הסרת שיער בלייזר מחיר דרך קופת חולים

הסרת שיער בלייזר מחיר

השערות בגוף מפריעות לכם? האם נמאס לכם לגלח את הרגליים, למרוט אותם בשעוות ושאר
אינקוויזיציות על מנת שיהיו חלקות? אז בהחלט הגיע הזמן שתחליפו את השיטות הישנות
והמכאיבות לטובת הסרת שיער בלייזר אשר הנה שיטה אשר אינה כואבת, אינה מטרידה ובעיקר –
מהירה ונעשית אחת לזמן רב עכב צמיחתן האטית של השערות אשר היו בעבר כה עקשניות
ולאחר מספר מועט של טיפולים אי אפשר להאמין כי בעבר הן היו מקור לכל צרותיכם עלי אדמות
עכב השימוש הנכון בטכנולוגיה המתקדמת ביותר אשר ישנה, והכול על מנת שתהיו מרוצים וחלקים מתמיד.
בכתבה שלפניכם נפרט בעיקר אודות הסרת שיער בלייזר מחיר גם דרך קופת החולים כללית, מכבי, מאוחדת ולאומית!

בנוסף כמה דברים נוספים וחשובים ולבסוף תוכלו לבצע סקר השוואת מחירים יעילה בעזרתנו ללא עלות וללא התחייבות כלל!

הסרת שיער בלייזר מחיר
הסרת שיער בלייזר לגברים

הסרת שיער בלייזר מחיר משתלם תוך דקות! אצלנו מחירים נוחים בלי לשבור את החיסכון!

כאשר מדובר בנושא הסרת שיער בלייזר מחיר הנו דבר המשתנה מעת לעת ובין מרפאה אחת לשנייה. על מנת למצוא את המחיר המשתלם ביותר מומלץ לעשות סקר שוק, לשאול חברים אשר ביצעו הסרות שיער במקומות שונים, לבדוק המלצות באינטרנט,  בעיתונים ועוד. ניתן בהחלט למצוא הסרת שיער בלייזר במחירים נוחים ונמוכים יחסית בתקופות של מבצעים, בהתארגנות קבוצתית, במציאת הנחות טובות, מבצעי חבר מביא חבר, קופונים, מבצעים משתנים מעת לעת ועוד. אל דאגה – כיום כמעט כל אחד יכול לבצע הסרת שיער בלייזר  ללא השקעה כלכלית רבה – ומניסיונם של רבים, שווה של שקל ואגורה אשר מוציאים לצורך העניין, כי גוף חלק זה גוף יפה אשר תמיד רבים כה חלמו והצליחו להגשים למציאות בקלות.

הסירו שיער בלייזר רק אצל מומחים

חשוב לקחת בחשבון כי על מנת למצוא הסרת שיער בלייזר מחירים יהיו בהתאם לרמת השירות אותה תקבלו.
ניתן לקבל אצל  הסרת שיער בלייזר מחירונים שונים וזאת בהתאם לוותק המומחה המטפל, אופן עבודתו, איכות עבודתו ועוד.
בדרך כלל מומחים אשר גובים מעל הממוצע הנם בעלי שם ויודעים את עבודתם ללא שום ספק ויעשו אותה ביד אמן.
בשביל הסרת שיער בלייזר חשוב ללכת רק אל מומחים!
עבודת מומחה הנה עבודה מקצועית ומשובחת יותר אשר תוציא אתכם חלקים ומרוצים יותר ממה שציפיתם ומה שבטוח – לא תתחרטו.

מה עושים במידה וההסרה אינה הייתה יעילה ב100%?

