נערות צעירות אשר החזה שלהן עוד מתפתח אינן יכולות לבצע את הניתוח מכיוון שהחזה שלהן יגדל לאחר הניתוח. בכל מקרה ולא משנה באיזה גיל אתן או באיזה משקל אתן אל תוותרו על התייעצות עם הרופא המנתח אתכן בכדי להבטיח כי אתן תתאימו לבצע את הקטנת החזה.

    הקטנת חזה דרך קופת חולים

    הקטנת חזה דרך מאוחדת ולאומית מחירים – כיצד מתבצע הניתוח

    ניתוח הקטנת חזה דרך קופת חולים הוא ניתוח פשוט יחסית, אך הוא מחייב מומחיות גדולה. הניתוח מתבצע על ידי מומחה והוא דורש מקצועיות רבה. הניתוח מתבצע תחת הרדמה מלאה ויש לזכור זאת. הניתוח מתבצע על ידי סימון השד וחיתוך רקמה ממנו. חשוב מאוד להקפיד על סימטריה בעת הניתוח וזאת בכדי להבטיח שהשד יהיה באותו גודל ובעל צורה יפה וטובה. לעתים בעת הניתוח תוזז הפטמה ממקומה בכדי ליצור מראה יפה יותר. אין ספק כי זהו אחד הניתוחים הנפוצים ביותר שיש המשרתים את ציבור הנשים בצורה היפה ביותר שיש.

    מידע אודות מחירים ודרכי הוזלה במחיר ניתן לקבל באמצעות השארת פרטי יצירת קשר עמכם

    השירות אינו כרוך בתשלום וללא התחייבות !!

      שם (חובה):

      טלפון (חובה):

      ישוב (חובה):

      השתתפות קופת חולים אל תוותרו על פגישת ייעוץ עם הרופא מטעם הקופה

      כל הקטנת חזה דרך מאוחדת ולאומית מחירים ודרך קופות החולים האחרות אינה יכולה להיעשות ללא פגישת ייעוץ עם רופא פלסטי מומחה. בפגישה זו תיבדק ההיסטוריה הרפואית שלכם, נתונים ספציפיים על מצבכם הגופני ותפורטנה בפניכם מהלכו של הניתוח. הפגישה היא חשובה ביותר והיא נותנת לכם צוהר להבין מה אתם הולכים לעבור וכיצד תעברו זאת. חשוב להבהיר כי רופא שלא מקפיד על פגישות ייעוץ חוטא לתפקידו ואתם צריכים לשקול פעמיים לפני שאתם בוחרים בו לבצע את ניתוח הקטנת החזה.

      זכרו כי איכות הרופא היא הדבר המשפיע ביותר על הצלחת הניתוח

      אי אפשר לדבר על ניתוח הקטנת חזה דרך קופת חולים מבלי להידרש לדבר החשוב ביותר והוא איכות הרופא אשר יבצע את הניתוח. עליכם להבין כי ישנה משמעות אדירה לכך שהרופא שלכם יהיה ברמה גבוהה וישרת אתכם בצורה הטובה ביותר שיש. ככל שהרופא יותר מנוסה, יותר מוכשר ובעל מוניטין טוב יותר אתם תוכלו להיות בטוחים כי הניתוח יתבצע בצורה יותר טובה וזוהי נקודה עליה יש לתת את הדעת.

      מה משך ההחלמה מניתוח הקטנת חזה?

      חשוב לציין כי ההחלמה מניתוח הקטנת חזה הוא פשוט ונוח ואינו דורש זמן רב. לרוב לאחר עשרה ימים מיום ניתוח הקטנת חזה תוכלו לחזור לפעילות מלאה. לכל אורך תקופת ההחלמה כדאי לך להיות בקשר עם הרופא המנתח ולעדכן את המרפאה במקרה של משהו חריג מהנורמה. הרופא המנתח יעמוד לרשותך בכל שאלה ויעזור לכם לשמור על בריאותיכם בצורה הטובה ביותר שיש.

      הקטנת חזה דרך קופת חולים – מה הם הסיכונים בו?

      עיסוק בנושא של הקטנת חזה דרך מכבי שלי מחירים מחייב מחשבה גם על הסיכונים הכרוכים בניתוח. בכל מקרה לפני הניתוח אתם תחשפו לסיכונים הכרוכים בניתוח ואף רופא לא ינתח אתכם מבלי לפרט בפניכם את הסיכונים. אם הרופא לא מפרט בפניכם את הסיכונים השונים הדבר צריך להדליק אצלכם נורות אזהרה. עליכם לקחת בחשבון כי לאחר הניתוח יכולים להופיע שטפי דם על החזה, נפיחות כאבים ובצקות. לרוב לאחר מספר שבועות תופעות לוואי אלו חולפות והחזה חוזר לצורתו הרגילה. במקרים קיצוניים ביותר יכול להופיע זיהום בשד ובמקרה כזה מומלץ לפנות אל הרופא המנתח ויתכן שהוא יפנה אתכם אל חדר המיון בכדי לקבל טיפול מקיף לבעיה זו.

      היעזרו ברופא בכדי להחליט מהו הגודל הרצוי

      שימו לב אחת ההחלטות הקשות ביותר כאשר אנחנו עוסקות בנושא של ניתוח הקטנת חזה דרך קופת חולים היא השאלה באיזה גודל לעשות את החזה.
      זוהי שאלה מורכבת הדורשת מחשבה עמוקה ואנו חייבים לחשוב עליה. לרובנו אין את הניסיון בכדי להכריע בנושא זה ואנו צריכות לחשוב עליו לעומק.
      אז מה ניתן לעשות בכדי להתגבר על הבעיה? כיצד נבטיח כי לא ניקלע לקושי?
      התשובה היא שאנחנו יכולות להיעזר ברופא המנתח אשר ייעץ לנו להחליט באיזה גודל החזה יהיה.
      לרופא ניסיון עשיר והוא יוכל לסייע לכם רבות לקבל את ההחלטה החכמה ביותר ולייעץ לכם בצורה מושלמת איך החזה שלכם ייראה.

      בצעו סקר שוק מקיף בכדי לבחור את המרפאה הטובה ביותר

      שימו לב אל תבצעו ניתוח הקטנת חזה דרך קופת חולים על עיוור אלא בחרו את המרפאה שלכם רק לאחר סקר שוק מקיף. באמצעות סקר שור זה תוכלו להגיע למסקנות הטובות ביותר ולהסתכל על איכות הרופא, על מחירי הניתוח, על הציוד במרפאה שבה תבצעו את הניתוח ועוד נתונים שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה החכמה ביותר והטובה ביותר שיש. ככל שתעמיקו לחקור את הנושא כך סביר להניח שתגיעו אל החלטות יותר טובות ויותר איכותיות ותגיעו למסקנות הטובות ביותר שיש.