קטגוריות
הסרת שיער השתתפות קופת חולים מחירונים ועלויות

הסרת שיער בלייזר מאוחדת

אם גם לך נמאס כל היום למרוט שיער, לגלח ולהתמודד עם הצמיחה של השיער במקומות לא רצויים, הגעת למאמר הנכון. בטיפולי הסרת שיער בלייזר מאוחדת מציעה תנאים מיוחדים למבוטחיה, במחירים נוחים במיוחד ועם צוות מקצועי. המהפכה בתחום השיער הגיעה מזמן גם אל הקופות, כשכולם הבינו שטיפולי אסתטיקה הם חלק בלתי נפרד מתחום הרפואה וכי אנשים מעדיפים לקבל את הטיפולים במסגרות מוכרות ועל ידי צוותי רפואה מקצועיים. רוצה לקבל את כל הפרטים על האפשרויות העומדות בפניך בכל הנוגע למאוחדת הסרת שיער, מחירים ולמי זה מתאים? אפשר להמשיך לקרוא – או פשוט להשאיר פרטים!

הסרת שיער בלייזר מאוחדת
הסרת שיער בלייזר מאוחדת

למי טיפולי הסרת שיער בלייזר מתאימים?

כל אחד אולי חושב שהבעיה האישית שלו עם השיער היא מנת חלקו בלבד, אך למעשה מדובר על תופעה רחבה ממנה סובלים רבים. שיערו יתר נפוץ בהרבה ממה שנדמה לנו באוכלוסייה, גם בקרב נשים וגם בקרב גברים. נשים שסובלות משיעור יתר יחוו פעמים רבות בושה, יסתירו את עצמן ויאבדו מהנאות החיים הפשוטות כמו למשל ללבוש חולצה עם שרוולים קצרים, ללכת עם בגד ים או עם חולצת בטן. גם גברים עלולים לסבול מכך, לא פחות מנשים, כאשר גם הם ימנעו פעמים רבות מהורדת חולצה בבריכה או בים ומהתעסקות בלתי פוסקת בהסרת שיער העורף.

ההתעסקות היום יומית הזו גורמת לרבים לסבול, הן מבחינה חברתית אך גם מבחינה אינטימית. לא מעט מהאנשים שסובלים משיעור יתר יספרו שהם נמנעים מקשרים אינטימיים או שהם מתקשים לחוש משוחררים – בגלל השיער.

כל אותם אנשים יהיו מועמדים מתאימים לטיפול אך כדאי לדעת שעל טיפולי הסרת שיער בלייזר מאוחדת מציבה גם כמה מגבלות ותנאים, כמו כל קופה ומכון אחרים. המגבלה הראשונה היא הגיל – לא מבצעים טיפולי הסרת שיער בלייזר מתחת לגיל 18, כך שמי שחשב שהוא יכול לבצע את הטיפול מוקדם יותר נכון לאכזבה. שנית, לגברים שסובלים משיעור יתר בעורף או בכתפיים מומלץ לחכות עד לגיל 30 כדי לבצע את הטיפול. הסיבה לכך היא פשוטה – השיער ממשיך לצמוח ואין סיבה לבצע טיפול ואז לחזור עליו שוב.

האם אנשים עם שיער בהיר לא יכולים לעבור את הטיפול?

טיפולי הסרת שיער בלייזר אידיאליים לאנשים עם גוון עור בהיר ושיער כהה. אנשים אלה משיגים את התוצאות הטובות ביותר ובזמן המצומצם ביותר כשהסיבה לכך נובעת מהאופן שבו הלייזר תופס את שורש השערה, מחמם אותו ומחסל אותו. אף על פי שבעבר בהחלט רק אנשים אלו היו מועמדים לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר מאוחדת מציעה היום טיפולים מתקדמים לאנשים עם מגוון רחב של צבעי שיער ועור. גם אנשים עם שיער בהיר יכולים לעבור את הטיפול וגם אנשים בעלי עור כהה יכולים לעבור אותו. עם זאת, הטיפול יותאם באופן אישי לאחר בחינת העור והשיער.