לעולם אי אפשר להבטיח לפציינטית כי הסרת שיער בלייזר תעבוד אצלה כמו שצריך, ולכן בדיוק לא תשמעו את ההבטחה הזאת לעולם. קורה שנשים מסירות שיער בלייזר ולאחר תקופת מה צומחות להם שיערות. זה יכול לקרות עכב נטילת גלולות, הריון, תכשירים הורמונליים ועוד. אם הסרתם שיער בלייזר וצמחו לכם השערות למרות הכול מומלץ לפנות אל החברה בה ביצעתם הורדת שיער בלייזר על מנת לקבל פיצוי כל – שהוא, ואולי אף טיפול חוזר במחיר סמלי. כך או אחרת, דעו לכם כי לאחר הסרת שיער בלייזר תיתכן צמיחת שיערות אך הן יצמחו לאט מהרגיל, באופן דליל ורך יותר מהשערות הקוצניות הקשות אשר צמחו לכן בעבר וכה העיבו על תחושתכן הכללית.

שיטות להסרת שיער:

  • הסרת שיער SHR – כגון: סופרנו טיטניום
  • הסרת שיער בלייזר
  • הסרת שיער IPL
  • הסרת שיער באינפרא אדום
  • הסרת שיער לאזורים קטנים באמצעות אפילציה.
הסרת שיער בלייזר מחיר
הסרת שיער בלייזר מחיר

הסרת שיער בלייזר דרך קופת החולים כללית, מכבי, מאוחדת ולאומית – מחירים:

הידעת? קופת חולים השונות מספקות תכניות להסרת שיער בלייזר דרכן במסלולים נוחים במגוון רשתות אסתטיקה מובילות כפי שנתאר בהמשך. מסלולים השתתפות עצמית מקבלים משמעות כאשר אתכם חברים באחת מקופות החולים אשר נמצאות בהסדר עם רשתות האסתטיקה כך שניתן להוזיל בצורה משמעותית את המחיר הסופי עבור סדרת טיפולים או טיפול בודד בכל אזור בגוף. הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים כללית, מכבי, מאוחדת ולאומית עשויה לחסוך לך עד 40% מעלות הממוצעת. הטבה זו תינתן בדרך כלל למי שחבר בקופה לפחות חצי שנה. כדאי מאד להמשיך לקרוא אודות המסלולים והמחירים דרך קופת חולים ואף לנצל זאת, שכן, רשתות האסתטיקה מציעות שירות מעולה, מקצועי ועל ידי ציוד רפואי מתקדם ומבוקר באופן גורף!

הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים כללית מושלם פלטינום מחירים:

במידה ואתם חברים בקופת חולים כללית (שירותי בריאות בכללית) ובעלי חברות בכללית מושלם פלסטינום, אתם למעשה זכאים לקבל הטבות עבור טיפולים הסרת שיער בלייזר במגוון שיטות וטכנולוגיות במגוון רשתות אסתטיקה מתקדמות שנמצאות בהסדר מול כללית. חברי הקופה נהנים מאחוזי הנחה גבוהים במיוחד. מחירים הסרת שיער משתנים אומנם בין מרפאה למרפאה ובין האזורים השונים בארץ ובהתאם לסוג הטיפול והאזור בגוף אך דרך כללית לחברי כללית מושלם פלטינום הנחות ענק ללא קשר לאזור המרפאה והמחירים די קבועים וזולים יחסית למחירים הממוצעים בתחום הסרת שיער בלייזר בישראל.

יש לציין כי שירותי בריאות כללית מספקים שירות מעולה תוך מתן מענה לכל בעיה, שימוש בציוד מקצועי ומתקדם, רמת בטיחות גבוהה ופיקוח הדוק!

ספקי השירות המספקים הנחות והשתתפות דרך כללית מושלם ופלטינום הם:

  • רשת מכונים האסתטיקה "קאר לייזר" (קר שירותי בריאות בע"מ)

  • מרפאת "מדיקל סיטייוקנעם.

  • סניפי רשת "שלהבירכא וטירה.

