הסרת שיער לצמיתות

אסתטיקה והיגיינה אישית הם נושאים אשר משחקים תפקיד מרכזי בעולם המודרני, זאת לצד החידושים הטכנולוגיים מסבירים את עליית מספר תהליכי הסרת השיער לגברים המבוצעים מדי יום. תחושת חוסר נוחות לגבי שערות גוף אינה זרה לאנשים רבים וכיום ישנם פתרונות קלים, לא כואבים ומהירים. הסרת שיער היינה תהליך רפואי אשר מבוצע על ידי מומחים בעלי הכשרה והסמכה להשתמש בציוד והתהליך מותאם למטופל. לקבלת לוחות זמנים מדויקים ותעריף לטיפול ספציפי השאר פרטים וקבל את כל המידע הרלוונטי אלייך.

 

למי מומלץ לבצע הסרת שיער לצמיתות ?

 

אנשים רבים כיום מרגישים כי הם לא עומדים באידיאל היופי והדבר פוגע באיכות חייהם. ארבעים אחוז מהילדים מרכיבים גשר על מנת ליישר את השיניים, תהליך שכיום מייצר יותר כאבים והוא יותר ארוך ומסובך מהסרת שיער, למען אותה מטרה, אסתטיקה. מספר הגברים שעושים כיום הסרת שיער בלייזר מתקרב למספר הנשים וזהו לא סוד ששיער עודף נחשב ללא יפה ופוגע באיכות החיים של האדם. הסרת שיער לגברים היא אחד התהליכים המקובלים והפופולריים כיום, בעזרת טכנולוגיות חדשות ניתן להסיר שיער ללא כאבים ובמחיר שמתאים ושווה לכל אחד.

ולכן, התשובה היא – כל אחד או אחת המעוניינים לעבור שינוי קטן יחסית, שיש לו השפעה גדולה על הנראות, על הביטחון העצמי ועל ההשקעה הרצופה בתחזוקת הגוף.

 

הסרת שיער לצמיתות

האם באמת כל השיער יורד בהסרת שיער לצמיתות?

 

ככלל, אין התחייבות ל-100% הצלחה. אולם המכשור בו משתמשים להסרת שיער לצמיתות התקדם מאוד בשנים האחרונות והוא מסוגל להסיר שיער, למנוע גדילה ולהציע מגוון אפשרויות על מנת להגיע למראה הרצוי. בעזרת טכנולוגיות חדשות ניתן למנוע צמיחת שיער במקומות מסוימים ורק לדלל אותו באחרים. מעיצוב שיערות פנים ועד להחלקת אזורים שלמים, הסרת שיער כיום נעשית בהתאמה אישית מוחלטת, בדיוק כמו תספורת. בפגישת הייעוץ, לפני תחילת כל התהליך בוחנים את האזורים ומחליטים בדיוק איך תראה התוצאה הסופית ומה הן האפשרויות המתאימות לכם.

 

אילו אזורים הם הפופולריים ביותר?

 

הסרת שיער לגברים מתבצעת בכל חלקי הגוף, על פי הצורך והדרישה. האזורים המבוקשים ביותר על ידי גברים הם החזה, הכתפיים, הגב והישבן לצד מגמה עולה של עיצוב שיערות הפנים. סקרים מראים כי נשים מעדיפות גברים ללא שיערות עודפות באזורים אלה והגברים מספרים כי אורח חייהם השתפר מבחינת נוחות, היגיינה ותחושת הביטחון העצמי. מכיוון ואידיאל היופי חל על כולנו, נשים וגברים כאחד, הסרת שיער לצמיתות עוזרת לכל אחד להגיע אל המראה הרצוי והמתאים לו ביותר. כיום אין שום סיבה לא להיראות בדיוק כפי שרוצים.

 

הסרת שיער לצמיתות איך מתבצעת ?

 

הסרת שיער לגברים ולנשים היינה הליך רפואי המבוצע בעזרת מכשור המאושר על ידי משרד הבריאות ורק אנשי רפואה אשר התמחו בתפעול המכשיר מוסמכים לבצע טיפולים. כל טיפול מתחיל בפגישת ייעוץ לא מחייבת בה המטופל מספר באילו אזורים היה רוצה לטפל ובאיזו צורה, מקבל את כל האופציות העומדות בפניו ואת התמחור ותכיפות הפגישות. לאחר שהמטופל בוחר באופציה המתאימה לו קובעים תור ומתחילים טיפול תוך ביקורת על ההתקדמות והתוצאה של אנשי מקצוע.

 

איך מתחילים?

 

כפי שהסברנו הסרת שיער היינו תהליך אינדיווידואלי והוא אינו מתאים לכלל האוכלוסייה, כמו כן כדאי לקבל הצעות מכמה קליניקות בכדי לראות מה הוא המקום המתאים ביותר לכם ולצרכים שלכם. לאחר השארת פרטים אחד המומחים ייצור אתכם קשר בכדי לתת לכם עוד מידע ומחירי הסרת שיער בלייזר ולחבר בניכם לבין המרפאות המתאימות לכם מבחינת מיקום, התמחות וכד'. 

 

בהצלחה!