העלמת ורידים ונימים בולטים

בכתבה שלפניכם מידע רב בנושא העלמת ורידים ונימים בולטים ברגליים ובכלל
בכתבה זו נעסוק במגוון נושאים, החל, מסקירה כללית ראשונית, מדוע כדאי לעבור טיפולי העלמת ורידים ונימים בולטים,
חשיבות הצוות הרפואי, מדוע הורידים בולטים דווקא ברגליים, ולמה הם נוצרים, שיטות טיפול, דרכי הוזלה ממחירי הטיפול
במקובלים ובסוף גם תוכלו לקרוא אודות המלצות גולשינו אשר עברו טיפולי העלמת ורידים ונימים בולטים ברגליים ושמחו לספר
לצוות האתר אודות התהליך שעברו, אודות השירות והמחיר הסופי.
*מאמר זה נכתב תוך חקירה מעמיקה בתחום ועל ידי כתב מקצועי ומוערך בתחום האסתטיקה, היופי והטיפוח ומובא לגולשי
האתר לידיעתו הכללית אך אינה מחליפה ייעוץ מקצועי מול רופאים מוסמכים בתחום.

העלמת ורידים ונימים בולטים ברגליים – בעיה המטרידה מאות אלפי ישראלים

המודעות בישראל ליופי ואסתטיקה הולכת וגדלה משנה לשנה. יותר ויותר אנשים מודעים לעובדה כי יש משמעות גדולה למראה שלהם ולמה שהם משדרים באמצעותו לסביבה. ובכל זאת נראה כי אלפי ישראלים אינם מודעים לנושא העלמת ורידים ונימים בולטים ברגליים. תתפלאו לשמוע אבל בין 30% ל־50% מהנשים ובין 10% ל־25% מהגברים צפויים לסבול מורידים בולטים במהלך חייהם (שיעור הנשים הסובל מהתופעה גדול פי ארבעה משיעור הגברים מסיבות גנטיות). אלו הם כמובן נתונים משמעותיים הנוגעים למאות אלפי ישראלים. כאשר הנימים שלנו בולטים הביטחון העצמי שלנו יורד, אנו מתביישים לצאת החוצה עם מכנסיים קצרות ואנו פוחדים כי בן הזוג שלנו יחשוק בנו פחות. על כן אין ספק כי יש לבצע העלמת ורידים ברגליים בכדי לטפל בבעיה בצורה הטובה ביותר.

בשורות הבאות תקראו כל מה שצריך על תסמינים, המלצות, תופעות לוואי, סיכונים והמלצות וכל מה שאתם צריכים לדעת על העלמת נימים ברגליים.

העלמת ורידים ונימים בולטים

טיפול בורידים ברגליים – לא רק בגלל האסתטיקה

רק 10% מהסובלים מורידים בולטים ברגליים מטפלים בבעיה זו וזהו נתון נמוך במיוחד, לאור העובדה כי טיפול בורידים ברגליים הכרחי גם מהבחינה הרפואית. ורידים כאלה עלולים להיות בעיה רפואית אמתית שכן ביכולתם לגרום לכאבים ולבצקות, לדימומים ולדלקות ולעיתים אף לפצעים עמוקים. על כן לא רק מהבחינה האסתטית יש לטפל בורידים ברגליים אלא גם מהבחינה הרפואית. כפי שתיווכחו מיד ישנם פתרונות מצוינים לטיפול העלמת ורידים ונימים בולטים ברגליים והם יכולים לפתור לכם את הבעיה בקלות. מכיוון שורידים בולטים גורמים לבעיות רפואיות רציניות ביותר מומלץ לטפל בהם בהקדם האפשרי.

מדוע רבים מעדיפים להתעלם מטיפולי העלמת ורידים ונימים בולטים?

הבעיה היא שרבים מאתנו בוחרים לטמון את הראש בחול כמו בת יענה ולחשוב כי הבעיה של ורידים בולטים תיעלם מעצמה. אך אין ספק כי ורידים בולטים ברגליים לא ייעלמו מעצמם וככל שנחכה יותר כך הבעיה רק תלך ותחריף. אם אתם חשים כי החלו להופיע וורידים בולטים ברגליים שלכם פנו אל רופא מומחה בכדי שהלה יסביר לכם על שיטות הטיפול השונות ויוכל לעזור לכם בבעיה. חבל שתסבלו מכאבים מיותרים ואסתטיקה ירודה כשאתם יכולים לפתור את הבעיה בקלות וללא בעיות.

