הסרת שיער בלייזר – מדוע כדאי ?

שיער מיותר הוא נושא שמטריד לא מעט נשים וגברים בישראל. באופן כללי נשים הן בהחלט קהל היעד של מכוני היופי השונים ושל השיטות השונות להסרת שיער, אבל ככל שהשנים חולפות כך עולה המודעות גם בקרב גברים לטכניקות השונות, בעיקר באזורי החזה, הכתפיים או הגב, אבל יש גברים שהיו שמחים לראות מקומות נוספים בגוף ללא שיער, והמודעות האסתטית בהחלט הולכת וגוברת בקרבם. ישנן שיטות שונות להסרת שיער בקרב גברים, בדומה לשיטות הקיימות בקרב נשים, ובהן שיטות כמו שעווה חמה או סכין, למשל. עם זאת, מי שמעוניין למצוא פתרון של הסרת שיער לצמיתות יכול ליהנות מהאפשרות של הסרת שיער בלייזר לגברים. כך יכול כל גבר להפסיק לחשוש מפני הורדת החולצה בחוף הים או בברכה, ולהרגיש בנוח.

 

בוחרים אזור וכמות

 

הסרת שיער בלייזר לגברים היא אפשרית באופן מלא או חלקי, לפי בחירתך. ישנם גברים שמרגישים לא בנוח עם כמות השיער הנוכחית שלהם על החזה, אבל לא מעוניינים להסיר את כולו אלא פשוט לצמצם את הכמות, משום שמראה חלק לחלוטין אינו לטעמם. שיטות שונות של הסרת שיער לצמיתות מאפשרות לך לשלוט בכמות השיער שתוסר וכמובן – לקבוע באיזה חלק בגופך יתבצע הטיפול. לאחר הייעוץ עם המטפל או המטפלת, תחליטו ביחד על סדרת הטיפולים המתאימה לך, בדרך כלל 12, בהפרש של 10 עד 12 שבועות בין כל אחד מהם. סדרה שכזו תבטיח טיפול יעיל והסרה רבה ככל האפשר של השיער, כך שבתום התהליך ייהרס זקיק השערה עוד בשלב הצמיחה שלה. כדי לקבל ייעוץ ולהבין איזה טיפול יתאים לך והאם שיטה של הסרת שיער בלייזר היא נכונה עבורך, השאר לנו את מספר הטלפון שלך עוד היום!

 

קצת על מכשיר הלייזר עצמו

 

הפעלתו של המכשיר שמאפשר הסרת שיער בלייזר דורשת הסמכה ומיומנות. מסיבה זו בדיוק קבע משרד הבריאות שרק רופא יכול להפעיל מכשיר ולבצע טיפולים. רגע לפני שתיכנס לטיפול עצמו עליך לעבור בדיקה מקדימה ופגישת ייעוץ, במהלכה גם אתה וגם הרופא המטפל תוכלו לבדוק את ההתאמה שלך לטיפול – ואת התאמת הטיפול אליך. הרופא יבצע בדיקה כדי להימנע ככל הניתן מתופעות לוואי שונות ובעיקר כדי להבטיח שהטיפול אכן יניב את התוצאות הרצויות מבחינתך. במהלך הבדיקה הזו ייבחן האזור שאתה מעוניין לטפל בו ויתמקד במספר משתנים עיקריים, בהם צבע השערה ועובייה, וכן גוון העור. בהתאם למידע הזה ניתן יהיה לקבוע את סוג הטיפול ואת עוצמת קרן הלייזר שתאפשר יעילות רבה. התאמה מחודשת של הטיפול תתבצע במחצית הדרך, לאחר שמספר מפגשים כבר יהיו מאחוריך, אז יקבע הרופא איך כדאי להמשיך כדי להביא ליעילות מוגברת, בין אם על ידי הגברת קצב המפגשים ובין אם על ידי הוספת טיפולים נוספים שיעזרו להשגת המטרה של הסרת שיער לצמיתות.

 

האם זה בשבילך?

 

כמו בכל טיפול אסתטי אחר, גם כאן חשוב לבדוק את ההתאמה שלך לתהליך, ואת התאמתו אליך. אם אתה שוקל את האפשרות של הסרת שיער בלייזר, חשוב מאוד לבחון את הקליניקה שבה תבצע את הטיפול, לבדוק המלצות של לקוחות נוספים ולוודא שמדובר במקום איכותי ומקצועי שבו הרופא המטפל הוא בעל הכשרה וניסיון מתאימים. הרופא עצמו יבדוק את גילך, את צבע שיערך ואת גוון שיערך. בשלב זה כדאי שתרגיש בנוח כדי לשאול מהצד שלך כל שאלה שעולה בראשך, ושתשתף בכל תהייה או ספק, כדי שתהיה בטוח ורגוע לאורך כל הדרך.