אזור בגוף:

מיקום:

מחירון לחברי פלטינום:

אזור הראש,

הפנים והצוואר

פנים

2.800

פאות

1.667

עורף

849

סנטר

1.667

שפם

553

גוף עליון

כתפיים

1.702

גב

3.600

גב עליון

1.965

גב תחתון

2.159

בטן

1.819

בית שחי

609

חזה

1.966

חזה+בטן

2.760

חזה+בטן+בית שחי+כתפיים

6.328

יד מלאה

2.340

זרוע עליון

2.164

אמה תחתונה

1.975

פס בטן

1.031

פס טבור

667

מפשעות

753

פס ישבן

864

גוף תחתון

רגל מלאה

3.600

ירך

2.136

שוק

2.182

כף רגל

708

  • מידע נוסף אודות מחירים ועלויות תוכלו למצוא במדריך המלא בקישור: המחירון המלא!

הסרת שיער בלייזר מחיר דרך קופת חולים מכבי שלי

שירותי בריאות מכבי מספקת סיוע ניכר ומשמעותי בטיפולי הסרת שיער בלייזר ובכלל ומגוון רשתות אסתטיקה לבחירתך. ניתן להתעדכן באחוזי המימון ובשאר הטבות מעת לעת באמצעות המוקד שלכם או על ידי השארת פרטים בטופס צור קשר באתר לקבל את כל המידע אודות הסרת שיער בלייזר דרך מכבי. ההטבה תינתן לחברי הקופה בעלי תכנית ביטוח "מכבי שלי".

ספקי שירות בהסדר מול מכבי הם:

  • רשת מרפאות פורפורציה הינם הספק הבלעדי אשר מספק שירותי הסרת שיער בהשתתפות קופת חולים מכבי .
  • שאר הרשתות המוכרות והמובילות כגון: קאר לייזר (קר שירותי בריאות בע"מ), נאטורפיל ואמריקן לייזר, אינן עובדות בשיתוף קופת חולים מכבי.

לקבלת מידע נוסף בתחום לרבות מחירים ועלויות צרו עמנו קשר באמצעות טופס צור קשר באתרהשירות אינו כרוך בתשלום וללא התחייבות!

הסרת שיער בלייזר מחיר
הסרת שיער בלייזר מחיר

בהסרת שיער בלייזר מכבי עוזרת לך

מה המחיר של הסרת שיער בלייזר מכבי שלי? איך קובעים הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים מכבי? למי מתאימה במכבי הסרת שיער? באילו אזורים בגוף מומלץ לבצע הסרת שיער? האם הסרת שיער בלייזר נחשב טיפול רפואי? באילו מרפאות מומלץ לבצע הסרת שיער בלייזר?

בעשור האחרון אנחנו רואים מגמת עלייה מתמדת בדרישה לטיפולי הסרת שיער בלייזר מצד גברים ונשים בכל רחבי העולם. דרישה זו מקבלת מענה בצורה של מגוון טיפולים יעילים במחירים אטרקטיביים. חשוב לזכור שאף על פי שהוא טיפול נפוץ ופשוט, יש לבצע הסרת שיער בלייזר רק דרך מרפאות מומחות המחזיקות ברישיונות המתאימים לתפעול הציוד בכדי להימנע מטיפולים לא יעילים במקרה הטוב ופציעות במקרה הרע. כאשר מדובר בהסרת שיער בלייזר מכבי אינה שונה מקופות חולים אחרות וישנן מגוון אפשרויות מימון הזמינות עבור חברי הקופה. רוצה לקבל את כל המידע הרלוונטי עבורך? עכשיו זה הזמן שלך להשאיר את הפרטים בטופס ואנו נדאג שהמרפאות המוסמכות הרלוונטיות עבורך יצרו איתך קשר ויענו על כל השאלות שלך ללא התחייבות.

