שאיבת שומן מהבטן

שאיבת שומן מהבטן ומתיחת בטן זהו ניתוח שמתאים לאנשים רבים שלא מצליחים להיפטר מהשומן גם אם עברו דיאטות וגם אם הם מבצעים ספורט באופן קבוע. לפעמים יש שומן שנשאר בגוף בגלל לידות, גיל ותנאים נוספים. אין שום צורך לסבול ממראה לא רצוי ואפשר היום לעצב את הגוף ולבצע שאיבת שומן מהבטן בדרך דיסקרטית ויעילה ולהגיע לתוצאות מצוינות. אנשים שואלים עצמם כמה עולה שאיבת שומן וחושבים שמדובר על הוצאה משמעותית, אך היום המחירים ירדו ומי שמעוניין לעבור שאיבת שומן ומתיחת בטן יכול לבצע זאת בדרך טובה ומקצועית.

 

מאמר באותו נושא: מתיחת בטן מחירים
אם מעניין אתכם לשמוע על שאיבת שומן ואתם רוצים לדעת כמה עולה שאיבת שומן, השאירו את הפרטים שלכם ונציג שלנו מהמרפאות המובילות באזור שלכם יחזור אליכם עם כל הפרטים על שאיבת שומן מהבטן.

שאיבת שומן מהבטן שאיבת שומן מהבטן
למי מתאים לעבור ניתוח שאיבת שומן מהבטן

זהו תהליך שמתאים לאנשים בעלי משקל סביר שאין להם משקל עודף ברמה מוגזמת. על העור שלהם להיות טוב, ללא עודפים מוגזמים של צלוליט או רפיון יוצא דופן. מדובר על החלקת רפידות שומן ממקומות שונים בגוף ולא על ניתוח קיצור קיבה או תהליך דומה. הניתוח מתאים רק לאנשים שסיימו את תהליך הגדילה שלהם, כלומר מינימום גיל 18.

 

נוסף על כך אם אישה מתכננת לעבור היריון נוסף, מומלץ לדחות את התהליך לאחר מכן, שכן היריון יכול לשנות את הגוף שוב. לאחר שאדם עובר ניתוח שאיבת שומן ומתיחת בטן, עליו לשמור על פעילות גופנית ועל תזונה נכונה. הניתוח לא מחליף שני היבטים אלה וחשוב לשלב אותם כדי ליהנות מהתוצאות לאורך זמן.

 

היכנסו לקרוא על מתיחת בטן לאחר לידה

 

מהו תהליך של שאיבת שומן ומתיחת בטן

 

בניתוח שאיבת שומן מעלימים את שכבות השומן הבולטות ממידות הגוף הטבעיות שלכם, מה שמפריע לתנועה ובראש ובראשונה מהווה מפגע אסתטי. הפרוצדורה אינה מסובכת וכוללת שאיבת שומן לאחר שמנפחים אותו בנוזל מיוחד, כאשר עושים זאת דרך חתכים קטנים שלא משאירים צלקות. הנפח המקסימלי לשאיבת שומן הוא בין 4-5 ליטר לניתוח אחד.

 

יש כמה סוגים של שאיבת שומן:

 

  • שאיבת שומן קלה – שאיבה של משטחי שומן קטנים יחסית, משטחי גוף קטנים כמו מותניים או ברכיים. אפשר לבצע זאת בהרדמה מקומית, עם טשטוש או בלעדיו. ההתאוששות מהירה מאוד והתוצאות מדהימות.

 

  • שאיבת שומן מסיבית – מיועד לשטחי גוף גדולים כמו בטן, או מרובים, הכוונה במקומות שונים בגוף. יש לבצע את הפרוצדורה בהרדמה כללית, שכן התהליך במקרה כזה עלול להיות מלווה בכאב. כלומר, ככל ששטח השאיבה גדל, כך יש צורך בהרדמה רצינית יותר, ואף הרדמה כללית.

שאיבת שומן מהבטן

התוצאות של שאיבת שומן

 

לפעמים אנשים תוהים כמה עולה שאיבת שומן וחושבים שמדובר על עשרות אלפי שקלים ולכן נמנעים מהתהליך, והתוצאה היא ירידה בדימוי העצמי ופגיעה בקשרים החברתיים, אף לאנשים נשואים שמתביישים במצבם. אולם כיום המחיר של שאיבת שומן ומתיחת בטן הוא מחיר שווה לכל נפש וכל אחד יכול לעבור את התהליך וליהנות מהתוצאות שלו, בתנאי שהוא עומד בתנאים. רופא מקצועי בודק את המתעניין אם הוא מתאים מבחינת עודף המשקל שלו, מבחינת סוג העור והצטברות השומן. כאשר הוא מחליט שהאדם מתאים לניתוח שאיבת שומן הדרך לניתוח קצרה, במחיר סביר וההתאוששות מהירה.
התוצאות של שאיבת שומן או מתיחת בטן הן מעולות ואנשים מדווחים על שינוי דרמטי בדימוי העצמי שלהם, בקשרים החברתיים שלהם ובחיי האישות שלהם. אין שום צורך לסבול משומן עודף ואפשר בהחלט לעבור תהליך של שאיבת שומן בקלות, בדיסקרטיות ועם תוצאות נהדרות.
רוצים לדעת כמה עולה שאיבת שומן? מחפשים פרטים על מתיחת בטן? השאירו פרטים כעת ונציגים מטעם מרפאות מתאימות יחזרו אליכם בהקדם עם כל הפרטים!