הסרת שיער בלייזר איך להשיג מחיר משתלם

לא לכל האנשים, גילוח, מכונה או שעווה אלו הם הפתרונות האטרקטיביים ביותר להסרת שיער. לכל בן אדם ישנו רצף גנטי שונה וישנם אנשים אשר שעירים יותר מאחרים ואשר היו מעוניינים להסיר את השיער המיותר לצמיתות. כמו כן, לא לכל אדם מתאים כל סוג של טיפול וישנם כאלו אשר רגישים לשעווה או לגילוח והשימוש באפשרויות אלו יכול להוביל אצלם להיווצרותם של פצעים או גירויים על העור. בנוסף, מדובר בפעולות אותן יש לבצע בתדירות ממש גבוהה, ולא לכולם יש את האנרגיות או הזמן לעשות זאת אחת לתקופה, מה שעלול להוביל להזנחה.

לכן, אם רוצים פתרון לבעיית שיער עודף, פתרון שיחזיק מעמד לאורך זמן, כדאי לשקול את האפשרות של הסרת שיער בלייזר. יחד עם זאת, טיפול זה דורש הוצאה כספית ובמציאות של ימינו, כל אחד היה רוצה להשיג את העסקה הכי משתלמת. אז איך עושים זאת? איך מוצאים טיפול להסרת השיער בלייזר במחירים משתלמים? הנה כמה טיפים למעוניינים בתהליך.

 

הסרת שיער בלייזר איך להשיג מחיר משתלם

בשוק תחרותי יש לבצע סקר מחירים

ממש כמו בכל תחום צרכני, כדי להגיע לעסקה משתלמת יש לבצע סקר שוק. בעזרת עריכת סקר על טיפולים אסתטיים כמו הסרת שיער, ניתן לקבל את כל המידע הדרוש בכל הנוגע לסוגי הטיפולים, העלויות שלהם, המבצעים הכי שווים ועוד. סקר שוק יוכל ללמד אתכם על המכונים השונים שקיימים, על יתרונות וחסרונות של טיפולים כמו הסרת שיער בלייזר וכן לעתים, יאפשר לכם לקבל גם את חוות דעתם של מטופלים אחרים.

 

כל המבצעים ההטבות וההנחות באתר אחד

כמובן שביצוע סקר שוק דורש המון עבודה והשקעה. אין זה פשוט לתאם פגישה ועוד פגישה עם מומחים בתחום, לברר מידע על טווח המחירים או לחפש בנרות אחר מבצעים והנחות לטיפולים. לכן, אם מחפשים מחיר משתלם באמת, ניתן להיעזר באתר אינטרנט אשר מציע בדיוק את אלו השירותים ומחזיק את כל המידע לו הנכם זקוקים כדי להחליט. אתר אשר כולל מידע על כל הטיפולים האסתטיים תחת קורת גג אחת יוכל לתת לכם מושג וללמד אתכם על כל האפשרויות המשתלמות ביותר שעומדות לרשותכם.

בעזרת אתר, הכולל את כל הטיפולים הקוסמטיים מטעם המטפלים המובילים בתחום, תוכלו למצוא בדיוק את הטיפול שאתם מחפשים בקלות וביעילות. כך תוכלו לחסוך המון זמן או התרוצצות.

הסרת שיער בלייזר איך להשיג מחיר משתלם

כל היתרונות במציאת המחיר המשתלם ביותר

  • הסרת שיער בלייזר זהו טיפול אשר הפך לפופולרי יותר ויותר עם השנים. באמצעות טיפול ממוקד, ניתן להפוך אזורים שעירים לחלקים ולזכות לתוצאות שיחזיקו מעמד לזמן רב.
  • כיום לא חייבים לשבור תכנית חיסכון על מנת לעבור טיפול, המכונים השונים מציעים מבצעים ויש להתעדכן בהם.
  • ישנן שיטות שונות לטיפולי הסרת שיער בלייזר, כל שיטה מספקת מענה לצורך אחר. באמצעות מידע מקצועי אודות כל האפשרויות שעומדות לרשותכם, תוכלו להגיע לבחירה הטובה ביותר עבורכם.
  • באמצעות טיפול של הסרת שיער על ידי לייזר ניתן להסיר שערות מאזורים חשופים ושעירים ללא כאבים מיותרים.
  • טיפול הסרת שיער בלייזר מתאים גם לנשים וגם לגברים אשר רוצים ליהנות ממראה נקי וחלק.
  • כיום קיימים טיפולים בטווח רחב של מחירים לכן, כל אחד יכול למצוא את הדיל המשתלם ביותר עבורו. ניתן לבקר באתר אשר מציע מידע על טיפולים קוסמטיים במחירים משתלמים ובכך למצוא טיפול התואם את התקציב שלכם.

 

באמצעות טכנולוגיה מתקדמת גם גברים וגם נשים יכולים להסיר שיער לא רצוי מאזורים שונים בגוף ולהישאר חלקים תמיד והכל במחירים המתאימים לכל כיס.

