בדיקת התאמה להסרת שיער בלייזר

בדיקת התאמה להסרת שיער בלייזר היא דבר הכרחי בטרם תתחילו טיפולי הסרת שיער ולמעשה לא כל אחד יכול ליהנות מעור חלק ויפה. פעם השיטות להורדת שיער לא אפשרו את סילוקו לצמיתות והיה צריך לבצע את הטיפול כל פעם שהשערה צמחה. לאורך הדורות אנשים השתמשו בשיטות שונות להורדת שיער כסוכר, שעווה או גילחו את השיער באמצעות סכין גילוח. בתקופות מודרניות התפתחו שיטות חדשות, כמריחת משחות שונות ומכשירים חשמליים שתלשו את השערה מהשורש. התוצאות היו יפות אולם הטרחה הכרוכה בטיפול חוזר הייתה רבה.
בדיוק לשם כך פותחו שיטות להסרת שיער לצמיתות המשמידות את שורש השערה בדרכים שונות, ומונעות את צמיחתה מחדש. כל מי שמעוניין בגוף חלק יכול לבצע הסרת שיער לצמיתות, כולל נשים וגברים. יש לזכור שהסרת שיער לגברים היא זמינה ואפשרית בדיוק כמו שהיא אפשרית לנשים והם יכולים ליהנות מגוף חלק בדיוק במקומות הנכונים. כדי לדעת איזה שיטה מתאימה לך, יש לבצע התאמה להסרת שיער בלייזר ואנו מזמינים אותך עוד היום להיכנס לאתר שלנו ולהשאיר פרטים, כדי שנציג מקצועי מהמרפאות המובילות יחזור אליך ויברר את התאמתך להסרת שיער בלייזר.

בדיקת התאמה להסרת שיער בלייזר
מהי הסרת שיער לצמיתות בלייזר

שיטת לייזר להסרת שיער לצמיתות היא שיטה בטוחה ויעילה ביותר ומתאימה לנשים ולגברים כאחד. באמצעותה אפשר להסיר שיער ממקומות שונים בגוף באמצעות מכשירי לייזר שאותם מפעילים טכנאים תחת פיקוח רפואי. תוך כדי טיפול מצמידים את ידית מכשיר הלייזר אל העור, הקרן חודרת את שכבות העור ומגיעה עד לשורש השערה, שם קולט פיגמנט השערה את אנרגיית הלייזר. האזור מתחמם עד ששורש השערה נהרס. יש לחזור על הטיפול כמה פעמים כדי להגיע לתוצאות של הסרת שיער לצמיתות.
שיטת SHR היא פיתוח חדשני במסגרת טיפול הלייזר והיתרון בה שהיא מתאימה לבעלי עור רגיש, אינה כואבת, הטיפול בה יעיל ביותר והיא מצוינת להסרת שיער לצמיתות. המכשיר מצויד בידית קירור וכך לא חשים כלל כאב במהלך הטיפול. שיטה זו מושלמת להסרת שיער לגברים והתוצאות יפות.

בדיקת התאמה להסרת שיער בלייזר – אז מי מתאים ?

כמו בקרב נשים, הסרת שיער לגברים מתאימה בכל שלב ובכל גיל ויש לבצע התאמה של גורמים שונים כאשר מבצעים התאמה להסרת שיער בלייזר:

בדיקת התאמה להסרת שיער בלייזר
מצב הורמונאלי – יש לזכור כי רמת השיעור תלויה בפעילות הורמונלית ולכן פעמים רבות נשים וגברים אחרי גיל המעבר ייהנו מתוצאות יפות, שכן השיער צומח פחות.
גוון עור וצבע השיער – עור בהיר עם שיער כהה הוא השילוב הטוב ביותר כדי לקבל תוצאות טובות לאורך זמן. כאמור הפיגמנט הוא זה שקולט את קרן הלייזר ולכן ניגוד בין צבע העור לבין צבע השיער מביא לתוצאות טובות. אנשים בעלי עור כהה ועם שיער בהיר יצטרכו לקבל טיפולים רבים יותר עד לתוצאה המבוקשת, כך גם אצל אנשים עם שיער אפור, ג'ינג'ים ואף בלונדינים חוסר הפיגמנט עלול לפגום בקליטת אנרגיית הלייזר.
עובי השיער – אנשים שיש להם שיער עבה ייהנו מטיפול יעיל יותר, יחסית לבעלי שיער עדין ודק. אפשר להסירו באמצעות לייזר אך צריך לשם כך סוגים אחדים של טיפולים כדי לבצע הסרת שיער לצמיתות. גם בעלי שיער דק ופלומתי יכולים להגיע לטיפול לייזר ויש להתאים להם את משך הטיפולים ואת סוג המכשירים שעובדים אתם.

הסרת שיער לצמיתות לגברים ולנשים

כיום עומדות לרשות המעוניינים בכך שיטות טובות ויעילות להסרת שיער לצמיתות. יש לבצע בדיקת התאמה לטיפולי הסרת שיער בלייזר כדי לאבחן נכון את סוג העור ואת עובי השיער וכך לדעת את מספר הטיפולים הצפוי ואת סוג המכשיר שבו משתמשים.
הסרת שיער לצמיתות מתאימה לכל מי שרוצה ליהנות מעור חלק לאורך זמן וכל אחד יכול לבצע את הטיפול. טיפול בלייזר מתאים גם להסרת שיער בלייזר לגברים וגם עבור נשים, וכל מי שבוחר שיטה זו ייהנה מתוצאות מצוינות לאורך זמן.

 

מאמרים נוספים באותו נושא:

הסרת שיער בלייזר מחירים

הסרת שיער באינפרא אדום

הסרת שיער בשיטת IPL

הסרת שיער בלייזר ME

הסרת שיער בלייזר בשיטת SHR

רוצים לקבל מידע נוסף, מחירים רלוונטיים בשיטת השוואת מחירים אונליין ? לברר על הטבות ומבצעים ? צרו איתנו קשר עוד עכשיו לתיאום פגישה עם מרפאות בתחום בנושא בדיקת התאמה להסרת שיער בלייזר ומידע נוסף.

אהבתם את הכתבה? בבקשה תפרגנו [kkstarratings]