חשיבות הצוות הרפואי המטפל ומאבחן את הורידים והנימים הבולטים

שימו לב ישנה חשיבות עצומה לצוות הרפואי המאבחן את הבעיה ומטפל בה. ככל שהצוות יהיה יותר איכותי ויותר מנוסה כך אתם תיהנו מאיכות גבוהה יותר של טיפול ותהיו רגועים בנוגע לטיפול. כאשר הצוות המקצועי מנוסה יותר כך לא יהיו פחות תסמינים ותופעות לוואי אשר יכולים להופיע בעת הטיפול. העלמת ורידים ונימים בולטים ברגליים מחייבת מקצועיות עצומה והבנה עמוקה של התחום ועל כן ישנה חשיבות גדולה לצוות הרפואי המטפל בכם ואת זאת כדאי לכם לזכור כאשר אתם מעוניינים לטפל בורידים בולטים.

רק לאחר שתפנו אל רופא איכותי אשר יאתר את הטיפול המתאים ביותר לכם תוכלו להיות רגועים כי אתם מטפלים בבעיה בצורה הטובה ביותר שיש. הרופא יסקור את ההיסטוריה הרפואית שלכם ועל פיה יחליט איזה פרוצדורה הכי תעזור לכם.

מתי נזדקק לבצע העלמת ורידים ברגליים?

כאשר אנו רואים כי הורידים בולטים ברגליים ומהווים בעיה אסתטית לצד זאת יכולים להוות גם בעיה רפואית אנו נדע כי זהו הזמן לבצע טיפול העלמת ורידים ברגליים. כל אחד יודע ומבין מתי הורידים אינם נורמליים ומתי יש צורך לטפל בהם בהקדם. כמובן שכדאי תמיד ללכת לרופא מומחה ולבקש ממנו חוות דעת האם הגיע לטפל בורידים. אל תזניחו בעיה זו מכיוון שהיא רק תלך ותחמיר ועל כן יש לטפל בה בהקדם האפשרי.

מדוע הורידים בולטים כל כך?

הוורידים הופכים להיות בולטים בגלל פגיעה במסתמים שלהם שתפקידם הוא לוודא שהדם זורם רק לכיוון אחד לעבר הלב ולא לעבר הרגליים (לכן הם מכונים מסתמים חד־כיווניים). אם המסתמים אינם מתפקדים כראוי, גולש דם לעבר הרגליים (במיוחד כשעומדים), מצטבר בוורידים וגורם להם להתרחב, להתנפח ולבלוט דרך העור. התופעה הזאת נקראת בלשון העם "ורידים ברגליים" או "ורידים בולטים ברגליים" או "דליות". בשפה הרפואית מדברים על "אי־ספיקה ורידית".

שיטות הטיפול השונות בורידים בולטים:

העלמת ורידים בולטים מתבצעת באמצעות 5 שיטות שונות. כל אחת מהשיטות מחזיקה ביתרונות וחסרונות אך כפי שתראו מיד השיטה הטובה ביותר והאיכותית ביותר היא הטרדה ורידית. מדובר בשיטה הפשוטה ביותר להעלמת ורידים והיא מחזיקה ביתרונות עצומים אל מול שאר השיטות.

מאחר שיש שיטות שונות עבור העלמת ורידים ונימים בולטים, יש להיפגש עם רופא מומחה לכלי דם כדי להחליט יחד אתו על הדרך המתאימה ביותר לפתרון הבעיה. הרופא יערוך בדיקה גופנית יסודית ותשאול מקיף בנוגע להיסטוריה הרפואית של המטופל בטרם יפרוס בפניו את אפשרויות הטיפול הקיימות.

במקרים מסוימים צריך הרופא לראות כיצד הדם זורם בתוך ורידי הרגל. לשם כך עושים בדיקת דופלקס כלי דם בגפיים שהיא סריקה לא פולשנית של ורידי הרגל באמצעות אולטרסאונד דופלר.

