קטגוריות
מחירונים ועלויות

איך להיפטר מהשומן בגוף

חורף או קיץ, זה כבר לא באמת משנה. אנחנו תמיד רוצות להיראות במיטבנו, בין אם בשמלה שנקנה לקראת האירוע המתקרב, ובין אם בביקיני על חוף הים. הצורך הזה להיראות תמיד הכי טוב שאפשר הוא בדיוק הסיבה להתפתחותן המהירה של שיטות דיאטה רבות, שכל אחת מהן נבדקת מיד על ידי חוקרים ובלוגרים שרוצים לדעת האם זה באמת עובד. זוהי גם הסיבה לכך שחדרי הכושר מתחזקים, שחדרי סטודיו מקבלים פופולריות רבה וששיטות אימון ייחודיות זוכות לעניין גדול. אלא שישנם מצבים רבים שבהם ספורט ודיאטה אינם מספיקים ועדיין נראה שישנם אזורים בגוף שקצת מתעקשים להישאר כפי שהם, מבלי להבין שאנחנו רוצים לראות בהם שינוי. הישבן מסרב להתחטב, המותניים נותרות בשלהן וגם הבטן נשארת נפוחה. המסת שומן או שאיבת שומן יכולות בהחלט לשמש כמענה לבעיות אלה.

שאיבת שומן

נשים אשר מתמודדות עם מצבורי שומן יחסית נמוכים, בוחרות לעבור ניתוח שאיבת שומן שמטרתו להפחית את אחוזי השומן בגוף ולהוביל למראה חטוב הרבה יותר. הניתוח הזה אכן מוביל לירידה באחוזי השומן בגוף אך הוא כמובן נדרש במקביל לשינויים בהרגלי התזונה ובאורח החיים, כך שגם אם תבחרי לבצע הליך זה של שאיבת שומן, אין זה אומר שתוכלי בתום ההליך להמשיך בשגרה הלא-בריאה, אלא להיפך. מעבר לכך, שאיבת שומן מיועדת למי שמצבורי השומן שלו הם במקומות ספציפיים בגוף, למשל הירכיים אצל נשים, או המותן, או הבטן התחתונה. יש נשים רבות שגם מביעות רצון להיפטר משומנים עודפים בידיים או בברכיים, ובירכיים הפנימיות. מי שסובל מעודף משקל משמעותי, עם זאת, איננו מתאים להליך של שאיבת שומן, שכן ככל שתתבצע שאיבה משמעותית של שומן בבת אחת, כך הולך וגובר הסיכון לסיבוכים שונים. דרך נוספת להתמודד עם בעיית השומן הקיים – היא דרך של המסת שומן.

 

כדאי לנסות המסת שומן
כדאי לנסות המסת שומן

המסת שומן

בניגוד לניתוחי שאיבת שומן, המסת שומן איננה כוללת ניתוח ומדובר בהליך שאיננו פולשני, וגם קצר ופשוט יותר. ישנן כיום טכניקות שונות להמסת שומן, למשל על ידי טיפול באולטרסאונד או בגלי רדיו. לכל שיטה יש יתרונות משלה והן שונות ביניהן לא רק במחיר הטיפול אלא גם במשתנים נוספים כמו מספר הטיפולים הדרושים לצורך הגעה אל התוצאה הרצויה, משך זמן הטיפול שיידרש בכל פעם והמרווח בין הטיפולים. כדי לדעת אילו שיטות קיימות וכיצד יכולה כל אחת מהן להשפיע ולסייע לך להיפטר מהשומן בגוף, קבעי פגישות ייעוץ עם הרופאים השונים, בקליניקות השונות, ונסי להבין כמה שיותר מה הכי יתאים לך. אם את מכירה נשים שעברו טיפולי המסת שומן בעבר, התייעצי, בקשי להבין מה כולל התהליך שעברו והאם הן מרוצות מהתוצאות ומהקצב שנדרש עבורן. מגוון השיטות הקיימות יכול בהחלט לסייע לך להגיע אל המראה המחוטב והמוצק שאליו את שואפת להגיע, אך חשוב מאוד להבין איזו שיטה תהיה לך נוחה יותר, בטוחה יותר, ומהירה יותר, שהרי זה מה שאת מחפשת. אל תתפשרי גם על מקצועיות הקליניקה והרופא, בקשי לראות תוצאות של מטופלות אחרות וככל הניתן אף הקפידי לשוחח עם נשים אלה בעצמך. ניסיון ומקצועיות הם קריטיים, בוודאי כאשר את מתכוונת להשקיע מכספך כדי להגיע לנקודה שאליה את שואפת. קחי את הזמן, ואל תקבלי החלטות בפזיזות רבה מדי. אם את זקוקה למידע נוסף או רוצה לשאול שאלות שמטרידות אות בנוגע לשאיבת שומן או המסת שומן, השאירי לנו את מספר הטלפון שלנו ונחזור אלייך עם כל פרט שאת מחכה לו!

כתיבת תגובה