קטגוריות
השתתפות קופת חולים טיפולי אסתטיקה לפנים

מתיחת פנים דרך קופת חולים

מתיחת פנים דרך קופת חולים: ישראל היא אחת המדינות עם מערכות הרפואה הציבורית המתקדמות ביותר שיש.
אם נשווה אותנו לארצות הברית שם מיליוני אנשים אינם זכאים לטיפול רפואי וצריכים לשלם על הטיפול הרפואי עשרות
ומאות אלפי דולרים נבין כי מצבנו שפר עלינו וכי יש לנו מזל גדול.
אז נכון ישנו מחסור במיטות רפואיות ונכון מחכים המון זמן לתורים אצל רופאים מומחים אך בסך הכול הכללי מצבנו טוב מאוד.
ישראל נהנית מתוחלת חיים גבוהה במיוחד וזה שלכעצמו מהווה דבר בעל ערך אדיר.
העובדה כי ישראל מככבת גם במדד האושר העולמי מושפעת גם היא ממצבם הרפואי הטוב של הישראלים.
אחת הדוגמאות המובהקות ביותר למצבה הרפואי הטוב ביותר של מדינת ישראל הוא מצב הרפואה הפלסטית בה ובכך אנחנו נעסוק.
כחלק מכך נשים דגש על מתיחת פנים דרך כללית מושלם פלטינום מחירים. ניתוח זה מעניין רבים ועל כן יש לתת לו מקום נרחב.

מתיחת פנים דרך קופת חולים
מתיחת פנים דרך קופת חולים

מתיחת פנים דרך כללית מושלם פלטינום מחירים – לא רק בשביל היופי

אתם חייבים להבין כי מתיחת פנים דרך קופת חולים היא לא רק ליופי.
אין ספק כי לאחר מתיחת הפנים אתם תהיו הרבה יותר יפים והמראה שלכם יהיה צעיר בכמה שנים.
אך זהו לא העיקר. אתם יודעים מהו אחד המשתנים החשובים ביותר בבריאות האדם? ההרגשה הפנימית שלו.
הרגשה פנימית היא משמעותית ביותר ויכולה להשפיע על מהלך חייכם.
מכיוון שמתיחת פנים משפרת את ההרגשה הפנימית בצורה דרמטית הרי שהיתרונות שלה חורגים מעבר לתחום היופי.
ברגע שתרגישו יותר צעירים אתם תהיו הרבה יותר נמרצים ויהיה לכם הרבה יותר חשק לעשות דברים וזה שווה המון ועל כן כל כך כדאי להשקיע במתיחת פנים.

מתיחת פנים דרך מכבי שלי מחירים – עם חוטים

אתם בטח חושבים על מתיחת פנים דרך קופת חולים כעל ניתוח מסובך וסבוך. אך האמת היא שמתיחת פנים ניתן לבצע גם בשיטה שונה ובאמצעות חוטים. באמצעות חוטים הנספגים בעור ניתן להגיע לתוצאות יפהפיות ולשפר את המראה שלכם בצורה דרמטית. ההליך אינו דורש הרדמה אלא רק אלחוש מקומי. גם ההחלמה אינה ארוכה והיא אורכת רק כשבוע. לרוב מתיחת פנים באמצעות חוטים תתאים לנשים בגילאי ה-30 עד ארבעים ונשים בגילאים מבוגרים יותר עם קמטים רבים יותר יצטרכו ניתוח מתיחת פנים. בכל מקרה תמיד כדאי להתייעץ עם המנתח הפלסטי מה הכי מתאים לכם וכך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר. הרופא הוא בעל הניסיון הרב ביותר והוא יוכל לעזור לכם מאוד לקבל את ההחלטה הטובה ביותר והאיכותית ביותר שיש.

מתיחת פנים דרך מאוחדת ולאומית מחירים – בניתוח

מתיחת פנים דרך קופת חולים

אי אפשר לדבר על מתיחת פנים דרך קופת חולים מבלי להידרש לסוגיה של ניתוח. רוב העושים מתיחת פנים עושים זאת באמצעות ניתוח ועל כן מאמר זה יתמקד בכך. ניתוח מתיחת פנים מחייב מומחיות רבה ועליכם לעשות אותו רק עם רופא מומחה ומנוסה. במהלך הניתוח המנתח יוציא את עודפי העור מהפנים שלכם וירים במקומות הנכונים את העור. שימו לב הניתוח לא יוצר צלקות במקומות שרואים ועל כן אתם לא צריכים לחשוש שמא הפנים שלכם יהיו מצולקות ואת זאת חשוב לזכור. אין ספק כי לאחר ההחלמה מהניתוח אתם תרגישו הרבה יותר יפים ותהיו עם הרגשה פנימית הרבה יותר טובה וזה שווה הכול.

מתיחת פנים דרך קופת חולים – מה צריך לעשות לפני הניתוח?