הטרשה ורידית (סקלרותרפיה)

טיפול סקלרותרפיה (הטרשה) הינו טיפול יעיל, קצר ופשוט, ללא התערבות כירורגית, המעניק פתרון אולטימטיבי לתופעה של נימים ואף וורידים בולטים ברגליים.
אופן הטיפול: בשיטה זו מחדירים, באמצעות מזרק זעיר, חומר מסוג 'Sclerovein 0.5%', הגורם ל'הטרשה'. כתוצאה מכך, דופן אחד של הנים/וריד נדבק לדופן השני (מתכווצים ונסגרים) ועם הזמן, הגוף סופח ומעלים אותם. הטיפול מתבצע ללא הרדמה ונמשך מספר דקות. בשל הזריקה והשפעת החומר המוזרק המטופל חש בצריבה קלה.
משך ההליך: עד כשלושה חודשים מההזרקה.
מספר הטיפולים: בשיטה זו נחוצים מס' טיפולים, בדרך כלל, בתדירות של פעם בחודש.
החזרה לשגרה: ניתן לחזור לשגרה ואפילו לשוב לעבודה, עוד באותו היום. אומנם, בשעות הראשונות האזור המטופל יראה אדום ונפוח ויהיה רגיש למגע אך זה לא יפריע לכם לתפקוד היומיומילאחר הטיפול נהוג לתת למטופל תרופות כנגד דלקת וכאבים בכדי למנוע בעיות וסיבוכים.
מחיר: מאד תלוי ומאד משתנה

ניתוח להסרת הוורידים ונימים

ניתוח להסרת ורידים נערך תחת הרדמה של חלק הגוף התחתון ונמשך כשעתיים. מכיוון שמדובר בניתוח להסרת ורידים ההתאוששות ממנו היא ארוכה ואורכת זמן רב יחסית. השימוש בניתוח הוא לשם הסרת ורידים גדולים ופחות משתמשים בו להסרת ורידים קטנים. הניתוח צריך להיות המוצא האחרון שלכם וכדאי לנסות שיטות אחרות להסרת ורידים לפני שבוחרים בניתוח. בעיה שיש בשיטת הניתוח היא שהוא לא מונע את חזרת הורידים לרגליים והם יכולים להופיע שוב ללא קשר לתוצאות הניתוח. ההמלצה היא שניתוח צריך להיות המוצא האחרון שלכם ולבחור בו רק לאחר שמיציתם את שאר האפשרויותכמו בכל ניתוח גם כאן ישנו חשש של תסמינים וסיכונים. אצל כשליש מהמנותחים ישנה פגיעה בעצבים ברגליים ויש לקחת זאת בחשבון כאשר מתלבטים האם לבצע את הניתוח.

לעתים יש צורך בחתך במפשעה בכדי לטפל ועל מנת לבצע העלמת ורידים ונימים בולטים וגדולים במיוחד וזהו דבר שגם כן יש לקחת בחשבון. שימו לב מי שסובל מבעיות רפואיות שונות כמו מחלת לב או בעיות אחרות לא יכול לבצע ניתוח להסרת ורידים. על כן כדאי תמיד להתייעץ עם רופא מומחה לפני שמחליטים האם לבצע את הניתוח.

מחירים לניתוח: 

נע בין 6,000 לבין 7,500 ש"ח לכל רגל / נע בין 4,500 לבין 6,000 ש"ח לכל יד.

טיפול בגלי רדיו

הטיפול בגלי רדיו הוא פחות נפוץ בתחום העלמת ורידים ונימים ובכל זאת יש להקדיש לו מספר מילים בכדי שתכירו אותו ותדעו האם כדאי לבחור באופציה זו בכדי לטפל בבעיית הורידים. העלמת ורידים ברגליים על ידי גלי רדיו מתבצעת באמצעות החדרת קתטר בין הברך למפשעה תוך הרדמה מקומית. הצינורית שמחודרת לגוף משחררת גלי רדיו והם מחממים את הורידים ומורידים את הרוחב שלהם. לאחר הטיפול המטופל יכול ללכת ולרגל שלו מולבשת גרב אלסטית המגינה על האזור. טיפול בגלי רדיו נמשך במשך רבע שעה עשרים דקות וכך מדובר בהליך מהיר ופשוט. אין הרבה תסמינים בטיפול זה ויש לקחת זאת בחשבון. טיפולים בגלי רדיו מבוצעים גם עבור הצרת היקפים והשיטה נקראת "המסת שומן בודי טייט".

בטיפול זה ההחלמה היא מהירה והמטופל יכול לחזור במהירות אל פעילויות היום יום שלו. טיפול בגלי רדיו אינו מתאים לנשים בהריון, ולא לא למטופלים אשר מצב הורידים שלהם קשה

גלי רדיו מחירים:

המחירים בין 550 לבין 650 ש"ח לטיפול אך יש צורך בסדרת טיפולים (כ-4/6 טיפולים) לכל יד/רגל.

