מדוע הסרת שיער בלייזר עדיפה על גילוח או שעווה

בשנים האחרונות חל שינוי אמתי ביחסי גברים נשים, המהפכה הפמיניסטית הובילה גם למהפכה תפיסתית וחשיבתית והשפיעה על מגוון תחומים. אחד התחומים שהושפעו ביותר הוא צמיחתו של הגבר המטרוסקסואל, לא עוד גבר שלא אכפת לו ממראהו אלא גבר שמשקיע בלבוש ובהופעה שלו.
צמיחתו של גבר חדש זה הובילה למודעות גוברת לכך ששיער גוף הוא פחות אסתטי – גם אצל גברים. על כן, רבים מהגברים מעוניינים להסיר שיער זה במגוון אמצעים, ויש לא מעט אשר פונים גם לדילול שיער החזה או אף הסרת שיער לצמיתות. אולם איזו שיטת הסרת שיער לגברים היא המומלצת ביותר עבורך באופן ספציפי? במאמר זה נספר מעט על השיטה ויתרונותיה, תוך מיקוד בהסרת שיער בלייזר אל מול האמצעים האחרים הקיימים בתחום, כגון הסרת שיער בשעווה ובגילוח.

מתעניינים בהסרת שיער? אנו מזמינים אתכם לפנות באמצעות טופס צור קשר שבאתר כעת ולקבל מידע נוסף ממרפאות המומחים בנושא זה.

מדוע הסרת שיער בלייזר עדיפה על גילוח או שעווה?

איך מורידים שיער בלייזר?

כיום ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר חלקית או מלאה כאשר שתיהן הנן הסרת שיער לצמיתות. הסרת שיער בלייזר מבוצעת לרוב במספר טיפולים (לרוב כ-12 טיפולים) עם הפרשים של מספר שבועות רב בין כל טיפול לטיפול. רצוי לקחת בחשבון כי בכל טיפול נפגעים אחוז קטן מזקיקי השיער, כאשר יש גם לזכור כי צמיחת השיער היא מחזורית ועל כן כל שערה נמצאת בשלב שונה של צמיחה וכך גם הנזק הנגרם לה שונה. הסרת שיער לגברים, כמו גם לנשים, נעשית באמצעות מכשיר טכנולוגי רפואי ורק רופא מורשה להפעילו וזאת בהתאם להנחיות משרד הבריאות. הרופא הוא גם אשר מאבחן את האזור המטופל ומחליט כיצד להפעיל את המכשיר ומבטיח כי הסרת שיער לצמיתות תצלח.

מדוע הסרת שיער בלייזר עדיפה על גילוח או שעווה – יתרונות

כאמור, הסרת שיער בלייזר הנה הליך שנועד לטפל בשיער לצמיתות, כלומר לאחר השלמת הסדרה – המטרה היא שלא יצמח שיער חדש, יתכן והדבר נשמע לכם בנאלי אף זהו החידוש הגדול של הסרת שיער בלייזר. נוסף על כך הסרת שיער בלייזר הנה בטוחה מאוד לשימוש מה שהופך אותה למכשיר מבוקש עוד יותר מן החומרים הקיימים בשוק. בטיחות השימוש בה קורצת לרבים ולא סתם היא המוצר המועדף לשימוש אצל גברים רבים. יתרון נוסף של שיטה זו הוא העובדה שמחירה הנו זול יחסית ורבים יכולים להרשות לעצמם לבצע את ההליך ללא חשש שהם צריכים לפתוח תכנית חיסכון בשבילו.

מה הם חסרונות הסרת שיער בגילוח או שעווה?

כפי שאמרנו הסרת שיער בלייזר הנה הסרת שיער לצמיתות, וזהו בדיוק חסרונם של שתי השיטות האחרות שהן זמניות ולאחר זמן מה השיער צומח בחזרה. כך שאם אתה מגלח או מוריד את השיער באמצעות שעווה סביר מאוד להניח שבפרק זמן קצר השיער יחזור לצמוח ואתה תצטרך לחזור על ההליך שוב ושוב. זהו אינו החיסרון היחיד של שיטות אלו, לרוב שיטות אלו מלוות בכאב רב והן אף יכולות לגרום לכוויות אצל מוריד השיער (בעיקר שעווה), עובדה זו הופכת אותן לפחות ופחות מבוקשות. אף אחד לא נהנה ממראה אסתטי שמושג בכאבים עזים ויכול אף לגרום לנזק לעור.

הסרת שיער לגברים – מאיפה מורידים?

כפי שכבר אמרנו- הגבר של המאה ה-21 שונה מאביו ומסבו ועל כן אין להתפלא שגברים רבים רוצים להסיר שערות מגופם – וממקומות רבים ומגוונים. חשוב כאן לציין כי כדאי להתחיל את הסרת השיער החל מהגיל שבו הסתיימה ההתפתחות ההורמונלית. אצל גברים, הגיל המינימלי המתאים הינו לרוב -5, הגיל שבו השיער מפסיק להתרבות. אולם הגיל המתאים עשוי בהחלט להשתנות מגבר לגבר. לעניינו, הסרת שיער לגברים נעשית כיום מכל מקום בגוף, מן העורף, הגב, הישבן ואף הרגליים. כל אזור שלא נראה להם אסתטי ושהם חושבים שיפריע לבני זוגם ולבנות זוגם מטופל בשיטת הסרת השיער בלייזר – והתוצאות מצוינות!