יתרונות וחסרונות המסת שומן בלייזר

המסת שומן בלייזר היא שיטה שבה חודרת קרן לייזר לעור, באמצעות סיכה דקה, ומפרקת וממיסה את רקמת השומן שנמצאת בעור. חשוב להבין כי המסת שומן באמצעות לייזר אינה מתאימה לאנשים שמנים במיוחד אלא לבעלי משקל עודף בחלקים מסוימים בגוף, כגון הבטן או הירכיים ואשר מעוניינים להיפטר משכבות השומן שלהם. התהליך בו מתרחשת המסת השומן הנו בטיחותי ואין בו כל סכנה ללקוח, דבר המהווה יתרון גדול אל מול שיטות כירורגיות אחרות.

 

עם זאת חשוב לומר כי ההליך מתבצע תחת הרדמה מקומית, מה שכמובן גם אומר כי לא תחושו כלום בעת הטיפול ואין לחשוש מכאבים שיגרום מכשיר הלייזר. לאחר הטיפול ההתאוששות היא מהירה ואין מגבלות מיוחדות פרט לצורך לקחת אנטיביוטיקה למספר ימים ולהימנע מפעילות גופנית מאומצת גם כן למספר ימים.

אילו עוד שיטות קיימות בשוק להסרת שומן?

עודף המשקל הוא אחד הרעות החולות הגדולות ביותר במאה ה-20 אצל העולם המערבי וכגודל הבעיה כך גם גודל הפתרונות. כיום שוק הסרת השומן מלא בפתרונות אשר נועדו להתערב בבעיית המשקל ולעזור לאנשים בדיאטה. לכל שיטה היתרונות והחסרונות שלה וכולן מצריכות לצד ביצוע ההליך שמירה קבועה על אורח חיים בריא וספורטיבי ועל המשך הדיאטה גם לאחר סיום ההליך בין הפתרונות ניתן להזכיר את השיטות הבאות:

  • קיצור הקיבה שהינו תהליך כירורגי לכל דבר בו חותכים חלק מהקיבה.
  • המסת שומן באולטרסאונד שבו משתמשים בגל קול לפוצץ את תאי השומן.
  • שאיבת שומן שכשמה כן היא הליך בו שואבים את השומן בגוף.
  • טיפולים בגלי רדיו שמחזקים את הרקמות בגוף וכך גורמים להעלמתם של רקמות השומן.
  • העלמת צלוליט, ישנם מגוון שיטות לבצע זאת וברובם משתמשים במכשירים המבצעים יניקה ועיסוי של האזור הנגוע.

יתרונות וחסרונות המסת שומן בלייזר

יתרונות וחסרונות המסת שומן בלייזר – היתרונות

כפי שנפרט בהמשך המסת שומן העושה שימוש בטכנולוגיה זו מחזיקה בחובה מספר יתרונות אל מול השיטות האחרות מה שכמובן הופך אותה למומלצת במיוחד ולמועדפת על רבים. ראשית, המסת שומן בעזרת לייזר מהווה הליך בטיחותי במיוחד ולהבדיל משיטות אחרות אינה מחייבת הרדמה מלאה ואין המשתמש בה נמצא בסכנת חיים כתוצאה מההליך הכירורגי.

 

כמו כן אין מדובר בהליך פולשני מה שכמובן מהווה יתרון גדול הן בזמן ההתאוששות והן בהרגשתנו לאורך ההליך. בנוסף, תהליך ההתאוששות מההליך הנו מהיר וקל יחסית, בטח אם נשווה זאת לתהליך התאוששות מניתוח קיצור קיבה או שאיבת שומן. יתרון נוסף הנו שכשאנו דנים בהמסת שומן באמצעות לייזר ממוקד, ביכולתנו לטפל בחלק ספציפי בגוף ואין צורך בהתערבות מלאה בכל חלקי הגוף מה שכמובן מקל עלינו הלקוחות ומאפשר לנו להתמודד עם השמנה בחלק אחד ויחיד.

יתרונות וחסרונות המסת שומן בלייזר – החסרונות

ניתן לטעון כי מחיר המסת שומן בלייזר הנו גבוה ומהווה השקעה בלתי מבוטלת שתהווה משקולת על כיסנו. אך אם נבחן את מחיר המסת שומן בתהליך זה אל מול שיטות אחרות שפורטו לעיל, נגלה פעמים רבות כי המחיר דווקא משתלם יותר אל מול פרוצדורות אחרות, במיוחד כשאנו לוקחים בחשבון את שלל היתרונות של המסת השומן בדרך זו. לקוחותינו המרוצים, אשר עברו את התהליך, מעידים לא המחיר הוא אשר הרתיע אותם מבחירה בהמסת השומן בדרך יעילה זו, אלא סוגיות אחרות אשר יכולות להשפיע על כל אחד מאיתנו.
לדוגמה, כדאי לזכור שהמסת שומן בהליך המערב שימוש בלייזר אינה מיועדת לאנשים הסובלים ממשקל עודף רב מדי, אלא לאנשים עם עודף משקל קל. כך האנשים הזקוקים ביותר להסרת שומן כלל אינם מטופלים בשיטה זו ועליהם לפנות אל שיטות אחרות, מה שכמובן מהווה מכשול בפני חלק מן האוכלוסייה.

 

יתרונות וחסרונות המסת שומן בלייזר

מעוניינים בפרטים נוספים אודות מחיר המסת שומן בלייזר ועל התאמתכם לתהליך? השאירו פרטים כעת, ותוכלו לבחור ביחד עם המומחים את טיפול המסת השומן המתאים לכם ביותר.