קטגוריות
טיפולי אסתטיקה לפנים

שומרים על עור הפנים

קוסמטיקאיות ורופאי עור קוראים לנו במשך שנים לשמור על עור פנים בריא באמצעות פילינג רפואי או פילינג עמוק, ושלל תכשירים וקרמים מוצעים בשוק כדי לעזור לנו לעשות את זה. חלק מהאנשים בוחרים לעשות מתיחת פנים. מחיר טיפול זה הוא יקר יותר. יש יתרונות רבים לעור פנים בריא, כמו מראה קורן וזוהר יותר. הזנחה של העור, שמתבטאת בתזונה לקויה, עישון או אפילו גנטיקה, היא הזנחה שתיראה על העור שלנו בקלות רבה – היא פשוט תגרום לנו להיראות עייפים. באופן כללי, ההמלצה היא להקפיד על שגרת טיפול שוטפת לעור שלנו, כדי לשמור על הרעננות שלו ולהיפטר מתאים מתים, עד כמה שאפשר. אנשים רבים לא עושים זאת, על אף שאסתטיקה חשובה להם מאוד והם מבלים שעות בחדרי הכושר, בהכנת אוכל בריא או באיפור שמטרתו להסתיר קמטים או פגמים בעור.

 

הסכנות האורבות לעור הפנים

במדינת ישראל יש הרבה מאוד קיץ ומעט מאוד חורף. יש לכך יתרונות משמעותיים ורובנו נהנים מזמן ארוך יותר בים או מבגדים קצרים וקלילים, אבל חשוב להבין גם את הסכנות של השמש על עור הפנים, כמו גם גורמים אחרים שמשפיעים עלינו, בהם לכלוך ופיח שמאפיינים את הסביבה הטבעית שבה אנחנו חיים. כדי לנקות את הפנים מהנזקים שאליהם הן נחשפות, ניתן לבצע פילינג יהלום או פילינג עמוק, שמעודד תהליכים של חידוש העור וניקוי הפנים ואף טיפול בצלקות. ישנם תכשירים שניתן לרכוש לצורך שימוש ביתי, ואם החלטת לעשות זאת, מומלץ להימנע משימוש יומיומי שעשוי להוביל לעור יבש וכן מומלץ להיוועץ בגורם מקצועי שיעזור לך למנוע הופעתן של צלקות למיניהן. הדרך הנכונה והמומלצת יותר היא לבחור יום אחד בשבוע שבו תדאגי לטיפוח. קביעת יום שגרתי תעזור לך לקבוע שגרה שניתן לעמוד בה, ואפשר להתייחס אליה כאל טקס מהנה.

 

מגוון הצעות מחיר בנושא פילינג ומתיחת פנים
מגוון הצעות מחיר בנושא פילינג ומתיחת פנים

 

מה זה פילינג

מטרתו של פילינג עמוק היא לעודד את העור להתקלף, כך שהוא מסיר את השכבות העליונות בהן נמצאים התאים המתים. מהלך זו מסייע להסיר כתמי עור וקמטים, וכן מעודד מראה צעיר יותר של העור. הפילינג העמוק יכול להתבצע באופן כימי על ידי מריחת חומר שיוצר כוויה בעור ומקולף לאחר מכן, או פילינג באמצעות לייזר שחודר מבעד לעור ומבצע צריבה שתקלף את העור. פילינג יהלום הוא שיטה יעילה בהחלט להצערת עור הפנים, והשיטה הזו כוללת קילוף של העור ועידוד צמיחתם של תאי עור חדשים במקום אלה שמתו. סוג הפילינג תלוי בעיקר בחומר שבו משתמשים, בריכוזיות שלו, במצב עור הפנים ובתהליך של הבהרת עור לפני הפילינג.

ייעוץ מקצועי

אם את חוששת מביצוע טיפולים ביתיים או שאת מתלבטת איזה תכשיר יכול בהתאם לסייע ואיזה עשוי להזיק, מומלץ לפנות לגורם מקצועי שיעזור לך להחליט האם פילינג יהלום, או פילינג עמוק, הוא הצעד הנכון לך. קוסמטיקאית תוכל להציע טיפול של פילינג עמוק ואף להתאים תכשירים ביתיים שתוכלי לקנות בחנויות פארם וטיפוח, רופא עור יוכל להמליץ על פילינג רפואי שיעזור לשקם תאים מתים ולחטא את העור, וסביר שגם הוא ימליץ על דרכים להמשיך ולטפל בעור באופן שוטף, בבית. בכל דרך שבה תבחרי, הדבר החשוב ביותר הוא להימנע מהזנחה, שכן ככל שתקדימי לטפל בעור הפנים שלך, כך תשמרי על בריאותו ותיהני מעור חלק, בריא ורענן. הזנחה עשויה לעודד את הופעת הקמטים או להשפיע על האופן שבו אחרים יתפסו את גילך. גם טיפול באמצעות פילינג עמוק רפואי הוא טיפול שעל תוצאותיו צריך לשמור על ידי הקפדה על ניקיון העור גם לאחר השלמת התהליך.

כתיבת תגובה