קטגוריות
טיפולי אסתטיקה לפנים

ניתוחים פלסטיים הקשורים לפנים

כל אישה רוצה להיראות צעירה, גם כשהגיל הולך ועולה והעור כבר לא רענן כמו שהיה פעם. אלא שפעם הפתרון היה טיפולים קוסמטיים ארוכים ומעייפים, בשילוב עם צי של קרמים שקנינו להשלמת הטיפול בבית וכמובן איפור במחירים מופרזים כדי להסתיר פצעים וקמטים. היום ישנן שיטות חדישות ומצוינות שיעזרו להצעיר את עור הפנים, כמו למשל מתיחת פנים. אגב, כדי לברר מחיר לטיפול ולהשוות לשיטות אחרות כמו למשל פילינג יהלום. בשיטות הפילינג ניתן לנקות את הפנים ולהסיר שכבות של תאים נוקשים עם גבישי יהלום שפועלים באמצעות ואקום. בשיטה של פילינג עמוק אפשר אפילו להסיר קמטים ולהוביל לשיפור בצניחת הפנים, כך שהעור עובר תהליך של מיצוק ומתיחה.

פילינג יהלום

 

פילינג יהלום מתבצע באמצעות תהליך של ניקוי השכבה העליונה או האמצעית בעור, תהליך שפותר מגוון של בעיות בצורה מאוד יעילה, לרבות מחלות עור, אקנה, צלקות וכיו"ב. מכשירים שמכוסים בשכבת אבקת גבישי פועלים כדי להסיר את שכבת התאים הנוקשה של האפידרמיס, ואפשר להשתמש בהם בכל מקום בגוף ובהתאם לסוג העור. ואם בעבר, אחרי הטיפולים אצל הקוסמטיקאית, נשארנו עם אדמומיות וקילופי עוד במשך כמה ימים, הרי שבשיטה הזו זה פשוט לא קורה, אין זמן החלמה, וכבר אחרי הטיפול אפשר לראות תוצאות מדהימות. המכשיר הזה אפילו שקט מאוד, והוא עובד גם במקומות הבעייתיים והרגישים ביותר בקרב נשים, כמו נחיריים, צוואר, עפעפיים, חזה ואפילו האזורים שמאחורי האוזניים.

מתיחת פנים
מתיחת פנים

פילינג עמוק

 

פילינג יהלום הוא שיטה אחת, ואילו פילינג עמוק הוא שיטה נפרדת. למעשה בשיטה של פילינג עמוק ניתן להסיר קמטים ולראות שיפור גם במצב של צניחת פנים. מיצוק ומתיחה של העור מתאפשרים באמצעות התהליך הזה, שמתבצע בהרדמה כללית במשך כשעה, ולרוב גם מצריך יום אשפוז. לאחר כמה ימי החלמה (כשבוע) ניתן להמשיך ליהנות מהתוצאות של ההליך גם שבוע. אלא שהתהליך עצמו הוא תהליך מורכב וקשה יותר, שבתחילתו אף יוביל לתחושה של צריבה ולכאבים, מה שמסביר מדוע ההחלמה היא ארוכה יותר ומדוע מומלץ לנוח בבית לאחר התהליך ולפני החזרה לשגרה ולעבודה. יתרה מכך, בשבועות הראשונות העור אף עשוי להיות אדמומי מעט וישנו חשש לזיהום בשל חשיפת העור לשמש, חשש שניתן להימנע ממנו על ידי פיזור אבקה אנסטיספטית על הפנים.

 

מה הכי מתאים לך?

 

רופאי עור יוכלו בהחלט להמליץ לך על דרך הטיפול המתאימה ביותר עבורך לאחר שיבצעו אבחון של מצב העור. כך תוכלו האם יהיה לכם כדאי לבדוק מחיר מתיחת פנים או פילינג. פגישת הייעוץ הזו היא צעד שפשוט אי אפשר לוותר עליו, שכן קשה לקבוע פתרון מבלי לבחון לעומק את המצב הקיים, את סוג העור ואת חומרת המצב. ייתכן שתקבלי המלצה לפילינג עמוק או פילינג יהלום אך בכל מקרה ההמלצה תתבצע על פי הנתונים האישיים שלך ועל פי מצב עורך. כמו בכל דבר אחר בחיים, גם כאן מומלץ לבצע בדיקה מעמיקה לפני שמקבלים את ההמלצה של הרופא הראשון שאיתו תדברי. בחני מספר אפשרויות ומספר מטפלים כדי שתדעי שאת בידיים טובות ושאת עושה את הטיפול הנכון ביותר. טיפול לקוי בפנים עשוי להוביל לצלקות ולמראה שרק יגרום לך להרגיש רע יותר, ובניגוד לחלקים אחרים בגוף – את הפנים יהיה לך קשה להסתיר. צלקת בבטן אפשר להסתיר עם הבגדים אבל כיסוי הפנים הוא לא ממש אופציה ריאלית. לכן רצוי לבדוק היטב מי הגורם שיטפל במראה פנייך, באילו חומרים ומה הסיכונים. אל תתביישי לשאול, ולשאול שוב, עד שתהיי בטוחה שלא יאונה לך כל נזק במהלך הטיפול, שכן קמטים הם עדיפים על פני חלופות אחרות, שליליות הרבה יותר.

כתיבת תגובה