הסרת שיער בשיטת IPL

הסרת שיער בשיטת IPL ראשי תיבות של Intense Pulsed Light הינה שיטה קוסמטית להסרת שיער הנעשית באמצעות אנרגיית אור. השיער מוסר לצמיתות מכל חלקי הגוף והפנים באמצעות חום עמוק אשר משבש את תהליך גדילתה של השערה ומונע את צמיחתה באופן חוזר. יש צורך בחזרה על תהליך זה מספר פעמים (6-8 טיפולים) במרווחים של מספר שבועות ביניהם, על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר. במהלך הטיפול יחווה המטופל כאב, שהינו בדרך כלל נסבל וניתן למניעה באמצעות מריחת משחות אלחוש שונות. כוויות על פני העור ותופעות לוואי אחרות כמו אדמומיות הינם נדירים וקורים, לרוב, עקב שימוש לא זהיר במכשיר.
לפני בחירת הטיפול, יש לברר במרפאות השונות לגבי מקצוענותם של העוסקים בתחום וניסיונם בהסרת שיער .IPL יש לוודא על יעילות הטיפול באופן סובייקטיבי ועל אורכו. כמו כן, כדאי להתייעץ עם מטופלים אחרים אשר עברו טיפולים דומים ויכולים לספר על חוויותיהם. מכשירים מסוימים להורדת שיער IPL מיועדים גם לרכישה ביתית ולתפעול עצמי. המטופל או המטופלת, אשר עוברים הסרת שיער IPL, יוזהרו לפני הטיפול, כמו גם לאחריו, לא להיחשף לקרני השמש או לקרני UV, מחשש לפגיעה נוספת בעור.

הסרת שיער בשיטת IPL – איך עובדת הטכנולוגיה?

הסרת שיער בשיטת IPL
טכנולוגיית הסרת שיער IPL היא טכנולוגיה הקיימת בשוק כבר שנים רבות, וקיבלה את אישור FDA כבר לפני עשור. קרן האור המשמשת בהסרת שיער IPL, היא מפוזרת ונבחרת באופן ספציפי ומותאם למטופל. קרני האור אינם מקבילים ומכילים אורכי גל שונים, הניתנים לבחירה על פי הדרישה הספציפית ומטרות הטיפול. קרן אור זו גורמת לחימום שורש השערה ומביאה לחולשתה ושיבוש בצמיחתה. עם זאת, השטחים שסביב השערה נשארים, למעשה, ללא פגע. מכיוון שרק לאחר מספר טיפולים, שורש השערה נפגע, לפעמים, התוצאה לא תיראה באופן מיידי.
אחוזי ההצלחה של הסרת שיער IPL נחשבים לטובים, גם כאשר היא מושווית לשאר שיטות הסרת השיער השונות, ולכן שיטה זו נחשבת לפופולרית ביותר. על פי הנתונים המספריים המסכמים שיטה זו, נראה כי יותר מ 80% מהשיער הבלתי רצוי מוסר לאחר כשישה טיפולים. טיפולים נוספים יכולים לשפר תוצאה זו. לשיטה זו ישנם גם יישומים רפואיים כמו למשל העלמת כתמי פיגמנטציה או כלי דם, אולם כאשר המטרה הינה הסרת שיער, יישומים אלה לא יכולים להילקח בחשבון.

למי מיועדת הסרת שיער IPL?

הסרת שיער IPL יעילה לבעלי סוג שיער ועור ספציפיים, אם כי היא מתאימה לאנשים רבים יותר בהשוואה להסרת שיער בלייזר. השיטה תהיה אופטימלית לבעלי שיער בהיר וגס, ואילו לבעלות שיער כהה ועדין, הסרת השיער תתאפשר אולם תימשך לזמן ארוך יותר. ככלל, שיטה זו אפקטיבית ובטוחה יותר לבעלי עור בהיר, מכיוון שבעלי עור כהה הינם בעלי נטייה להתפתחות כתמים בעור וצריבות, אשר בדרך כלל, אינם ברי ריפוי. עם זאת, להסרת שיער IPL יתרונות ברורים על פני הסרת שיער בלייזר לבעלי עור כהה.
כמו כן, מכיוון שהטיפול פוגע במלנין של השערה (כלומר בפיגמנט הצבע שלה) אין אפשרות להסיר שיער לבן או אפור, אשר איננו בעל פיגמנט. כתלות בסוג העור ונטייתו, ישנה אפשרות להתפתחות כתמי פיגמנטציה גם אצל בעלי עור בהיר. אולם המטופלים מדווחים כי גם נגעים אלה עוברים התבהרות ואינם מפריעים מבחינה קוסמטית. לא כדאי לבצע טיפולים של הסרת שיער בכלל, ולא הסרת שיער IPL במיוחד, בתקופת ההיריון, משום שבתקופה זו ישנה השפעה הורמונלית על גדילת השערה. כמו כן, לפעמים, לאחר מספר טיפולים, השערה ממשיכה לגדל באופן פלומתי, דבר אשר מפריע להמשך יעיל של הטיפולים הנותרים.