טיפול בלייזר

טיפול בלייזר הוא הטיפול האחרון בנושא העלמת נימים ברגליים. ישנם שני סוגים עיקריים של טיפול בלייזר. הראשון הוא טיפול חיצוני בלייזר להעלמת נימים וורידים קטנים. בהליך זה לא מתבצעת שום הליך כירורגי והוא מתבצע בצורה חיצונית לרגל.

ההליך השני של טיפול בלייזר דומה בעיקרו להעלמת ורידים באמצעות גלי רדיו. גם כאן הרופא מחדיר קתטר לרגל באזור הברך ובאמצעות לייזר מטפל בורידים במורחבים והנימים הגדולים. לאחר סיום הטיפול גם כאן מולבשת גרב אלסטית על הרגל והמטופל משוחרר לביתו במהירות וללא בעיות. תופעות הלוואי של העלמת ורידים בלייזר הן קשות ויחסית ולכן שיטה זו מומלצת פחות. על כן שיטה זו תהיה גם האחרונה שתנוסה והשימוש בה יהיה רק מחוסר ברירה. טיפול בלייזר יכול להשבית את המטופל למשך מספר ימים שבהם הוא יהיה מרותק לביתו וזוהי כמובן סיבה נוספת מדוע לא כדאי לבחור בטיפול זה.

עם זאת אין להתעלם מכך כי הטיפול בלייזר יעיל במיוחד וסיכויי ההצלחה שלו גדולים וגם את זאת יש לקחת בחשבון כאשר מתלבטים איזה טיפול העלמת ורידים ונימים בולטים ברגליים כדאי לנסות. תופעות הלוואי שיכולות להיות לאחר טיפול בלייזר הן קלות יחסית ויכולות להיות קרישי דם, דימומים קלים ועוד. אך תופעות אלו עוברות מהר ואין הן קשות כלל וכלל.

לייזר מחירים:

המחירים נעים בין 2,000 לבין 4,000 ש"ח לכל יד או רגיל לסדרת טיפולים.

הזרקת קצף לורידים מידע נוסף ובהרחבה בקישור: הזרקת קצף המדריך המלא!

שיטה זו בעלת יתרונות רבים לטיפול בורידים בולטים משום שעל ידי הזרקת קצף נדחק הדם והשפעתו גדולה וטווח ארוך.
ההזרקה המומלצת היא הזרקה נוזלית לתוצאות טובות ואיכותיות אף יותר. אין ספק כי הזרקת קצף לוריד היא אחת השיטות הטובות ביותר
מידע נוסף ובהרחבה אודות שיטה זו בקישור למעלה.

הזרקת קצף לורידים מחירים:

המחירים נעים בין 800 לבין 1,200 ש"ח למזרק לטיפול אחד ויש לבקש הערכת כמות מזרקים על מנת לעמוד את המחיר הסופי לכל יד או רגל.

*מידע נוסף אודות מחירים, הטבות ומבצעים באותה עת ניתן לקבל על ידי השארת פרטים בטופס צור קשר באתר – השירות ללא עלות וללא התחייבות!

האם קיימות תרופות סבתא לטיפול בהעלמת ורידים ונימים בולטים?

ורידים בולטים הם תופעה המטרידה ישראלים רבים, ועל כן אין להתפלא כי רבים בוחרים בתרופות סבתא בכדי לטפל בבעיה. אך שימו לב, אף תרופת סבתא לא הוכחה כיעילה בכדי לבצע העלמת ורידים ברגליים. ישנם כאלה הממליצים על שיפור הכושר הגופני בכדי להעלים את הורידים ברגליים. שיפור הכושר הגופני הוא תמיד מומלץ, אך ספק רב אם זה יכול להועיל לכם לבעיית הורידים ברגליים. ישנם כאלה הממליצים על לקיחת צמחי מרפא בכדי לטפל בבעיה בצורה הטובה ביותר שיש. אך גם צמחי מרפא אלו לא הוכחו כתורמים לבעיית הורידים ברגליים ויש לקחת זאת בערבון מוגבל. תרופות סבתא אלו יכולות להיות נחמדות אך יעילותן מוטלת בספק ואת זאת יש לקחת בחשבון.