מחירי הסרת משקפיים בלייזר

כמה עולה הסרת שיער בלייזר ?

 

 

כיום הסרת שיער בלייזר הנו דבר מאד שכיח ונחשב טיפול קוסמטי שגרתי כמו שאישה מטפחת את שערה במספרה או את ציפורניה במכון יופי, כמו גבר שהולך קבוע למספרה או חדר כושר כך טיפולי הסרת שיער הפכו שגרתיים ומקובלים מאד וכך גם המחירים שבעבר היו גבוהים מאד. הטכנולוגיה והשיטות התפתחו וקיימת מגמה שבה למעשה משך זמני הטיפול ירדו והתוצאות הפכו ניכרות יותר ואף על פי כן המחיר לא עלה אלא ירד.

ריבוי המכונים והמרפאות המתעסקות בתחום זה יצרה תחרות כלל ארצית המתאפיינת במחירים נמוכים, הצעות לחבילות טיפול שונות או צבירת נקודות זכות מכל טיפול כאשר את הנקודות האלה מממשים בהמשך הטיפולים ועלויות טיפולים מופחתות.

דבר נוסף, בשנים האחרונות קופות החולים השונות החליטו להטיב עם חבריהם ולסבסד ולהשתתף בעלות טיפולי הסרת שיער בלייזר בשיעור של עד 50% מעלות הטיפול – כל קופת חולים והתנאים שלה. אז מה המחירים ?

 

הסרת שיער בלייזר מחירים

 

סבסוד קופת החולים כללית לחברי כללית מושלם וכללית פלטינום.

 

המחירים נכונים ומעודכנים ליוני 2013

הסרת שיער בית שחי לנשים – 609
הסרת שיער מפשעה לנשים – 753
הסרת שיער ידיים אמה לנשים – 7.975
הסרת שיער ידיים זרוע לנשים – 2.164
הסרת שיער גב תחתון לגברים – 2.159
הסרת שיער פס ישבן לנשים – 864
הסרת שיער גב עליון לגברים – 7.965
הסרת שיער כתפיים לגברים – 1.702
הסרת שיער רגליים שוק לנשים – 2.182
הסרת שיער רגליים ירך לנשים – 2.136
הסרת שיער רגליים כף רגל לנשים – 708
הסרת שיער עורף גברים – 849
הסרת שיער בטן לגברים – 7.819
הסרת שיער פס בטן לנשים – 1.031
הסרת שיער סנטר לנשים – 1.667
הסרת שיער פאות – 1.667
הסרת שיער שפם – 553
הסרת שיער גב – 3.600
הסרת שיער בטן וחזה – 2.760
הסרת שיער בטן, חזה, גב, כתפיים – 6.328
הסרת שיער פס טבור לנשים – 667

הסרת שיער בלייזר

סבסוד קופת החולים מכבי לחברי – מכבי שלי בלבד.

 

 

מכבי שירותי בריאות מסבסדת טיפולים להסרת שיער בלייזר בשיתוף פעולה ובהסדר עם רשתות האסתטיקה “פורפורציה” ו – “קאר”. חברים בקופת חולים מכבי שלי נהנים מעד 50% הנחה בטיפולים ועוד הטבות.

 

בנוסף, חברים שבמכבי מגן זהב נהנים מהנחה משמעותית עוד יותר 30% הנחה בהזמנת אזורים נספים, הנחה ללא תחרות !

בנוסף, חברים במכבי שלי נהנים מטיפולי העלמת וורידים עד 35% הנחה .

 

מעוניינים לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר בתל אביב ? ברמת גן ? חולון ? גבעתיים ? בת ים ? בבני ברק ? פתח תקווה ?

מעוניינים לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר בצפון ? בחיפה ? בנצרת ? בטבריה ? בזכרון יעקב ? בחדרה ?

מעוניינים לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר בדרום ? בבאר שבע ? באשקלון ? באשדוד ? בשדרות ? באילת ?

אל תהססו, תנו לנו להעביר את הפנייה שלכם למרפאות איתם אנחנו עובדים ותנו להם להתחרות עליכם ולהציע לכם את המחירים המשתלמים ביותר.

 

צוות פורטל אסתטיקס4 יו, מאגד בתוכו מרפאות רבות בתחום הטיפולים האסתטיים, הניתוחים הפלסטיים, הסרת שיער בלייזר, הסרת משקפיים וטיפולים רפואיים שונים לכל מגזר ובכל אזור בארץ ונמצא בהתקשרות עם חברות רבות שמוכנות לקבל את פניות גולשי הפורטל ולהתחרות על לקוחות הפורטל במחירים מוזלים.

צרו עמנו קשר להמשך פרטים, מידע והשוואת מחירים.