הסרת שיער IPL מחירים

כאשר אנחנו צורכים שירות מסוים אחד הדברים שהכי מעניינים אותנו הוא המחיר של השירות הזה וכמובן האם קיימים מבצעים שיורידו עוד את המחיר של השירות. לכן אנחנו נחפש לעומק ונסקור את השוק בצורה גדולה בכדי למצוא את המחירים הטובים ביותר שיש. כמובן שגם אם אנחנו צורכים שירות מסוים במחיר נמוך אנחנו עדיין נרצה שהוא יהיה איכותי וטוב. עובדה זו נכונה גם כאשר אנחנו מדברים על הסרת שיער IPL. כאשר אנחנו מחליטים להסיר שיער, ומדובר בהחלטה מצוינת היכולה לתרום לחיינו במידה ניכרת, אנחנו רוצים להבטיח כי היא תהיה זולה. ואכן עקב התחרות הגדולה בשוק אנחנו יכולים למצוא מחירים זולים מאוד להסרת שיער בשיטת IPL מחירים אשר יאפשרו לנו לבצע את הסרת השיער ללא היסוס. אסתטיקה היא דבר שכדאי מאוד להשקיע בו וכך גם כאשר מדובר על הסרת שיער במיוחד בשיטת IPL.

מדוע IPL היא שיטה כה טובה?

אך לפני שאנחנו מדברים על מבצעים או מחירים של הסרת שיער בשיטת IPL אנחנו חייבים להבטיח כי אנחנו מבינים מהי השיטה הזו ומדוע היא כל כך טובה. שיטת IPL ממש כמו שיטת הלייזר, שיטת האינפרא אדום ושיטת ה-SHR משתמשת בקרני אור בכדי להוריד את השערות מהגוף. אך להבדיל משיטת הלייזר בשיטה זו קרני האור הינן בגדלים שונים. עובדה זו משמעה כי שיטת IPL יתכן ותצריך ממכם יותר טיפולים אך היא גם יותר בטוחה וסביר שתגרום לפחות נזק לעור שלכם. כך היתרונות של שיטת IPL הם ברורים ורבים בוחרים בשיטה זו כמועדפת עליהם. אין ספק כי הסרת שיער בשיטת IPL היא אחת האופציות הטובות ביותר בתחום הסרת השיער ואנו צריכים לקחת אותה בחשבון.

חפשו אחר מבצעים ותוכלו לבצע את הטיפול בזול

שימו לב אם אתם מעוניינים להסיר שיער בשיטת IPL אתם יכולים לחפש אחר מבצעים של המכונים השונים. ניתן למצוא מבצעים רבים וכך לא תצטרכו לשלם את המחיר המלא על הסרת השיער בשיטת IPL. המבצע אינו אומר כי הטיפול פחות איכותי אלא שפשוט ישנה תחרות גדולה בשוק.

לייזר IPL – מה זה?

כל אחד רוצה להיראות יפה יותר ואסתטי יותר, זוהי מטרתם של נשים רבים ותתפלאו לשמוע גם של גברים רבים. המראה הוא משמעותי ביותר ורבים משקיעים בו את מיטב מרצם. אחד הדברים הכי פחות יפים בגוף שלנו הם השערות המעטרות אותנו. שערות הגוף הם אחד הדברים הפחות אסתטיים שיש ואנו חייבים למצוא דרך להסיר אותם. כאן בדיוק נכנסת לתמונה שיטת הסרת שיער באמצעות לייזר IPL. שיטה זו היא אחת השיטות הטובות ביותר להסרת שיער לצמיתות ואנו חייבים לקחת זאת בחשבון כאשר אנחנו מעוניינים להסיר שיער. שיטת לייזר IPL משתמשת בגלי אור בגדלים שונים וכך מורידה את השיער ועוקרת אותו מן העור. אין ספק כי שיער הוא דבר מעצבן, לא אסתטי וגם גברים וגם נשים יכולים להפיק המון משיטת IPL להסרת שיער ובדרך זו להיראות יפים ומרשימים הרבה יותר.

האם שיטת IPL היא השיטה הטובה ביותר להסרת שיער?

אך שימו לב לייזר IPL היא לא השיטה היחידה להסרת שיער, ישנן שיטות נוספות להסרת שיער. השיטה הטובה ביותר להסרת שיער היא באמצעות אינפרא אדום או שיטת SHR. שיטות אלו משתמשות גם כן בקרני אור בכדי להסיר את השערות והן עוקרות אותן מן השורש באמצעות הקרה על העור. קשה לומר כי שיטת IPL היא שיטה טובה יותר להסרת שיער מאשר השיטות האחרות ובהחלט ניתן לומר כי כל השיטות מאפשרות להסיר שיער באותה הצלחה. אך לא ניתן להתכחש לעובדה כי שיטת IPL היא שיטה מצוינת להסרת שיער ואנו צריכים לקחת זאת בחשבון.

כיצד אדע באיזה שיטה לבחור להסרת שיער?

אז כיצד אדע באיזה שיטה לבחור? האם לבחור בשיטת הלייזר? בשיטת ה-SHR? או באינפרא אדום? בכדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר בנושא אתם יכולים להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום וכך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר שיש. אנשי המקצוע יתאימו את הטיפול בשבילכם ויבטיחו כי הסרת השיער שלכם תהיה האיכותית ביותר שיש ותתאים לכם באופן מושלם. כך תבטיחו כי הטיפול יתבצע בצורה הטובה ביותר והסרת השיער שלכם תתבצע בצורה מושלמת.