היתרונות שבמימון הסרת שיער בלייזר מכבי וקופות חולים אחרות

מעבר ליתרון הברור של הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים מכבי, שהוא הסיוע המשמעותי בעלויות טיפולי הסרת השיער, ישנם יתרונות נוספים בהזמנת הסרת שיער בלייזר בסבסוד של קופות החולים. מאחר וישנם בעלי מקצוע אמיתיים ומזויפים רבים המציעים כיום טיפולים של הסרת שיער בלייזר, אמינות המרפאות הוא היתרון המשמעותי ביותר שבהסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים מכבי או כל קופה אחרת. המרפאות איתן עובדות קופות החולים מחזיקות בוודאות ברישיונות והניסיון המתאים בכדי לבצע את הטיפולים בצורה הטובה ביותר.

הסרת שיער בלייזר מחיר דרך קופת חולים לאומית

מה הוא המחיר של הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים לאומית? היכן מומלץ לעשות הסרת שיער? לאילו אנשים מתאים לעשות הסרת שיער בלייזר? באילו אזורים בגוף ניתן להסיר שיער? מה היא העלות של הסרת שיער בלייזר דרך קופת החולים?

הסרת שיער בלייזר היא פעולה אשר מתבצעת כיום במגוון דרכים ובעזרת מכשור משתנה. הודות לפופולאריות הרבה של הסרת שיער בלייזר בקרב נשים וגברים בכל רחבי העולם, העלויות של הליכים אלו יורדות בזמן שהיעילות שלהם עולה. מעבר לכך, בישראל קופות החולים מסבסדות הסרת שיער בלייזר כך שהסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים לאומית, לדוגמה, יכולה להיות זולה בהרבה ממה שנדמה לך.

בעיקר עבור נשים אשר מסירות שיער באופן קבוע וגברים אשר סובלים משיעור יתר, טיפולים מסוג זה יכולים לחסוך בעלויות חודשיות ולהגיע לתוצאות אטרקטיביות ביותר. אנחנו מזמינים אותך להשאיר את הפרטים שלך בטופס, לשמוע ממרפאות הרלוונטיות עבורך את כל הפרטים ללא התחייבות ולממש בקלות את פוטנציאל היופי שלך.

למי מתאימה הסרת שיער בלייזר?

כאשר מדובר בהסרת שיער בלייזר לאומית, בדומה לקופות חולים אחרות בארץ, מציעה מגוון של תוכניות לסיוע במימון טיפולים. במהלך שיחת הטלפון עם המרפאות יתאפשר לך להבין את העלויות המדויקות עבור הטיפולים שברצונך לבצע וההטבות שמעניקה התוכנית שלך בקופת החולים. באופן כללי, כל קופות החולים מעניקות סיוע במימון הסרת שיער בלייזר ולעיתים אף שווה להחליף את קופת החולים או את התוכנית.

הסרת שיער בלייזר משתלמת יותר מטיפולים אלטרנטיביים

בניגוד לשיטות אחרות להסרת שיער, הסרת שיער בלייזר לא מצריכה תחזוקה קבועה ורציפה. העובדה שניתן להיפטר מהשיער הלא רצוי לשנים ארוכות בתוך מספר טיפולים היא נעימה לאוזן ולכיס מאחר שהיא תפטור אותך מהביקורים הקבועים אצל הקוסמטיקאית. לצד הירידה בעלויות של טיפולי ההסרת שיער בלייזר, לפופולאריות שלהם יש יתרון נוסף. כיום, טיפולי הסרת שיער בלייזר הינם בטוחים, בריאים ועם תופעות לוואי קלות בהרבה משאר השיטות להסרת השיער.

הסרת שיער בלייזר מחיר דרך קופת חולים מאוחדת שיא

לקופת חולים מאוחדת יש הסדר מימון והשתתפות בהסרת שיער מול כמה מרפאות והטבות די משמעותיות. כדאי לכם לשמוע פרטים מנציגנו על ישי השארת פרטי קשר באמצעות טופס צור קשר באתר.

למידע נוסף אודות טיפולי הסרת שיער במגוון שיטות ולקבלת הצעות מחיר מהירות וייעוץ ראשוני חינם, צרו עמנו קשר בטופס המיועד באתר.

השירות ללא עלות וללא התחייבות !