מאיזה גיל אפשר להתחיל?

מתחת לגיל 18 לא מאפשרים להתחיל טיפולי לייזר ואמנם הדבר יכול להיות מתסכל עבור נערים ונערות שמעוניינים לחוות גוף חלק יותר, אך אין להם ברירה אלא לחכות. כדאי לזכור שהגוף שלנו נמצא כל הזמן בהתפתחות וטיפולים בגילים מוקדמים, עוד לפני שהגוף התפתח סופית, לא יהיו בעלי תוצאה מקסימלית. לכן, מומלץ להמתין. כמו כן, כדאי גם לדעת שמבוגרים נהנים מתוצאות טובות במיוחד של הסרת השיער באמצעות הלייזר.

מהלך הטיפול

השלב הראשון יהיה קביעת פגישה עם מכון הלייזר. בכל טיפול הסרת שיער בלייזר מאוחדת מציעה תוכנית טיפולים בהתאמה אישית אחרי בדיקה פיזית ותוך תיאום ציפיות עם המטופלים. יהיו מטופלים שיבחרו לבצע הסרת שיער מכל חלקי הגוף ויהיו שירצו להסיר רק מחלק מסוים שמפריע להם במיוחד כמו למשל אזור הבטן, הכתפיים, הגב, פאות הלחיים, המפשעות ועוד.

לאחר קביעת התוכנית הטיפולית מתחילים להיפגש ומבצעים טיפול של כמה דקות עד חצי שעה בכל מפגש. בדרך כלל טיפול יהיה מושלם לאחר סדרה של שמונה עד שניים עשר מפגשים, תלוי בסוג השיער והעור. בכל אחד מהמפגשים משתמשים בטכניקת הלייזר, שבמסגרתה הלייזר למעשה מגיע אל שורש השערה, מחמם אותו והורס אותו על ידי פירוקו באור באנרגיית חום.

מדוע יש צורך בסדרת טיפולים?

כל אחד היה רוצה שבטיפול אחד יפטר מהשיער לצמיתות אך הטכנולוגיה עוד לא הצליחה להתקדם עד כדי כך. הגוף שלנו פועל כך שהשיער בו צומח במחזורים משתנים, לא כל השיער נמצא על פני השטח או אפילו מחוץ לשורש השערה בכל זמן נתון. כאשר מבצעים טיפולי הסרת שיער בלייזר פועלים בכמה מחזורים עם הפסקה ביניהם כדי לנטרל ולהרוס את מירב שורשי השערה באזורים המוגדרים.

תופעות לוואי לטיפול

כל טיפול רפואי יכול לכלול תופעות לוואי וסיכונים ולכן גם בטיפולי הסרת שיער בלייזר מאוחדת מציבה בפני המטופלים את הסיכונים ותופעות הלוואי האפשרויות. יש לומר שהתחום התקדם באופן משמעותי מאז נכנסו מכשירי הלייזר לחיינו לראשונה, אך גם כיום יש תופעות לוואי, אם כי מינוריות. התופעה השכיחה ביותר היא הופעת אדמומיות באזור הטיפול, היא יכולה להימשך כמה שעות אך לכל היותר היא תעלם לאחר יום אחד. סיכון שיכול להיות בטיפולי הלייזר הוא של כוויות בעור, אך מדובר על סיכון נדיר במיוחד וכמעט שלא רואים אותו כיום.

בדרך כלל מה שיקבע האם טיפול כזה או אחר יהיה שילוב של שלושה פרמטרים – צוות מקצועי, תנאים סטריליים ועבודה מותאמת אישית. מסיבה זו בעיקר אין להמעיט בחשיבות הבחירה המתאימה במכון שבו יעשו הטיפולים.