שימו לב ניתוח מתיחת פנים דרך מכבי שלי מחירים דורש מספר הכנות. ראשית כל אם אתם מעשנים הרי שאתם צריכים להפסיק לעשן כחודש וחצי לפני הניתוח מכיוון שלמעשנים הניתוח יכול ליצור נמק. כמובן שניתוח מתיחת פנים באמצעות חוטים אינו דורש הפסקת עישון וזהו יתרון נוסף של או פרציה זו. כמו כן אם אתם נוטלים מדללי דם אתם לא יכולים לעשות ניתוח מתיחת פנים. עליכם להיות גלויים מאוד עם הרופא המנתח ולספר לו את כל ההיסטוריה הרפואית שלכם וזאת בכדי להבטיח כי הניתוח יעבור בשלום ולא יהיו בו כל תקלות. ככל שתהיו יותר גלויים כך הניתוח יעבור יותר טוב ואת זאת אתם צריכים לזכור.

מהי החלמה מניתוח מתיחת פנים?

אי אפשר לדבר על ניתוח מתיחת פנים דרך קופת חולים מבלי להידרש לסוגיה של ההחלמה מהניתוח. החלמה היא משהו שמטריד רבים ועל כן יש להקדיש לכך חלק משמעותי במאמר. קודם כל חשוב לציין כי לאחר הניתוח למשך מספר ימים תישארו עם תחבושות מסביב לפנים. בימים אלו מומלץ להישאר בבית ולא לבצע פעילות מאומצת. לאחר כשבוע כמעט ולא יהיו כאבים. לאחר כחודש לרוב ניתן יהיה לחזור לפעילות רגילה. חשוב לציין כי כל מקרה הוא לגופו וכדאי מאוד להיות בקשר עם הרופא וזאת בכדי להבטיח כי הטיפול הוא האיכותי ביותר שיש והטוב ביותר שיש. אל תתפשרו על נושא זה מכיוון שהוא חשוב ביותר ויכול להשפיע על ההחלמה שלכם במידה ניכרת.

מתיחת פנים דרך קופת חולים
מתיחת פנים דרך קופת חולים

האם יש צורך לבצע תחזוקה לאחר הניתוח?

שימו לב ניתוח מתיחת פנים דרך קופת חולים מחייב מעת לעת תחזוקה מסוימת. כך לדוגמה פעם בשנה מומלץ לבוא אל הרופא הפלסטי ולראות האם יש צורך לבצע תיקונים או השלמות. לרוב הניתוח יחזיק מעמד למשך 5 עד עשר שנים וזהו דבר בעל ערך אדיר המלמד אותנו על היתרונות הגדולים של ניתוח זה. לרוב יהיה ניתן לתחזק את הניתוח באמצעות בוטוקס ועליכם לשקול בכובד ראש האם לבצע זאת. התייעצו עם ברופא שלכם בכל מקרה איזה תחזוקה צריך לבצע וכיצד לעשות זאת וכך תשמרו על מראה צעיר ורענן ותסתובבו בצורה הרבה יותר טובה ואיכותית.

מתיחת פנים דרך קופת חולים – האם יש סיכונים/סיבוכים בניתוח?

יש לציין כי סיבוכים בניתוח מתיחת פנים דרך מאוחדת ולאומית מחירים הם קלים יחסית ונדירים. אך בכל מקרה חשוב מאוד לשמוע את הרופא שלכם לפני הניתוח ולהיות מודעים לסיבוכים בצורה מלאה. הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה הוא שלא תדעו לקראת מה אתם נכנסים. לכן יש משמעות אדירה לכך שתבינו את הסיבוכים השונים שצפויים לכם וכאן נכנס לתמונה המומחיות של הרופא. בין הסיבוכים שניתן להזכיר ישנם דימומים, נמקי עור, פגיעה עצבית, היווצרות נוזלים בחללי הפנים. ישנם עוד מספר סיבוכים שיכולים לקרות ובכל מקרה אתם תיחשפו למידע המקיף ביותר אצל הרופא המנתח. אין ספק כי אסור לגשת לאף הליך רפואי מבלי לשמוע מידע על הסיבוכים האפשריים אך באותה מידה יש להגיד כי אסור לתת לפחד לשלוט בחיינו ולמנוע בעדנו מלבחור בדברים שיכולים לשפר את איכות חיינו את המראה שלנו ואת ההרגשה הפנימית שלנו.

כיצד שינתה הטכנולוגיה את ניתוח מתיחת הפנים?

אין ספק כי עולם הרפואה שונה מאוד ממה שהכרנו לפני עשר ועשרים שנה ואפילו חמש שנים וכך גם עולם ניתוחי מתיחת פנים דרך קופת חולים. הטכנולוגיה כל הזמן מתחדשת ומתעדכנת ואין ספק כי היא משרתת אותנו בצורה נפלאה. לכן כאשר אתם בוחרים רופא מאוד חשוב שתראו כי הוא עומד בשיא הטכנולוגיה וכי הוא מועדכן בחידושים האחרונים בתחום וזאת בכדי שתיהנו מהניתוח החדשני והאיכותי ביותר שיש.

 

מידע נוסף אודות ניתוח מתיחת פנים, מחירים, בדיקת זכותכם לניתוח דרך קופת החולים בה אתם חברים,
וכל מידע אחר, יש לפנות אלינו דרך טופס צור קשר באתר ונציגנו יצרו עמכם קשר חזרה.

שירות מידע ראשוני ללא עלות וללא כל התחייבות!

כתיבת תגובה