ניתוח מתיחת פנים לגברים מדוע כדאי לעשות

ניתוחים פלסטיים בכלל וניתוח מתיחת פנים בפרט, נתפסו במשך שנים ארוכות כמנת חלקן של הנשים בלבד. אלא שככל שעובר הזמן נראה שגם הגברים נעשים מודעים הרבה יותר לחשיבות האסתטיקה והטיפוח, והם עוברים ניתוחים פלסטיים שונים כדי לשפר את המראה ואת הביטחון העצמי שלהם. מאחר והרצון להיראות צעירים לנצח הוא עז כל כך, זה בוודאי מסביר איך הפך ניתוח מתיחת פנים להליך מבוקש למדי גם אצל הגברים, שרוצים להיראות צעירים ולהרגיש בשיאם. הביישנות שליוותה אותם פעם מתחילה להתמוסס, אולי בזכות העובדה שכמה מפורסמים עברו את הניתוח ונתנו את התחושה שאפשר ולגיטימי לעשות את זה. נכון שהגיל הוא רק מספר, אבל אם אפשר להיראות כמו שרוצים ולהפחית מהמראה כמה שנים, אין שום סיבה לא לעשות זאת. לפני שאתם יוצאים לשטח ובודקים מחיר מתיחת פנים, חשוב להבין מה זה בדיוק אומר והאם כדאי לכם לעבור את הניתוח הזה או לא.

 

ניתוח מתיחת פנים לגברים

בין שלל הסיבות לביצוע ניתוח מתיחת פנים ניתן למנות את הרצון להשיג מראה צעיר יותר, אבל במקרים שונים ייתכן שמדובר גם בסיבות רפואיות יותר. עודף העור וכבדות העפעפיים שמאפיינת את הגיל המבוגר יותר, הם גורמים שעשויים להגביל את טווח הראייה ולהפריע גם בקריאה, לצד תחושה מוגברת של עייפות. אם בדקת מחיר מתיחת פנים ובחרת מנתח מנוסה ומקצועי מתוך שורה של מנתחים פלסטיים בעלי ניסיון בתחום, חשוב להבין מה בדיוק צפוי לקרות בניתוח עצמו. אם כן, במהלך הניתוח יתבצע חתך בחלק הקדמי של האוזן ובחלק האחורי שלה, לקראת הרמה של העור והפרדתו מהשריר שנמצא מתחת. הרמת השריר המדלדל תעניק לפנים שלך נפח שקצת הלך לאיבוד לאורך השנים, וכן תתבצע שאיבת שומן מהצוואר והסרת עודפי עור, לפני שתתבצע תפירה מחדש. אתה בוודאי תוהה גם האם צפויה להישאר צלקת כל שהיא, והתשובה היא שכן – אבל הצלקת שתישאר היה עדינה וככל שהזמן יחלוף תתקשה להבחין בה.

 

התייעצות מקדימה

לקראת קבלת ההחלטה הסופית על ביצוע הניתוח, חשוב שתתייעץ עם מנתח שיש לו ניסיון רב בניתוחים פלסטיים בכלל ובמתיחת פנים בפרט. בקש להבין מה בדיוק צפוי לקרות בניתוח עצמו, מה ההכנות הנדרשות מצידך לפני הניתוח וגם איך בדיוק תיראה תקופת ההחלמה. אין ספק שיש כאן חשיבות גם למחיר מתיחת פנים, אבל זהו איננו השיקול היחיד או המרכזי. ככל הניתן, בקש מהרופא הדמיה כלשהי של התוצאה כפי שהוא צופה אותה ונסה לקבל רשימה של שניים או שלושה לקוחות אחרים שעברו את הניתוח ויוכלו לשתף אותך בתהליך עצמו, בתחושות ובחששות. לקוחות אלה גם יעזרו לך לגבש דעה לגבי הרופא שאתו אתה מתייעץ, כדי שתוכל להחליט האם התוצאה הצפויה היא אכן הרצויה. למידע נוסף על הניתוח עצמו ועל מחיר מתיחת פנים השאר לנו את הטלפון שלך ונחזור אליך בהקדם!

 

הרגע להחליט

כעת, כשבידך כל המידע הדרוש לך לקבלת ההחלטה, הגיע הזמן לקבוע האם תעבור את הניתוח או לא. שקול את החלופות, בחן היטב את היתרונות ואת הסיכונים האפשריים, התייעץ עם חברים, עם בני משפחה ואפילו עם גורמים מקצועיים נוספים (חוות דעת שניה היא תמיד מבורכת). אין ספק שמדובר בהליך כירורגי לכל דבר, והחלטה כזו לא יכולה להתבצע כלאחר יד. אם יש לך חששות אתה בהחלט יכול וצריך לשתף את הרופא שלך בהן כדי שיוכל להרגיע אותך. רק לאחר שתהיה בטוח שזה הצעד הנכון – תוכל לצאת לדרך.

 

 

צוות פורטל אסתטיקס4 יו, מאגד בתוכו מרפאות רבות בתחום הטיפולים האסתטיים, הניתוחים הפלסטיים, הסרת שיער בלייזר, הסרת משקפיים וטיפולים רפואיים שונים לכל מגזר ובכל אזור בארץ ונמצא בהתקשרות עם חברות רבות שמוכנות לקבל את פניות גולשי הפורטל ולהתחרות על לקוחות הפורטל במחירים מוזלים.