 

הסרת שיער בלייזר יתרונות וחסרונות

יתרונות

  • סוגי הטיפולים המוצעים כיום תחום הסרת שיער מאד השתכלל והתקדם למעשה עם אתם מעוניינים בכמה אזורים ישנם שיטות אשר אפקטיביות יותר לפי אזורים בגוף.
  • יעילות – כיום תחום הסרת שיער יותר תחת פיקוח והטכנולוגיה במרבית המכונים די מקצועית והכוונת את הטיפולים להצלחה ביעילות גבוהה במיוחד. אך עליכם לבדוק את המרפאה איתם אתם מתחילים בהתקשרות לטיפולים, ביקשו לראות את הציוד, אלת תביישו וביקשו לראות תקן למכשיר או היצרן והדגם ולהגיע הביתה לבצע מחקר קטן בנושא.כדאי!
  • שביעות רצון גבוהה – ניתן לציין שהיום יותר מתמיד ישנם מגמה של עלייה בפניות לטיפולי הסרת שיער הנובע משביעות רצון מטופלים רבים.
  • יעילות הציוד והפחתת הכאב שכלול מציוד הביא אתו הפחתה ניכרת ברמת הכאב למטופלים ומדווחים על פחות כאבים, חלקם אף אינם חשים כאב כלל וחלקם מדווח על עקצוצים קלים אך די נסבלים.
  • המחירים – אף על פי כל היתרונות האלה היינו חושבים כי סביר להניח שמחירי הטיפולים התייקרו בצורה ניכרת אך לא כך הדבר ולמעשה מחירי הטיפולים אף ירדו נוכח ריבוי מרפאות המציעות שירותי הסרת שיער בלייזר וחלקם מציעות חבילות אטרקטיביות או צבירת נקודות זכות למימוש בהמשך הטיפולים.כמו גם, קיימת אפשרות להפחית את המחיר עוד על ידי מימוש זכותכם לסבסוד קופת החולים שלכם בטיפולי הסרת שיער למשל: קופת החולים כללית מסבסדת הסרת שיער בלייזר לחברי "כללית מושלם" ולחברי "כללית פלטינום".

 

חברים בקופת החולים מכבי זכאים אף הם לסבסוד והשתתפות קופת החולים שלהם בסבסוד טיפולי הסרת שיער בלייזר עד 50% הנחה לחברי "מכבי שלי" ועוד 30% נוספים לחברי "מכבי מגן זהב".

 

חסרונות

  • למי לא מתאים בעלי שיער בהיר אינם זוכים להפחתה משמעותית כמו בעלי שיער שחור ובעלי צפיפות גבוה או כמות גדולה של שיער שרואים תוצאות משמעותיות מהר יותר אה בעלי שיער אדמוני.
  • אי שימוש תקני במכשיר או חוסר מקצועיות בחירת המרפאה הנכונה לטיפולי הסרת שיער בלייזר היא דבר לא פשוט אך הכרחי ואף קריטי עבורכם. טיפולים שלא במקום מקצועי וללא הניסיון המתאים או ההכשרה המתאימה עשויה להוביל לנזקים קשים, החל מכוויות, פצעים ושינויים בתהליכי צמיחת השיער ובצבעם – החשיבות בבחירת מקום נכון היא בגדר חובה ועליכם לבחון דברים רבים בטרם תתחילו במסע זה.
  • רגישות ישנם לא מעט אנשים רגישים אשר עשויים לפרש את טיפולי הסרת שיער ככקשים וכואבים מאד על אף שזה לא כול כך נכון ולמשתנה בין מטופל למטופל. כיום יותר ויותר טוענים שהם עוברים טיפולים ללא כאב מיוחד או מציק והכאב הקיים או אי הנעימות שווה למעשה בתוצאה שהם מקבלים.
  • תוצאות  – אחוזי ההצלחה לטיפולים אלה אינם מבוססים ולמעשה רמת הצלחה תלויה בין מטופל אחד לשני. רמת ההתאמה לתהליך היא דבר קריטי לצורך הערכת התוצאות, אולם עדיין הערכה היא ערכה ולא דבר וודאי ומוחלט.הערות:
  • בכל טיפול יש לבקש את המיגון בהתאם לרמת המכשיר ובכל מקרה להרכיב משקפי מגן הקיימים בכל מרפאה גם עם המטפל/ת טוענים שאין חובה להרכיב אותם.
  • יש להימנע שמטיפולים כאשר עור גופכם באזור המיועד שזוף או עם בכוונתכם לצאת לנופש ולהיחשף לשמש – סכנת כוויות.

 

רוצים לקרוא עוד ? קדימה!

הסרת שיער בשיטת IPL

הסרת שיער באינפרא אדום

 

אהבתם את המאמרים שלנו ? פרגנו לנו בבקשה בפייסבוק, לחצו לייק

או שיתפו את אחד המאמרים שלנו בפייסבוק או בגוגל פלוס.

 

צרו עמנו קשר לצורך השוואת מחירים ומידע נוסף

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.