הסרת שיער בלייזר יתרונות וחסרונות

אם עד לפני שנים בודדות בלבד, האפשרויות להסרת שיער מיותר הסתכמו בשעווה, סכין או מכונה, כיום, בעזרתן של טכנולוגיות מתקדמות, ניתן להיפטר מהשער לצמיתות על ידי שיטת הסרת שיער באמצעות מכשור לייזר מתקדם. יחד עם זאת, שיטה זו אינה מתאימה לכל אחד והיא אינה חפה מחסרונות. ובכל זאת, אי אפשר להתעלם מאחוזי ההצלחה הגבוהים של הטיפולים ומתוצאות שמחזיקות מעמד לטווח הארוך. כיום ניתן לומר שהציוד השתכלל מאד והתקדם ויעילות הטיפולים להסרת שיער בלייזר עלתה ומחיר עדיין אטרקטיבי.

הסרת שיער בלייזר יתרונות וחסרונות

מה הם היתרונות בשיטת זו להשערת שיער ומהם החסרונות? כיצד ניתן להבטיח מקסימום תוצאות ואיזה מידע חשוב לדעת לפני שניגשים לטיפול? כל הפרטים לפניכם.
הסרת שיער בלייזר יתרונות וחסרונות

כל היתרונות בהסרת שיער עם לייזר

 

לטיפולי לייזר ישנם יתרונות רבים ולכן הם הפכו לכל כך פופולריים בחלוף השנים. כיום טיפולים אלו מספקים פתרונות למגוון בעיות, בניהן שיעור יתר. מלבד זאת, טיפולים אלו גם מתאימים לנשים אשר מסירות שיער באופן קבוע וקצת נמאס להן מהשעווה או הסכין ורוצות ליהנות מהמראה החלק והיפה של העור תמיד. הסרת שיער בלייזר יתרונות :

  • המחירים – בשל התחרות שקיימת בתחום, מכונים רבים מציעים טיפולים מסוג אלו במחירים משתלמים במיוחד, כך שניתן להיפטר מהשיער לצמיתות מבלי לשבור תכנית חיסכון.
  • סוגי טיפולים שונים – קיימים כמה סוגים של טיפולי לייזר המיועדים להסרת שיער מחלקים שונים של הגוף. כך, בין אם רוצים להסיר שיער מהמפשעה ובין אם מהגב, כל יחד יכול למצוא פתרונות בהתאמה אישית לבעיה שלו.
  • יעילות הטיפול – השיטה נחשבת למאוד יעילה במיוחד כאשר היא מבוצעת על ידי איש מקצוע מיומן ולו ניסיון בתחום. לכן טרם כניסה לטיפול, חשוב לשים דגש על בחירת המקום הנכון לתהליך.
  • לטיפול ישנם אחוזי הצלחה גבוהים – ברוב המקרים המטופלים מאוד שבעי רצון מהתוצאות.
  • מקסימום תוצאות מינימום כאבים – רוב המטופלים מדווחים שהטיפול אינו כואב. ישנם מטופלים אשר חשים עקצוץ במקום או אי נעימות, אולם לאחר מכן, הרגשה זו חולפת.

אך יש גם חסרונות לתהליך

 

ממש כמו בכל תחום, הסרת שיער בלייזר אינה מספקת את המענה המותאם לכל סוגי האנשים וכתוצאה מכך, לטיפול זה קיימים גם חסרונות הסרת שיער בלייזר חסרונות :

  • הטיפול לא מתאים לכל אחד – אם כן, הטיפול אינו מתאים לכל אחד. בעיקר הוא מתאים לבעלי שיער כהה, או למטופלים שעירים במיוחד אשר יראו תוצאות יותר משמעותיות, מאשר מטופלים ולהם שיער בהיר, אדמוני או אפור למשל.
  • שימוש לא מקצועי במכשיר הלייזר יכול לגרום לנזקים – כמובן שללא הניסיון המתאים או המקצועיות הנדרשת, טיפול בלייזר עלול לגרום לנזקים הרי גורל כמו כוויות, פצעים ושינויים בצמיחה או בצבע של השערות, לכן קיימת חשיבות בבחירת מקום מקצועי.
  • רגישות לכאבים – ישנם אנשים ולהם רגישות לכאבים ולכן הם מפרשים את הטיפולים ככואבים. זה המקום לציין, שניתן להשתמש במשחות שונות לאלחוש.
  • לא אצל כל המטופלים רואים תוצאות – למרות שלטיפולים אלו ישנם אחוזי הצלחה גבוהים, אחוזים אלו אינם מבוססים ולכן לא ניתן לנבא את התוצאות של הטיפול. ישנם מטופלים שנמצאו כמתאימים לתהליך, אולם לא בכל זאת, הם אינם מגיבים לטיפולים מסיבה כזו או אחרת.
  • כדי להימנע מנזקים יש לנקוט משנה זהירות – הטיפול דורש את הרכבתם של משקפי מגן לכל אורך התהליך.
  • מומלץ שלא לבצע את הטיפול על בעלי עור שזוף

 

כדי להחליט, חשוב לדעת את כל הפרטים מראש

 

כמו בכל דבר, גם הסרת שיער בלייזר יתרונות וחסרונות קיימים לכן על מנת להכריע באם זהו הפתרון הטוב ביותר עבורכם, מומלץ וכדאי לתאם פגישת ייעוץ עם המומחים בתחום, ללמוד על המחירים, ההטבות, על היתרונות והחסרונות הכלולים בתהליך וכך להגיע להחלטה הטובה ביותר עבורכם.

 

הסרת שיער בלייזר במחירים

 

אז כמה עולה הסרת שיער בלייזר ?

 

כיום טיפולי הסרת שיער הם דבר שגרתי בקרב נשים וגברים והטיפולים שכיחים מאד ופופולריים מאד, כמות המרפאות גדלה וכך גם התחרות במחירים אשר הביאה את המרפאות לייצר חבילות טיפול מעניינות ואטרקטיביות בהחלט. ישנם כאלה שגם מציעות צבירת נקודות זכות אשר ניתן לממש אותם להמשך הטיפולים ללא תשלום נוסף.

כמו כן, קופות החולים השונות החלו לסבסד טיפולי הסרת שיער בלייזר והשתתפות קופת החולים אף הוסיפה לכדאיות הטיפולים ולהפחתה ניכרת במחירים.

 

הסרת שיער בלייזר מחירים

 

ברגליים – בין 2500 שקל לבין – 3000 שקל.

בידיים – בין 2200 שקל לבין – 2500 שקל.

בבית השחי – בין 600 שקל לבין – 800 שקל.

במפשעה בין 850 שקל לבין 1100 שקל.

בפנים בין 1400 שקל לבין 1700 שקל.

בשפם בין 450 שקל לבין 600 שקל.

בפטמות בין 400 שקל לבין – 500 שקל.

בכתפיים בין 2100 שקל לבין 2600 שקל.

בגב בין 3300 שקל לבין – 3800 שקל.

בכל הגוף בין 12000 שקל לבין 14000 שקל.

בבטן לגברים בין 3800 שקל לבין 4200 שקל.

 

כפי שציינו המחירים האלה הם מחירי ממוצע וניתן להפחית מהם בצורה ניכרת כאשר מממשים את ההטבות שמציעות קופות החולים "כללית מושלם" או "כללית פלטינום" .

או לחברי קופת החולים מכבי – "מכבי שלי”.

 

צרו איתנו קשר להמשך פרטים, מידע רב ומחירים בסבסוד קופת החולים.