העלמת ורידים ברגליים – מה בדבר פנייה דרך קופות החולים?

אם יש לכם ביטוח משלים הרי שאתם זכאים לקבל החזר על טיפולי העלמת ורידים ונימים בולטים ברגליים מרוב קופות החולים. קופות החולים הבינו כי בעיית הורידים משותפת לישראלים רבים ויש לעשות מעשה בכדי לעזור למטופלים לטפל במצב בצורה הטובה ביותר שיש. אין ספק שזה צעד מבורך אשר עוזר לישראלים רבים ויש להודות על כך.

דרך קופת חולים כללית לחברי כללית מושלם / פלטינום

קופת חולים כללית משתתפת בהחזרים על טיפולי העלמות ורידים באמצעות ביטוח משלים של הקופה. בדקו את הספקים אשר מאושרים על ידי קופת חולים כללית בכדי לדעת האם הספק שלכם נכלל ברשימה.

דרך קופת חולים מכבי לחברי "מכבי שלי"

קופת חולים מכבי משתתפת גם היא בהחזר על טיפולים להעלמת ורידים ומספקת את האישור לביצוע הניתוח באמצעות הפניה של הרופא המטפל. בררו עם הקופה האם היא הרופא שאתם מעוניינים שיבצע את הפרוצדורה נכלל ברשימה המאושרת של קופת חולים מכבי.

דרך קופת חולים מאוחדת ולאומית

לגבי קופות חולים לאומית ומאוחדת הרי שאין להן הסדרים שבהם הם משתתפים בהחזרים למבוטחים שלהם אך מכיוון שהפרוצדורה של העלמת ורידים ונימים בולטים ברגלים היא זולה גם למבוטחים אלו משתלם לבצע את ההליך.

המלצות

אסתי גורקין – כבר שנים ארוכות שהורידים ברגליים מטרידות אותי וגורמות לי ללבוש מכנסיים ארוכים כל הזמן. על כן ברגע שחברה סיפרה לי כי היא ערכה טיפול להעלמת ורידים ידעתי כי זה גם מה שאני צריכה לעשות. בחרתי בהטרשה ורידית והתוצאות היו מצוינות. אני מרוצה מאוד מהתוצאה והמחיר היה סביר והוגן ביותר.

שמרית גורן – אני כל כך מרוצה מהטיפול בהטרשה ורידית שעברתי וכל כך מודה שבחרתי לעשות את הטיפול דווקא כאן. מהרגע הראשון הצוות הרפואי טיפל בי בצורה נהדרת ולא רק זאת אלא שהמחיר שלקחו ממני היה משתלם במיוחד. אני ממליצה מאוד טיפול להעלמת ורידים ואני מאמינה כי הטיפול יכול לסייע לכל אחד ואחת הסובלים מורידים בולטים.

איציק חזקיהו – בין החברים והמשפחה אני הייתי הגבר היחיד שסבל מורידים בולטים, על כן החלטתי שאני חייב לטפל בבעיה. כיום אין לי בכלל ורידים בולטים ברגליים וזאת תודות לטיפול הנהדר שעברתי. אני ממליץ על טיפולי העלמת ורידים ונימים בולטים לכל גבר ואישה המעוניינים בכך ובטוח כי אתם תזכו למחיר הוגן בדיוק כמו שאני זכיתי לו.

שרה מועלם – בתור אישה בגילאי הארבעים ורידים בולטים הטרידו אותי מאוד. אך רק לאחר שבן זוגי העיר לי על כך החלטתי לטפל בבעיה, ואתם יודעים מה אני מאושרת שכך עשיתי. הטיפול בהטרשה ורידית היה נוח וקל ואין ספק שאני ממליצה עליו מאוד. המחירים של הניתוח מצחיקים אל מול מה שמקבלים ואני חושבת שכל אחד הסובל מבעיה זו חייב לטפל בבעיה בהקדם בשביל השקט הנפשי שלו.

העלמת ורידים ונימים בולטים מטרידים גם אתכם? זה הזמן, אל תהססו ואל תדחו שוב!

זה הזמן להשאיר לצוות האתר פנייה בטופס צור קשר באתר ליהנות משירות מהיר הכולל מידע ראשוני אודות הטיפולים, המחירים, ואפשרויות ההוזלה.

השירות שלנו אינו כרוך בתשלום מכם וללא כל התחייבות !![kkstarratings]