הסרת שיער בלייזר מאוחדת

כמו קופות אחרות, גם קופת חולים מאוחדת מציעה כיום טיפולי הסרת שיער בלייזר על ידי צוות מקצועי ובתנאים הגבוהים ביותר. המרפאות לרפואה משלימה של מאוחדת מציעים מכשור מתקדם וצוותים מוסמכים וכמובן סביבה טיפולית מתקדמת המאפשרת בקרה ואיכות טיפול מהגבוהות בישראל.

מידע אודות מרפאות העוסקות בתחום זה ובהסדר עם קופת חולים מאוחדת בעמוד מחירים לפי אזור טיפול בגוף בקישור: הסרת שיער בלייזר מחירים ועלויות

תוצאות הטיפול

בסוף, מה שהכי מעניין אותנו הוא מה יקרה אחרי הטיפולים. רבים בוחרים לבצע את הטיפולים בחודשי החורף כי בחלק גדול מהטכניקות המוצעות כיום – בחודשי הקיץ לא ניתן להשתזף במקביל לטיפולים, גם לא לבחור בטיפולי שיזוף מלאכותי וגם לא להיחשף לשמש. אף אחד לא יכול להבטיח תוצאות של מאה אחוז הצלחה, בטח לא מראש. ניתן לצפות על פי סוג העור וסור השיער האם טיפול כזה או אחר יהיה מוצלח, אך לרוב רק תוך כדי הטיפולים ניתן יהיה לאמוד את הצלחתו.

תיאום הציפיות בתחילת הטיפול הנו קריטי לקבלת התוצאות המתאימות. אם לדוגמה מדובר על גבר צעיר כבן עשרים שעוד לא סיים את צמיחת השיער שלו, ההמלצה לגבי הטיפול במקרה שלו תהיה לחכות. אם הוא מתעקש לבצע טיפול הסרת שיער כי הוא לא מעוניין לסבול משיעור יתר, עליו להביא בחשבון שבתוך זמן קצר הוא יסבול משיעור יתר בלאו הכי. אמנם הוא לא יהיה גבוה כמו לפני הטיפול, אך כדי להשיג תוצאה חלקה לגמרי הוא יזדקק לסדרת טיפולים נוספת.

מאוחדת הסרת שיער כמה זה עולה?

אין ספק שעם מאוחדת הסרת שיער יכולה להיות משתלמת ומי שרוצה לבצע הסרת שיער בלייזר דרך הקופה יגלה שהמחירים למחזיקי הביטוחים המשלימים יכולים להיות משתלמים במיוחד. במאוחדת שיא הנחות ייחודיות לכל טיפולי האסתטיקה, כאשר המחיר הסופי שנקבע יהיה על פי פרמטרים נקודתיים כמו הצורך בכמות טיפולים גדולה או קטנה, שימוש במכשור ייחודי וכו'.

קופות החולים אמנם מציעות מחיר גבוה יותר במקרים רבים מהשוק הפרטי, אך זה רק כי הם מציעות סטנדרט רפואי גבוה במיוחד. תמיד כדאי לזכור את החוק הפשוט – זול יכול להיות גם יקר, לכן כשמסתכלים על הסרת שיער בלייזר מחירים מאוחדת פורשת בפניך את התמונה המלאה – ומאפשרת לך להכיר את כל פרטיה וללמוד אילו מרכיבים כלולים בסדרת הטיפולים.

מתי כדאי לעבור את הטיפולים?

בטיפולי הסרת שיער בלייזר מאוחדת מציעה שירות במהלך כל השנה, אך אין ספק שמומלץ מאוד לבצע את הטיפולים בחודשי החורף. טיפול הוא למעשה סדרת טיפולים עם הפרש ביניהם, כך שסדרת טיפולים ממוצעת אורכת כמה חודשים. מי שאוהב את הבריכה, את הים ואת הקיץ, ימצא עצמו מתקשה מאוד לעמוד באתגרים השונים שהטיפולים מציבים בפניו בחודשים אלו. כאמור, אסור להשתזף או להיחשף לשמש, אך יש יתרון נוסף בטיפולים בחורף. למי שיש עור רגיש או למי שיפתח אדמומיות, יהיה נוח במיוחד בחודשי החורף להסתיר את הגוף עם בגדים ארוכים.

דף חלק – תיאום ציפיות לתוצאות

כל מי שחולם על הסרת שיער בלייזר גם חולם על גוף חלק ונקי לחלוטין ובמקרים רבים זו באמת תהיה התוצאה. בשיחה הראשונית עם הרופאים, בוחנים נושאים רבים כמו צבע השיער וצבע העור וזאת כדי לקבוע עד כמה אלה מתאימים לטיפולי הלייזר. אם בעבר בעלי עור כהה או שיער בהיר לא יכלו לעבור את הטיפול, הרי שכיום גם להם יש פתרונות מצוינים. ובכל זאת, כדאי לדעת שישנם מקרים שבהם ההצלחה היא לא של מאה אחוז, בדרך כלל הדבר יאמר כבר בהתחלה. ניתן לבצע טיפולים משלמים במידת הצורך, אך בכל מקרה השיפור יהיה לאין שיעור לעומת המצב הקודם.

ומה לגבי שערות בודדות?

יש אנשים ובדרך כלל יהיו אלה נשים, שיפנו לטיפולים מתוך רצון להסיר כמה שערות בודדות. לא מעט נשים סובלות משיעור יתר סביב הפטמות או מתחת לסנטר, כאשר בדרך כלל מדובר על שערות בודדות אך בולטות במיוחד אותן הן מורידות בפינצטה. בטיפולי הסרת שיער בלייזר מאוחדת מציעה טיפולים למגוון רחב של סוגי עור, אך כשזה מגיע לשערות בודדות המצב שונה. בדרך כלל שערות בודדות מתאימות יותר להסרה באמצעות טיפולי אפילציה ויש לבחון כל מקרה לגופו כדי להחליט האם במקרה זה מתאים טיפול לייזר או טיפול אחר.

מה כדאי לדעת לפני שיוצאים לדרך?

כשמבצעים טיפולי אסתטיקה ובמיוחד טיפולים כמו הסרת שיער בלייזר מאוחדת מציעה שירות מקצועי שאינו נופל משום מכון פרטי שמבצע את הטיפולים ואולי אף יותר. הצוות המקצועי של מאוחדת והסביבה הרפואית שבה הטיפולים מבוצעים תוך פיקוח של רופאים, הנה מדויקת עבור מי שמבקש לעצמו טיפולים אסתטיים בפיקוח רפואי. ישנה גמישות בימים ובשעות, כך שכל אחד ואחת יכולים להתאים לעצמם את הטיפול עם חיי היום יום בלי שהשגרה שלהם תיפגע.

לסיכום, טיפולי לייזר מומלץ לעבור במקום רפואי מפוקח, על ידי צוות מקצועי ותוך תיאום ציפיות סביר והתאמה מדויקת של סוג הלייזר לעור ולשיער. מה שיקבע את תוצאות הטיפול יהיו כל הנושאים הללו יחד ואת הטיפול ניתן להתאים כך שיתבצע בתקופות בה אין חשיפה מקסימלית לשמש. כמו כן, המחירים כיום נוחים במיוחד ובפריסת תשלומים נוחה, כך שרבים יכולים להרשות לעצמם את מה שבעבר רק בעלי ממון יכלו להרשות. מומלץ לבחון היטב את ההטבות שניתנות במסגרת הביטוח המשלים מאוחדת שיא, כיוון שזו כוללת גם טיפולים קוסמטיים ובהם טיפולי הסרת השיער בלייזר.